בית שמש ממעוף הציפור - תמונה כללית (צילום: s.t)
בית שמש (צילום: s.t)

בית שמש: בעקבות פניית בלוך – התאגיד ישנה את שמה של סדרת הדרמה החדשה "ביתשמש"

ראש העיר בלוך פנתה לראשי התאגיד בבקשה לשנות את שמה של סדרת הדרמה החדשה "ביתשמש", שצפויה לעסוק בנוער בסיכון: "לא נכון יהיה למתג מקום אחד כמזוהה עם הנושא, ובטח לא עם העיר בית שמש שעוברת תהליכים משני מציאות"

פורסם בתאריך: 2.2.21 07:45

בעקבות הפרסומים על כך שבכוונת תאגיד השידור "כאן 11" להשיק סדרת דרמה חדשה תחת השם "ביתשמש", שתעסוק בנוער בסיכון, ראש העיר עליזה בלוך פנתה באחרונה לראשי התאגיד בבקשה לשנות את שם הסדרה. "תושבים רבים חשו חוסר נוחות מכך" הסבירה בלוך, "לא נכון יהיה למתג מקום אחד כמזוהה עם הנושא ובטח לא עם העיר בית שמש שעוברת תהליכים משני מציאות".

הסדרה עוסקת בהתמודדות של נוער בסיכון בכיכובם של יהודה לוי ושני כהן. ובעירייה כך מתברר, מוטרדים מהסטיגמות שליליות שיוצמדו לעיר. "מיתוג בית שמש כעיר לנוער בסיכון תפגע פגיעה כפולה גם בעיר בית שמש וגם בתחום ההתמודדות עם התופעה", נימקה בלוך בהודעתה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעירייה בית שמש אומרים השבוע כי "ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך הופתעה לשמוע כי תאגיד השידור הציבורי החליט לקרא לסדרה חדשה שבקרוב תחל להצטלם בשם בית שמש, ראש העיר שוחחה עם מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ ועם מפיקי הסדרה והסבירה להם כי הסדרה לא יכולה לשאת את שם העיר".


ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)

ראש העיר בית שמש בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)


לדברי בלוך, "כמי שמגיעה מתחום החינוך אני רואה בחיוב את הרצון של חברת ההפקה והתאגיד להציף את סוגיית נערים בסיכון וההתמודדות שלהם. לא נכון יהיה למתג מקום אחד כמזוהה עם הנושא ובטח לא העיר בית שמש שעוברת תהלכים משני מציאות:התפתחות תעשייה, הקמת בית ספר אנטרופוסופי, שלוחה אקדמית נפתחת בעיר, בית ספר להורים, מרכז צעירים ועוד".

מתאגיד כאן 11 נמסר בתגובה :"בשלב כה מוקדם כאשר הסדרה עוד בחיתוליה מדובר בהצעה ראשונית של היוצרים לשם הסדרה. בתום השנה ולאחר סיום הצילומים, יבחנו השמות הסופיים שיציעו היוצרים, כפי שקורה עם סדרות רבות לפני עלייתן לשידור, ויבחר השם המתאים ביותר לפי קרטריונים של תוכן, קבוצות מיקוד ושיקולים מקצועיים אחרים. התאגיד קשוב לכולם אך ההחלטה בסופו של דבר עניינית ומקצועית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יקיר

    לא הבנתי. שינו או לא שינו? בכותרת כתוב שכבר שינו. בכתבה כתוב שלא התקבלה תגובה…….

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר