טיפולים אסתטיים (צילום: KrisCole/depositphotos.com)
טיפולים אסתטיים (צילום: KrisCole/depositphotos.com)

טיפולים וניתוחים לחופש הגדול

ישראלים רבים בוחרים לנצל את החופשה הארוכה בשנה כדי להעניק לעצמם ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי משמעותי שיאפשרו להגיע לשנה החדשה עם לוק משודרג ולא פחות חשוב - עם דימוי עצמי, ביטחון והרגשה פנימית משופרים

פורסם בתאריך: 15.8.22 16:46

חופשת הקיץ היא הזדמנות למורים, למורות ולגננות, וגם לנערים ולנערות לבצע את הטיפול או הניתוח האסתטי עליו חלמו, וזאת בשל האפשרות להשלים את ההתאוששות וההחלמה עד לפתיחת הלימודים המחודשת. מטופלות ומטופלים פונים לטיפולים בכל ימות השנה, אך אלו הטיפולים הבולטים בקיץ כפי שאנחנו ברשת כללית אסתטיקה רואים במרפאות השונות.

טיפולים לעור הפנים

ישנה מגמה כללית חדשה שמטרותיה הן חידוש העור בפנים ובצוואר ושיפור מרקם העור. טיפולי העור לפנים יכולים להתבצע באמצעות שיטות שונות, פלטפורמות וטכנולוגיות לייזר כמו מכשיר XEO שנכנס לשימוש בשנה האחרונה, או בטיפולים באמצעות גלי רדיו, וכמובן הזרקות של חומרי מילוי שונים. אם עושים שילוב נכון של אלה אפשר להעניק מראה צעיר ומשופר יותר, ולחילופין ניתן להשתמש בשיטות אלה כטיפול מקדים המשפר ומכין את העור לקראת ניתוח פנים. השילוב הזה גם מדייק את התוצאה ולא פחות חשוב – שומר עליה לפרק זמן ארוך יותר.

שיטות חדשניות נוספות הן שימוש בחומרים המכונים ביוסטימולטורים, שלא משמשים כחומרי מילוי בפני עצמם אלא ככאלה המעודדים את הגוף לייצר סיבי קולגן בעור, ובכך משפרים את המראה ואת האיכות של העור. החומר הפופלרי בתחום זה הוא סקולפטרה המכיל מיקרו חלקיקים של (Poly-L-Lactic Acid) PLLA.

ניתוחי חזה

בקרב נשים אנחנו רואים מגמה כפולה – להסיר שתלים מהחזה ולחזור למראה טבעי או להחליפם באופן אטרקטיבי באמצעות הזרקת שומן עצמי לשדיים. זוהי שיטה בעלת יתרונות רבים להגדלת החזה באופן טבעי, שנספג בגוף ומעניק מראה טבעי ואמיתי לחלוטין. החיסרון בטיפול שכזה הוא בכך שמדובר בתהליך ארוך יחסית המצריך מספר ניתוחים כדי להגיע ליעד הרצוי, שכן חלק מהשומן נספג. בקרב גברים אנחנו מזהים מגמה של עלייה בדרישה לניתוח גניקומסטיה (הקטנת חזה גברי) לקראת הקיץ. הניתוח מקנה שיפור ניכר בנראות ובהרגשה, ומבוצע פעמים רבות בנערים שסובלים מבעיות חברתיות ומחוסר ביטחון עקב החזה הגדול.

 

 

ניתוחי אף

נערים, נערות, מורים ומורות מנצלים את חופשת הקיץ לתיקון האיבר הבולט ביותר בפנים. ניתוח אף שומר על פופולריות גבוהה בכל ימי השנה, אך בקיץ הוא מבוקש עוד יותר בשל היתרונות האסתטיים והעובדה שהוא יכול לשנות את מראה הפנים ולהעניק "התחלה חדשה". עם זאת חשוב לציין כי ניתוח הוא תהליך מורכב שיש לשקול בכובד ראש. לא מומלץ לעבור ניתוח לפני שהפנים הגיעו לבגרות מלאה (בערך סביב גיל 17).

ניתוחי גוף

הקיץ הוא תקופה של בגדי ים ולוק חשוף. המודעות הגוברת למראה החיצוני מביאה מדי קיץ לעלייה טבעית בביקוש לניתוחים שמשפרים את המצב כמו שאיבת שומן מהירכיים והבטן וניתוחי מתיחת בטן.

Mommy makeover

נשים רבות מבקשות לערוך שינוי גדול יותר שיכלול לא רק שיפור של מראה החזה אלא חזרה של ממש למבנה הגוף שלהן לפני ההיריון. ההליך מכונה "מאמי מייקאובר" והוא כולל לרוב שילוב של הרמת חזה ומתיחת בטן.

ניתוחי אוזניים

כמו בכל קיץ אנו עדים לעלייה בביקוש לניתוחי הצמדת אוזניים. בניגוד לניתוחים האחרים שציינו, את ניתוח האוזניים נהוג לבצע בילדים כבר מגיל 6, עם המעבר לכיתה א', וזאת משום שבגיל זה מסיימות האוזניים להתפתח ובמקביל הילדים חווים קושי חברתי על רקע הצקות והטחת עלבונות. החופש הגדול לפני תחילת הלימודים הוא זמן מצוין לתקן את המצב ולהתחיל מחדש, תרתי משמע.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר