בית"ר חוגגים, יניב בן חקון (צילום: ניר קידר)
בית"ר חוגגים, יניב בן חקון (צילום: ניר קידר)

הטור של יניב בן חקון: משחק על עונה

אחרי ההפסד לנתניה ובשל חוסר השקט בבית וגן, בית"ר חייבת לנצח את חיפה אחרת הר הגעש יתפרץ

פורסם בתאריך: 1.2.18 14:33

איתי נכנס לחדרו של מנהל המשרד. "אדוני, אני אהיה איתך ישיר", הוא אומר, "אני יודע שמצב הכלכלה בארץ לא טוב, אבל אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה העלאה במשכורת. ורק שתדע, יש כבר שלוש חברות אחרות שרוצות אותי ורודפות אחריי".

 

 

לאחר כמה דקות של משא ומתן, החליט המנהל להסכים להעלאה של 10 אחוז, ואיתי מרוצה עד הגג. רגע לפני שהוא יוצא מהמשרד אומר לו הבוס: "דרך אגב, איזה חברות רודפות אחריך?". "חברת המים, חברת הסלולר וחברת החשמל".

את בית"ר של היום צריך לחלק לשניים: המקצועית והניהולית. אם נוציא רק לרגע את המשחק מול מכבי נתניה מהתמונה, הרי שחניכיו של אלי טביב נותנים עד כה שנה מצוינת. מקום שלישי ומרחק נגיעה מתואר אפשרי, העפלה לרבע גמר הגביע עם הגרלה נוחה יחסית לקראת החצי, הכי הרבה שערי זכות בליגה, שחקנים שפורחים התקפית, וגם המשחק הקבוצתי בחלק גדול מהמקרים מלהיב.

מצד שני, בכל מה שקשור לשקט תעשייתי, אני לא זוכר כזה רעש מחריש אוזניים מאז שברו אצלנו קירות בבית במשך חודשיים. כמות ההפרעות שמגיעות משדרת הניהול מטורפת, גם ביחס למועדון לא שקט מסורתית. כל כך הרבה פעמים מניתי כאן את הליקויים הניהוליים שאחסוך את זה מכם הפעם, אבל כן אציין שאם עד כה הדברים הללו לא חלחלו לדשא ולא באו ליידי ביטוי בתוצאות, הרי שכעת המועדון נמצא בנקודה שעלולה להתברר כנקודת אל חזור.

 

 

המשחק מול מכבי חיפה ביום שבת הוא משחק העונה של בית"ר מבחינתי. המבחן הכי גדול של הצהובים. הצומת הכי חשוב. ניצחון והכלבים יכולים להמשיך לנבוח בזמן שהשיירה של טביב תעבור, הפסד והשיירה הזו עלולה לשקוע בבוץ. בוץ שבאופן פרדוקסלי הוכן במשך תקופה ארוכה דווקא על ידי ראשי המועדון.

בני בן זקן והשחקנים מגיעים אל המשחק בטיימינג מאוד רגיש. בעיצומן של מחאות האוהדים, אחרי הפארסה הגדולה עם יוסי בניון ובדיוק אחרי ההפסד מול קבוצת היהלומים של דראפיץ' את ברדה. הפסד שעצר את התנופה הצהובה, הבהיר שלמרות הכל בית"ר מאוד פגיעה, והכי חשוב: פתח פער קטן ממוליכת הטבלה באר שבע.
עד היום מה שעמד לבית"ר זה הניצחונות. כל מאמן מתחיל, פרשן בשקל ושחקן צעיר, יגיד לכם ששלוש נקודות הן התרופה להכל, אבל מה קורה כשאין לך מרשם לניצחונות? אז צריך לבוא לידי ביטוי החוזק של המועדון, של הניהול, של המאמן, של חדר ההלבשה. כמו שאנשים וחברים נמדדים במצבים קשים, כך גם מועדונים (ואוהדים אגב) נמדדים בתקופות קשות. הפסד מול מכבי חיפה יביא שני הפסדים רצופים, שבתקופה רגועה היו עוברים בשקט יחסי, אבל כעת, כשהלבה מבעבעת, הפסד לירוקים הבינוניים מהכרמל, עלול לפוצץ את הר הגעש.

ואם שאלתם מה קשורה הבדיחה בפתיחה, היא לא. כלומר היא כן, אבל אמרנו שהפעם לא נדבר על הניהול הקלוקל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר