טרופי בר (צילום: אבי גדניאן)
טרופי בר (צילום: אבי גדניאן)

טרופי בר בירושלים: חנות בוטיק למגשי פירות מרהיבים

במרכז המסחרי רמת דניה נפתחה לאחרונה חנות ססגונית, מרהיבה וטעימה, שבמרכזה פירות מעוצבים בירושלים לכל סוגי האירועים. כמו אננס, פסיפלורה, פטאייה, קרמבולה, קובו או ליצ'י. בנוסף פלטות גבינות בוטיק ומגשי ירקות מסוגננים

פורסם בתאריך: 22.9.19 21:55

זוכרים את הילדות? איך הלכנו עם אמא לשוק מחנה יהודה לבחור ירקות? ליהנות מהריח והצבעים של הפירות החדשים בתוך סל הקניות המשפחתי? בקפיצה ל-2019, טרופי בר היא הגרסה המודרנית, היפה והחדשנית יותר של השוק האהוב והמוכר מפעם. מיני שוק לממכר פירות וירקות (וגם תבליני איכות), בגרסה האינטימית, הקומפקטית והקרובה לבית שלכם. בניגוד לסביבת השוק, טרופי בר מציע גם חנייה בשפע. בקיצור, תחסכו את הפקקים לעיר ולכו לראות ולטעום בעצמכם – זה קרוב (במיוחד אם אתם גרים בשכונות דרום-מערב העיר).

טרופי בר (צילום: אבי גדניאן)

טרופי בר היא חנות בוטיק חדשה שנפתחה ממש לאחרונה במרכז המסחרי רמת דניה. היא מציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן שבמרכזה מגשי פירות מעוצבים בשלל צבעים וטעמים, המותאמים לכל סוגי האירועים. במקום ניתן למצוא את כל סוגי הפירות הטרופיים לפי העונה, כמו אננס, פסיפלורה, פטאייה, קרמבולה, קובו וליצ'י. כמו כן ישנם תפוזים, דובדבנים, תותים, תמרים ממולאים באגוזים, ועוד תוספות רבות היוצרות יחד מגש פירות מהודר ויפה, שהופך כל אירוע קטן או גדול, לחגיגה ענקית של צבעים, ריחות ויופי. בפינת הירקות נוכל למצוא מגשי ירקות קלופים, ביניהם: מלפפון, עגבניות שרי, לבבות דקל, תירס גמדי, צנוניות, גמבות בשלל צבעים, זיתי קלמטה, נבטים ועוד.

טרופי בר (צילום: אבי גדניאן)

טרופי בר (צילום: אבי גדניאן)

החנות ממוקמת בעלייה לשכונת רמת דניה, במרכז המסחרי האינטימי והיפה בשכונה. את טרופי בר הכרתי דרך המלצה של חברה טובה מהעבודה, שסיפרה לי על הפנינה החדשה שהפציעה לפתע בשכונה השקטה מדרום-מערב העיר. בכניסה לחנות פגשתי כל כך הרבה צבעים דומיננטיים עד שהעין לא הייתה בטוחה לאן כדאי להסתכל. את החנות היפייפיה הזו הספיקו כבר להכיר המקומיים בשכונות הקרובות, גם משום שהיא מאוד מזמינה מבחוץ אבל עוד יותר מושכת ויפה מבפנים. את פניי קיבל אבי, מנהל החנות והבעלים – בחור עם רקע קולינרי עשיר, שף פרטי בעברו, ועם עתיד גדול בתחום המזון, לפחות על פי החזון והפוטנציאל.

טרופי בר (צילום: אבי גדניאן)

אבי הוא ירושלמי מלידה, בן 29, שמאז ומתמיד עסק בתחום הקולינרי והתחבר מאוד גם לעולם העיצוב. העסק החדש – טרופי בר – מגשים את שתי האהבות שלו ביחד, וכולנו נהנים מחוויה קולינארית נדירה בכל ביקור במקום החדש שפתח.

מגשי הפירות שאבי יוצר כולם בעבודת יד, מעוצבים על ידו, בעזרת חוש עיצוב טבעי ומדויק שבו הוא ניחן, בשילוב ידע שרכש עם השנים והתוצאה היא תאווה לעיניים: מגשי פירות שנראים נפלא, הטעם משגע, המגוון עצום, והכל ביחד שווה כל אגורה.

טרופי בר (צילום: אבי גדניאן)

טרופי בר מציגה גם תפריט שייקים עשיר, "מהאדמה ישירות לכוס שלכם!" מספר בהתלהבות אבי הבעלים. צד מיוחד נוסף שמתהדרת בו החנות ואסור לכם לפספס הוא פלטות גבינות הבוטיק המעוצבות של אבי, גבינות מכל הסוגים ברמה שלא מביישת בית קפה פריזאי משובח. הן מגשי הפירות המעוצבים והן פלטות הגבינות פופולריות במיוחד במגוון אירועים: כנסים, השתלמויות, ועדי עובדים, הרמות כוסית וכו'.

כיצד התחיל הרעיון לפתוח את המקום?

אבי הבעלים: "תמיד אהבתי פירות, עןד בתור ילד ולאחר מכן כמבוגר. לגלף, לעצב וליצור חיים או לעצב דמות מיוחדת אפילו לאבטיח או מלון, זו מבחינתי מהות העבודה החיוך של הלקוחות שלי, זה הדובדבן שבקצפת. אני נהנה מכל רגע, לראות אנשים שחוזרים פעם אחר פעם עם חברים חדשים שהביאו עמם, וזו רק ההתחלה".

מה מצפה לנו בעתיד?

"בהמשך אני מתכנן להרחיב את מגוון המוצרים בחנות – יותר שייקים, יותר פירות, יותר ירקות, אבל חשוב מהכל – להישאר תמיד מעודכן, רלוונטי, עם הסחורה וחומרי הגלם הטריים והטובים ביותר בשוק".

טרופי בר (צילום: אבי גדניאן)

טרופי בר (צילום: אבי גדניאן)

מה מיוחד בקהל הירושלמי?

"הקהל הירושלמי חם מאוד, אוהב לדבר, נפתח מהר, מחבק, וזה מה שכיף".

יש לי אירוע משפחתי קטן מחרתיים, מה כדאי לי לקנות?

"תוכל לבחור מתוך פלטות הגבינות, פלטות ירקות ומאזטים, אבל אסור לפספס את הפירות כי זה החלק הכי מיוחד ומשובח בחנות. אני כבר אכין לך מגש".

מאיפה השם, טרופי בר?

"טרופי בגלל הסגנון והאופי של המקום, ובר בגלל בר הסחוטים שיש לנו".

על איזה פרי אתה ממליץ לקראת החורף?

"ג'ינג'ר רימון ותפוח, ולתת לרופא לנוח".

מה הפרי שהירושלמים הכי אוהבים?

"אבטיח. הירושלמים מתים על אבטיח, במיוחד בחודשי הקיץ החמים. האמת? גם אני".

ואיזה פרי אתה הכי אוהב?

"אני מת על פסיפלורה. הטעם החמצמץ והמתוק, אין עליו".

טרופי בר – להזמנות, לאירועים ולקניה במקום

טלפון: 050-4299918

כתובת: קובובי 55, ירושלים

פייסבוק: טרופי בר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. שרונה גורן

    ואוו הייתי שם פשוט התמכרתי והתאהבתי . איזה כייף לירושלמים. פשוט חגיגה לעניים תאווה לשפתיים. ממליצה לכם בחום לבקר. גם היחס אדיב ולבבי יותר מעגבניה אדמדמה

  2. דוד בן פורת

    אנשים יקרים משהחנות נפתחה בקובובי אני מכור ליופי ולטעם וכל שבוע אני בא לקנות לאישתו ולילדים שווה כל שקל

  3. יוסי רחמים.

    רוחי אשתי הייתה שם ואמרה שזה סוף הדרך! אני אבדוק מקרוב בימים הקרובים 🙂

  4. אלירן קריית יובל

    האמת שהייתי במקום הזה טרופי בר ררק אתמול המקום לא ממש גדול אבל הפירות באמת סבבה לאללה! ניהיניתי מכול פרי ויקר שקניתי

  5. שאולי

    מספר אחד בירושלים גם יפה גם הכי טעים וגם בריא ,והשירות מס 1 חם ולבבי יש שם פינה של תבלינים ממש ממש מיוחד נהנתי מאודדד תודה לכם

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זוהרי. העיצוב מדהים. האיכות גבוהה. הכל אסטטית וטעים מאוד. תצליח בעסק.

  7. יעקב מ

    ממליץ בחום. הכול טרי וטעים ברמה גבוהה. שלחתי כמה מגשים פעם לבית חולים פעם לחבר לחג ופעם ליום הולדת ובכולם זו הייתה המתנה שמשכה את העין וכולם אהבו. אבי אתה מס 1. מאחל לך בהצלחה ענקית

  8. אבי טרופי בר

    תודה לכולם,משמח ומחמם את הלב, גמר חתימה טובה לכל בית ישראל,
    אבי טרופי בר.
    מחכה לשרת אותכם באהבה

  9. יוסף ד

    מאוד ממליץ!
    אני הזמנתי לאחר המלצה של חבר ומאז אני לא מפסיק להזמין לכל אירוע.
    עיצוב מדהים והכל טרי וטעים מאוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר