(אילוסטרציה: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(אילוסטרציה: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ציוד רפואי לגיל השלישי – חנות מקוונת מבית עזרים

האוכלוסייה המבוגרת צריכה להיעזר בפתרונות ספיגה שונים, על מנת להתנהל בחיי היום יום באופן רגיל ככל האפשר. עזרים – חנות מקוונת לציוד רפואי לגיל השלישי, מספקת מוצרי ספיגה, חיתולים ומוצרים משלימים בשירות עד הבית במטרה להקל על הרכישה וההתניידות

פורסם בתאריך: 24.7.19 17:03

אנשים רבים בגיל המבוגר מסתמכים על ציוד רפואי ביתי, מכשירים מסייעים ותכשירים המסייעים להם לנהל אורח חיים נוח יותר ולהקל על קשייהם. יחד עם זאת, מציאת הציוד הנכון במחירים נוחים לצד הקושי שלהם להתנייד ולהגיע לחנויות השונות, מייצרים אתגר משמעותי ולא פשוט. במקרים רבים, קשישים מוותרים על פתרונות רפואיים אלו, רק בשל הקושי להשיגם. על המכשולים העומדים בפני הקשישים ברכישת ציוד רפואי, חשבו בחברת 'עזרים', והקימו חנות מקוונת לציוד רפואי לגיל השלישי, לרכישת עזרים רפואיים באינטרנט במחירים נוחים מאוד ובמשלוח עד הבית.כך, כשאדם מבוגר זקוק למד לחץ דם, מכשיר אולטראסאונד ביתי, מסכת חמצן או מכשיר אינהלציה, הוא יכול להשיגו באונליין בלחיצת כפתור, במחיר משתלם ולקבלו תוך מספר ימים עד הבית.

(צילום: מתוך אתר azarim.co.il)

(מתוך אתר azarim.co.il)

משה יצחקי, הקים את 'עזרים' – המרכז לעזרים רפואיים, לפני כ- 6 שנים. טרם לכן עבד כמתחזק אתר האונליין של בית מרקחת, בתפעול ובתחזוק האתר, וכך למד את תחום הציוד הרפואי והבין מה הצורך העיקרי של אנשים, אילו מוצרים כדאי להנגיש עבורם בהזמנה באינטרנט, וכיצד ניתן להוזיל עבורם את המחירים. "לטובת האנשים בגיל השלישי אני מקפיד על מחירים נוחים במיוחד בחנות", הוא אומר, "המחירים שלי זולים משמעותית ממחירי המוצרים הזהים במרבית רשתות הפארמים. האפשרות של האדם המבוגר לרכוש דרך האינטרנט חוסכת לו זמן ומייתרת את הקושי שלו להתנייד מחנות לחנות, ואני מציע את מיטב התכשירים והמכשור הרפואי להם אנשים בגיל המבוגר זקוקים, כדי שיוכלו למצוא במקום אחד את הכל".

את הציוד הרפואי והתכשירים, רוכש יצחקי ממיטב הספקים בארץ ובחו"ל ואינו מתפשר על האיכות. בין מאות המוצרים שתמצאו בחנות: ציוד עזרה ראשונה, פתרונות ספיגה ואי שליטה, מגוון מכשירים למדידת דופק, לחץ דם וסיטורציה, סטטוסקופים מסוגים שונים, מגוון פתרונות אורטופדיים, ביגוד מגן חד פעמי, מוצרי חבישה וחיטוי, מוצרים קוסמטיים, תכשירים כגון: תמיסות ומשחות, חבישה חיטוי וניקוי, ויטמינים, קרמים, משחות רפואיות, ועוד.

מימין למעלה: בקבוק שתן לגבר ולאישה. למטה: קטטר חיצוני, תחתוני ספיגה לילה (צילום: מתוך אתר azarim.co.il)

מימין למעלה: בקבוק שתן לגבר ולאישה. למטה: קטטר חיצוני, תחתוני ספיגה לילה (צילום: מתוך אתר azarim.co.il)

כיצד ניתן לרכוש את המוצרים מלבד דרך האתר?

"ניתן לרכוש באונליין כמובן, וגם בחנות עצמה. לקבלת המוצרים יש מגוון אפשרויות: במשלוח עד הבית (ברכישה של מעל ל- 99 ₪, המשלוח חינם נקודת איסוף או בדואר), באיסוף מהחנות, או בנקודות איסוף ולוקרים – יש לנו מעל ל- 400 נקודות איסוף ברחבי הארץ, לנוחות הלקוחות".

מי קהל הלקוחות שלכם?

"המכירה מתבצעת גם לפרטיים וגם לעסקים. אנחנו מוכרים בעיקר לגיל השלישי, אך יש לנו ציוד ייעודי לספורטאים ולנשים בהריון. אנו עובדים עם בתי עסק רבים, ביניהם:  בתי מרקחת, פיזיותרפיסטים, מעסים, קליניקות, חברות הייטק העוסקות  בציוד רפואי, קליניקות, ועוד. בהיבט הספורט – אנחנו עובדים עם האיגוד הישראלי לכדורשת, עם מועדוני ספורט של חרשים ועם עמותות. ואנחנו לא רק מוכרים, אלא גם תורמים ציוד לעמותות אלו ככל האפשר".

"עיקר הלקוחות שלנו הם בני הגיל השלישי – יש לנו מגוון פתרונות חדשניים ואיכותיים לבעיות שליטה על סוגרים, למעקב לחץ דם ודופק, סוכרת ועוד. רבים מהם רוכשים דרכנו ציוד לאחר שהם משתחררים מבתי חולים, וזקוקים לציוד רפואי ולציוד מעקב בבית".

יש לכם מרכז מידע?

"בהחלט. אנו מספקים ייעוץ טלפוני לגבי פתרונות מתאימים למגוון מקרים וגילאים, הדרכה והסבר על המוצרים שלנו והתאמתם לפי הצורך לאדם הזקוק להם".

'עזרים' – המרכז לעזרים רפואיים

 לרכישה באתר אונליין:  לרכישה באתר אונליין: azarim.co.il

כתובת החנות: יד לגולה 5, חולון

טלפון: 072-2300690


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר