הפקק ברחוב ים סוף (צילום: באדיבות המצלם)
הפקק ברחוב ים סוף (צילום: באדיבות המצלם)

גורם לפקקי ענק: הרמזור שמשגע את הנהגים בצפון העיר

נהגים שנוסעים ברחוב ים סוף בין סנהדריה לרמת אשכול מתלוננים על רמזור חדש - בפינת הרחובות ים סוף-שאול המלך - שמאז שהותקן גורם לעומסי תנועה שמגיעים עד צומת בר אילן, ולאורך כל שעות היממה. העירייה: "הרמזור תקין"

פורסם בתאריך: 14.9.23 08:18

עבודות התשתית והבנייה באזור רמת אשכול/סנהדריה הפכו כבר מזמן לשגרת יומם הקשה של רבים מהתושבים, וכעת מתברר שאם זה לא מספיק – הרי שרמזור חדש שהותקן ברחוב ים סוף הופך את השגרה הזו לקשה עוד יותר.

הרמזור, כך על פי נהגים שעוברים ברחוב מדי יום – חלקם מתגוררים ברחובות היוצאים ממנו ואחרים פשוט מעדיפים שלא להיכנס לבורות בשדרות רמת אשכול, מדווחים כי הוא משחרר 3 רכבים בכל מופע.

"מדובר על רמזור חדש, כמה חודשים בודדים, שממוקם על רחוב ים פינת שאול המלך, כמה עשרות מטרים אחרי מעיין 2000 למי שמכיר", מספר ל"כל העיר" אחד המשתמשים הקבועים בדרך. "מאז שהוא הותקן – המצב בכביש בלתי אפשרי. טורים של רכבים שמשתרכים הרחק הרחק עד בר אילן. בכלל לא ברור למי הרמזור מועיל – אבל גם בעירייה החליטו שיש צורך – לפחות שייתן עדיפות ולא ייצור תסכול".

 

 

 

תושב ברחוב שאול המלך מספר כי הרמזור הותקן לבקשת חלק מהתושבים, בשל העובדה שיש ילדים רבים, אולם, על אף נחיצותו הבטיחותית, הוא אומר: "אני מבין את התסכול של הנהגים. קשה מאוד להתנייד באזור גם כך, אבל עכשיו זה נהיה בלתי אפשרי. כל הזמן עמוס, וכאן זה תמיד מוביל לעצבים, צפירות ותסכולים. מישהו חייב לסדר את זה".

מעיריית ירושלים נמסר: "הרמזור נבדק ונמצא תקין. באזור מתבצעות עבודות תשתית, כך שלעיתים חלק מהסדרי התנועה הזמניים הנובעים מעבודות אלו, משפיעים על עומסי התנועה באזור. העירייה תמשיך לפעול למען הקלת עומסי התנועה בעיר תוך שמירה על בטיחות משתמשי הדרך ושלומם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר