עורכי דין להוצאה לפועל בירושלים (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין הוצאה לפועל בירושלים

קיבלתם מכתב מרשות האכיפה והגבייה? נפתחו נגדכם הליכי הוצאה לפועל? הכירו עורכי דין הוצאה לפועל בירושלים המתמחים בכך ויוכלו לעזור לכם בהליכים משפטיים

פורסם בתאריך: 24.2.20 11:59

עדכון אחרון: 27.11.23 11:53

תחום הוצאה לפועל הוא מורכב ודורש ידע ובקיאות. על כן במקרים שנזקקתם לעזרה בתחום, כדאי להיעזר בעורכי דין הוצאה לפועל בירושלים, המעורים בכל רזי החוק ובתקנות ולרשותם עומדים האמצעים לניהול הליכים ברמה ובאיכות הנדרשת. 


עו"ד לילך סנג'רו

את דרכה בתחום עריכת הדין החלה עו"ד ומגשרת לילך סנג'רו-מנור לפני 13 שנה בזירה החברתית ובתחום זכויות האדם, ובמהלך השנים צברה ניסיון רב גם בתחום העסקי. כיום היא בעלת משרד עורכי דין בירושלים, המתמחה בהוצאה לפועל (ייצוג זוכים וחייבים ומחיקת חובות גדולים) תיקי מזונות, דיני עבודה (ייצוג עובדים ונשים בהיריון וייעוץ למעסיקים), הקמה ופירוק של חברות וייפוי כוח מתמשך. כמו כן היא מעניקה ליווי משפטי לחברות בתחומי גביית חובות, חוזים ותביעות אזרחיות. בעשור האחרון טיפלה עו"ד סנג'רו-מנור באלפי תיקי הוצאה לפועל בחברות גדולות, בהן עמידר, דואר ישראל, בנק הפועלים וגבע באראט.

לאחרונה מונתה עו"ד לילך סנג'רו-מנור ליו"ר (משותפת) של ועדת הוצאה לפועל וחדלות פירעון בלשכת עורכי הדין בירושלים. הוועדה פועלת להכשרת עורכי דין צעירים, מעבירה השתלמויות ומייצגת עורכי דין במקרה הצורך. נוסף על כך, בכל יום שלישי מגישה עו"ד סנג'רו-מנור את התוכנית "סוף חוב הכל טוב" ברדיו מודיעין, שבה היא מראיינת מומחים מתחום הכלכלה והמשפט, וביחד הם מנדבים טיפים ועצות למאזינים באשר להתנהלות כלכלית נבונה, השקעות כספים והתמודדות עם חובות גבוהים.

עו"ד לילך סנג'רו-מנור (צילום: רמי זרנגר)

עו"ד לילך סנג'רו-מנור (צילום: רמי זרנגר)

לדברי עו"ד סנג'רו-מנור, המצב הכלכלי בישראל כיום פוגע בלא מעט משקי בית ובעסקים ומוביל אותם לחובות גדולים. לדבריה, מגפת הקורונה ולאחריה מלחמת "חרבות ברזל" שיתקו את הכלכלה הישראלית וכיום המשק נמצא במצב של מיתון.

עו"ד סנג'רו-מנור: "כ-40 אלף עסקים קטנים ניצבים כיום בפני סכנת סגירה, מאחר שעדיין לא הצליחו להשתקם מהסגרים של הקורונה. נוסף על כך, יוקר המחיה בארץ נעשה כמעט בלתי אפשרי בשנים האחרונות. הפער בין שכר המינימום במשק לבין עלות מוצרי הצריכה והמחיה מיקם את ישראל בין המדינות העניות לפי מדד ה-OECD. אנשים שמרוויחים שכר מינימום לא יכולים לפרנס את משפחתם בכבוד, ורבים מהם נכנסים למערבולת של הלוואות וצוברים חובות ועיקולים, והמצב החמיר עוד יותר עכשיו, בשל אי הוודאות הכלכלית שיצרה מהמלחמה. מאות אלפי עובדים גויסו בצו שמונה, אחרים נמצאים בחל"ת, והמצב הכלכלי במדינה לוט בערפל". עוד היא מציינת שבימים אלה אנו נמצאים לקראת סוף השנה הלועזית וזה הזמן להגיע להסדרים ולמחוק חובות בגין תיקים בהוצאה לפועל. "חשוב להתחיל את שנת 2024, ללא חובות".

עו"ד סנג'רו-מנור מייצגת, כאמור, הן בעלי עסקים שנקלעו לחובות והן משפחות שלא עומדות בתשלומים החודשיים ונקלעו לחובות מול ההוצאה לפועל והבנקים, והיא מספרת: "חלקם פונים אליי מיד לאחר קבלת מכתבי ההתראה, ואחרים פונים כאשר כבר נפתחו התיקים בהוצאה לפועל. בראש ובראשונה אני בודקת עבורם את האפשרות למחיקת חובות והגעה להסדרים מול הבנקים. חשוב לי להדגיש שאין מדובר במשפחות שנוסעות במכוניות יוקרה ומתגוררות בבתים מפוארים, אלא באנשים שלקחו הלוואות על מנת לכלכל את משק הבית שלהם, ובשל הריביות האסטרונומיות של הבנקים, הם עלולים לאבד את ביתם, שהוא הנכס היחיד שלהם".

עם לקוחותיה הרבים של עו"ד סנג'רו-מנור נמנים לקוחות מהחברה היהודית והערבית, עובדים שסבלו מאפליה והתעמרות במקום עבודתם, נשים שהופלו על רקע היריון ולידה, חייבים עם חובות ישנים וכבדים לבנקים, שרוצים למחוק את חובותיהם בהסדרי נושים, חייבים שהוצא נגדם צו עיכוב יציאה מן הארץ, חייבים שהוטל עיקול על משכורתם, חייבי מזונות שהוצאו נגדם צווי מאסר וכן זוכים שרוצים לפעול לגביית חובותיהם.

כך, באחד התיקים שייצגה, מנעה עו"ד סנג'רו-מנור פינוי של דיירים מדירתם בשל חובות להוצאה לפועל בגובה מאות אלפי שקלים לחייבים. לאחר מו"מ עיקש שניהלה מול הנושים, חובותיהם נמחקו תוך שמירה על הנכס שלהם וללא הליכים של חדלות פירעון.

במקרה אחר ייצגה עו"ד סנג'רו-מנור חייב בתיק מזונות בערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל בירושלים, לאחר שהרשם דחה את בקשתו של החייב שהוגשה בטענת "פרעתי". עו"ד סנג'רו-מנור מסבירה: "בשנה שעברה ניתן בבית המשפט לענייני משפחה בירושלים פסק דין תקדימי, שהפך את ההלכה הקיימת, כי חייבים יכולים לטעון 'פרעתי' רק שנתיים אחורה מיום הבקשה. בית המשפט לענייני משפחה בירושלים הורה לרשם ההוצאה לפועל לדון בטענת 'פרעתי' של החייב עשור אחורה, וזאת לאחר שהחייב הוכיח כי גרושתו לא עדכנה את תשלומי המזונות ששולמו לה, ובעקבות כך הוצאו נגדו צווי מאסר רבים. בסופו של יום התיק הוחזר לרשם ההוצאה לפועל והתקיים דיון, שבו הוחלט על מחיקת 50 אחוז מגובה החוב ובוטלו כל העיקולים והצווים בתיק".

תחומי עיסוקה של עו"ד סנג'רו-מנור נושקים לדיני נפשות, לכן זמינות, אמפתיה ויחס אישי חם לכל לקוח ולקוח הם נר לרגליה. "בראש וראשונה אני רואה את האדם שעומד מולי, ואני מקפידה לדבר עם כולם בגובה העיניים, בין אם זה איש עסקים ובין אם זה אדם שהסתבך בהוצאה לפועל. הודות לרקע שלי בתחום זכויות אדם ובעבודה מול עמותות, אני מכירה ומבינה גם את הצד השני של המתרס, ופועלת בהוגנות מול שני הצדדים. חשוב לי לתת הזדמנות שווה ולא לנקוט הליכים דרסטיים".
לסיכום אומרת עו"ד סנג'רו-מנור: "אם הסתבכתם בחובות, פנו אלי לייעוץ משפטי מקצועי ואל תנסו לפתור זאת בעצמכם. בנוסף, אם הופליתם במקום עבודתכם והתעמרו בכם, תעדו את הדברים כדי שניתן יהיה להוכיח זאת בבית הדין לעבודה ולקבל פיצוי. כמו כן, אם קיים חוב שלמו אותו או הגישו התנגדות. דחיינות עלולה להוביל לעיקולים, לקנסות ולמצבים לא נעימים שעדיף להימנע מהם".

עו"ד לילך סנג'רו-מנור
כתובת: רח' הלל 24, ‏ירושלים‏
טלפון: 054-216-0881
לאתר: http://www.sangero-law.com/
לפייסבוק: https://www.facebook.com
ליוטיוב: https://www.youtube.com


רווה ושות' – משרד עורכי דין

"המשרד שלנו בעל ניסיון עשיר בכל ההליכים בהוצאה לפועל – כולל מה שקשור להליכי גבייה, תיקי שטרות, ביצוע של פסקי דין, גביית מזונות ותביעות פינוי, משתפת עו"ד רמה רווה בעלת משרד עורכי דין המתמחה בין השאר בכל הקשור לתיקי והליכי הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). במשרד צוות עורכי דין שמעניק מעטפת ליווי רחבה והוליסטית לחייבים ונושים עד לסיום הטיפול בתיק בהצלחה.

כמו כן, עו"ד רווה עובדת בשיתוף פעולה עם עמותת "דף חדש ללא חובות" המסייעת לחייבים להגיע לשיקום כלכלי וזאת על ידי ליווי צמוד ואישי עם כל לקוח ולקוח. "עמותת דף חדש מעבר לסיוע הרחב שהיא מעניקה לאנשים גם לאחר סגירת התיק, היא מקושרת לגופים חברתיים שיכולים לעזור למשפחות וליחידים לראות את היום שאחרי ולא רק במהלך ההליך עצמו, במטרה לחזור להתנהלות כלכלית נכונה".

עו"ד רמה רווה (צילום פרטי)

עו"ד רמה רווה (צילום פרטי)

המשרד מייצג לקוחות פרטיים ותאגידים – בין אם מדובר בזוכים בתיקי הוצאה לפועל שנזקקים להליכי גביה ובין אם מדובר בחייבים שצריכים להגיש התנגדות, צו חיוב בתשלומים, עיכוב הליכים, הסדרי חובות וכדומה.

המשרד עובד עם תוכנה ייעודית של הוצאה לפועל, המאפשרת הגשת בקשות וצפייה בתיקים אונליין ובתקשורת ישירה מול הוצאה לפועל. "בייצוג של זוכים אנחנו ממצים את כל ההליכים האפשריים על מנת לגבות את החוב. מהצד של החייבים אנחנו עושים כל מה שאפשר על מנת שלא להגיע לחדלות פירעון, מבטלים הליכי גביה ומבצעים הסדרי חובות עם נושים. כמו כן, יש מקרים של תיקי הוצאה לפועל שנפתחו שלא בצדק והלקוחות לא מודעים לכך. הרבה פעמים אנחנו בודקים תיקים ועדים למחדלים וטעויות ומצליחים לסגור תיקים רק בשל כך."

נחישות ועקשות במזעור חובות

"לקוחה שהגיעה עם תיק הוצאה לפועל על רבע מיליון שקל , הצלחנו לסגור את התיק אחרי פחות מחודש מבלי ששולם אפילו שקל אחד. מדובר בבחורה שהתגרשה לפני הרבה שנים ועיריית ירושלים המשיכה לחייב את הארנונה בביתה הקודם על שמה, ולשלוח אליה לשם מסמכים למרות שהיא לא התגוררה שם הרבה שנים. הצלחנו למצוא לא מעט בעיות בתיק וניהלנו הליך עיקש מול העירייה עד שבסופו של דבר התקבלה עמדתנו והתיק נסגר ללא תשלום. דוגמה נוספת היא בעניין של זוג מבוגר עם חובות של 800 אלף שקלים שרצו להגיע להליך של פשיטת רגל. חששנו שהליך של פשיטת רגל יסכן את בית המגורים שלהם ולכן החלטנו לבדוק לעומק את מצבת החובות. אחרי בדיקה מעמיקה ראינו כי הרבה מהתיקים נפתחו שלא כדין. הצלחנו לסגור חלק מהתיקים לאחר משא ומתן עם הזוכים, תיקים אחרים סגרנו בהתערבות בתי המשפט ותיקים נוספים סגרנו בהסדרים. בסופו של דבר הצלחנו למזער את החובות לכ-100 אלף שקלים ששולמו ובני הזוג פתחו דף חדש נקי לחלוטין".

עו"ד רמה רווה ועו"ד ליהי רווה (צילום פרטי)

עו"ד רמה רווה ועו"ד ליהי רווה (צילום פרטי)

חשוב להגיע לייעוץ משפטי

"ככל שהחייבים יגיעו מוקדם יותר ויתמודדו עם הבעיות הפתרון יהיה יותר קל. הרבה אנשים מקבלים מכתבים מהוצאה לפועל ומתעלמים, והחוב הולך ותופח. דבר נוסף, הרבה חייבים מנסים להתמודד לבד, הם חושבים שאם הם יגיעו להסדר עם נושה אחד זה יקל עליהם, אבל בפועל אחרי כמה חודשים מגיעים עוד נושים. לפעמים התשלום שהם שילמו לנושה אחד היה יכול להספיק לבצע הסדרים בכמה תיקים. הקדימות בייעוץ משפטי במיוחד בתחום זה היא קריטית להצלחה התיק וליציאה לחיים חדשים כמה שיותר מהר".

כתובת: בן יהודה 1, ירושלים
טלפון: 02-6570777
לאתר: ravehlawoffice.zapweb.co.il
מייל: [email protected]


ירדן לוי – משרד עורכי דין

בוטיק הממוקם במרכז העיר מעניק שירותים במגוון תחומי המשפט: נדל"ן מסחרי, הוצאה לפועל, נזיקין ועוד. המשרד שם דגש על שירות אישי ובגובה העיניים לכל לקוח ולקוח, בין אם מדובר בלקוחות פרטיים או עסקיים. עו"ד ירדן לוי הבעלים של המשרד מדגיש את חשיבות היחס האישי "מגיעים לקוחות מהמגזר הציבורי והפרטי, כאשר מולי עומד אדם באשר הוא, מעבר למקצועיות של המשרד ועשרות תיקים שעברו תחתינו אנחנו מודעים לתחושה הלא נעימה שנמצאים הלקוחות גם החייבים וגם הזוכים ועל כן חרטנו על דגלנו מקצועיות, יושרה ויחס אישי".

עו"ד ירדן לוי (צילום: מתן עמשלום)

עו"ד ירדן לוי לאחר סיום לימודי המשפטים התמחה בבית משפט השלום שם הוא נחשף ללא מעט פעולות שעברו מהוצאה לפועל ישירות לבית המשפט "טיפלתי בתיקים וראיתי את הדברים גם מצד השופט, דבר זה העניק לי פרספקטיבה רחבה בטיפול התיקים הקיימים במשרד". "אנחנו מתמחים בהליכי גבייה מסובכים או פשוטים, לצורך העניין יש זוכים המתקשים לגבות את החובות מהחייבים, ההתמחות שלנו היא לפעול בכמה חזיתות אל מול הגורמים הרלוונטיים, ולעשות הכל על מנת שהם ישלמו את חובם לזוכה" משתף עו"ד לוי. משרד עורכי דין ירדן לוי מטפל בתיקי חייבים גם כן, כאשר מטרתו בין השאר הוא דגש על הסדרי חובות ופריסת תשלומים רחבה על מנת למנוע ריביות גבוהות לחייב. כמו כן, פועל המשרד לביטול הליכים והגבלות כנגד החייבים.

"דוגמה לתיק שהגיע אלינו, זוג שהשכיר דירה כ- 8 שנים, הם סיימו חוזה שכירות ואת כל התשלומים לפי חוק. אחרי כמה שנים הבעל רצה לצאת לחו"ל וגילה צו עיכוב יציאה מהארץ. הסתבר שהפקידו את שטר החוב שלו והוא לא ידע על כך, מסכום של 15 אלף שקלים זה הגיע לסכום של 68 אלף שקלים. מסתבר שעורכת הדין מהצד השני בלי ידיעת הזוכה ובעלת הדירה עשתה פעולה לא חוקית וזה הוביל לכל התהליך המייגע והלא נעים הזה אנחנו טיפלנו בתיק בהצלחה עד לזיכוי הזוכים" מסכם עו"ד לוי.

כתובת: בן יהודה 34 בניין מגדל העיר, ירושלים
טלפון: 02-560-5131, 054-5882444
פייסבוק: ירדן לוי – משרד עורכי דין


פאני יהלום – משרד עורכי דין ונוטריון

 אכיפת חיובים וחדלות פרעון- הוצל"פ:

עו"ד פאני יהלום מנהלת משרד עורכי דין החל משנת 2008. זהו משרד בעל ניסיון עשיר ורב בתחומי המשפט בירושלים. עו"ד יהלום הינה בעלת ניסיון רב בגביית חובות כספיים ואכיפת חיובים. משרדה הינו משרד המשלב ניסיון משפטי עשיר וצוות משפטנים מקצועי ויעיל. המשרד המבוסס ומוכר בירושלים  מספק פעילות משפטית מגוונת ומקצועית בתחומי ההוצאה לפועל, חדלות פרעון, משפט אזרחי- מסחרי, מקרקעין, צוואות ועזבונות. עו"ד יהלום מוסמכת לחתום על יפוי כח מתמשך ע"פ חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות. המשרד מעניק ליווי ויעוץ ללקוחות פרטיים ועסקיים, יצוג רשויות המדינה, ביעילות, זריזות ומקצועיות יוצאת דופן.

עו"ד פאני יהלום (צילום: איילת מלכא)

עבור עו"ד יהלום כל תיק הוא עולם ומלואו.

הצוות הנרחב העומד לרשותה של עו"ד יהלום מאפשר לבחון כל תיק ותיק בקפידה רבה, תוך ביצוע של ניתוח זהיר ודקדקני של כלל דרכי הפעולה האפשריות, בחירת דרך הפעולה הנכונה  ללקוח תוך עירובו והתייעצות עמו. השילוב הייחודי של בקיאות מקצועית מעמיקה ונחישותו הרבה של צוות המשרד ושל העומדת בראשו, יחד עם האמונה כי כל לקוח ראוי למציאת הפתרון האולטימטיבי, הינם ערכים הנטועים בקרב עובדי המשרד מאז היווסדו. מתוך ניסיון והבנת צרכי הלקוח, הקים המשרד לאורך השנים, מערכת מבצעית מיומנת שמטרתה קיום וביצוע יעיל של הליכי העזר המינהליים הנדרשים לצורך מתן השרותים המשפטיים, ביצוע הגביה המשפטית וכיוצא באלו. המערכת מסייעת ביד צוות עובדי המשרד מייעלת ומקצרת את הליכי הגביה לתוצאות מרשימות.

המשרד מתאפיין ביושר ויושרה מקצועית ללא פשרות, תוך הקפדה על שמירת האינטרס של הלקוח ושמירת זכויותיו במסגרת ההליכים המשפטיים השונים על מנת להשיג את התוצאה הרצויה, שמירה על קצב עבודה מהיר וצעיר וקשר אישי עם הלקוח.

פאני יהלום משרד עורכי דין ונוטריון
כתובת: אבן ישראל 5 קומה 2 ירושלים
טלפון: 02-6232443
מייל: ‎[email protected]

פייסבוק: פאני יהלום – משרד עורכי דין ונוטריון


 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר