אלי אוחנה ואלי טביב (צילומים:רויטרס, ניר קידר)
עכשיו זה רשמי - אלי אוחנה ואלי טביב (צילומים: רויטרס, ניר קידר)

עכשיו זה סופי: אוחנה חוזר לבית"ר. יחתום בקרוב על חוזה לחמש שנים

המגעים בין הסמל הגדול לבין אלי טביב הבשילו לכדי סיכום. בשנתיים הראשונות יחזיק אוחנה בזכויות הניהול, ואחר כך ישמש כסוג של מנכ"ל לצידו של טביב

פורסם בתאריך: 14.5.17 10:55

עכשיו זה סופי – אלי אוחנה חוזר לבית"ר. סמל העבר סיכם בסוף השבוע את כל התנאים מול אלי טביב ובימים הקרובים הוא צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים, כשבשנתיים הראשונות כל זכויות הניהול של המועדון יועברו אליו ולאחר מכן ישמש אוחנה כסוג של מנכ"ל תחת טביב.

 

כידוע, המגעים בין אוחנה לבין טביב, עליהם פורסם באתר "כל העיר", התנהלו על רקע החלטת ועדת הזכויות של ההתאחדות לכדורגל על כך שבעלי בית"ר צריך להעביר את הניהול של המועדון לאדם אחר בשל הרשעתו בפלילים בפרשת הכאת הנער אוהד הפועל תל אביב.

כזכור, ביום חמישי שעבר אמרו מקורבי אוחנה כי "אלי סגור בבית"ר ב־99 אחוז", וכעת גם האחוז הבודד שנותר באוויר נסגר והחתימה בין השניים צפויה להתבצע בימים הקרובים.

לאוחנה צפויה עבודה לא מעטה בבית"ר, כשפרט לעניינים המקצועיים גרידא, הוא ינסה לשפר את התדמית של המועדון, כשבין המטרות העיקריות שלו יהיו שיפור היחסים עם ראש העיר ניר ברקת, גיוס מחדש של הקהילה העסקית ושיפור התדמית הגזענית.

כעת כל שנותר הוא לחתום באופן רשמי על החוזה, וזה כאמור יקרה בימים הקרובים ולאחר שטביב יודיע להתאחדות לכדורגל כי הוא מעביר את זכויות הניהול על בית"ר לאוחנה.

יצוין כי יכול להיות שהחתימה תתבצע רק בתחילת יוני ולאחר שאוחנה יסיים את החוזים שעליהם הוא חתום בערוץ הספורט וברדיו ירושלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר