אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

השתלות שיניים ביום אחד – איך זה עובד?

זה כבר כאן! השתלת שיניים ביום אחד בלבד! איך זה מבוצע? מה זה דורש מהמטופל? ואיך בוחרים מרפאה? כל התשובות בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 17.2.20 14:30

רבים נמנעים מביקור אצל רופא השיניים למרות העובדה שהם זקוקים להשתלת שיניים. יש מי שמפחד להגיע למרפאה בשל הכאבים, בעוד אחרים מפחדים מהמכשירים השונים. גם אם מדובר בהליך שאינו כואב יש אי נעימות ולכן רבים מפחדים להגיע למרפאה. התחושה שרופא דוחף לפה מכשירים שונים היא תחושה לא ממש נעימה.

 הליך חדשני המאפשר לבצע את כל הבדיקות והצילומים

יש להבין כי הימנעות מטיפולים הכרחיים עלולה לחשוף אתכם לבעיות קשות בחלל הפה ואף לגרום לבעיות בחלקי הגוף השונים. יש להניח כי לא ממש הייתם מעוניינים במצב כזה. בשנים האחרונות ניתן לראות כי מרפאות שיניים רבות מאפשרות ביצוע הליך השתלות שיניים ביום אחד הכולל תכנון קפדני של בניית הלסת ומערכת השייניים תוך התאמה מדוייקת.

השתלות שיניים אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

כיצד מתבצע ההליך השתלות שיניים ביום אחד

השתלות שיניים ביום אחד מתקיימות במרפאות השונות הודות לשילוב של שתלים חדשים והשיקום מוכן מראש, מדובר בשיקום מהיר. להבדיל מטיפולים ישנים, בשיטה החדשה לא נדרשת פעולה כירורגית אשר מזיקה לגוף ולכן הטיפול מלווה בתחושה טובה ואין צורך להגיע למרפאה מספר פעמים.

מדובר בהליך החוסך זמן יקר וכסף

ההשתלות אינן מתאימות לכולם אבל חוסכות לא מעט זמן וכסף. עבור אנשים החרדים מביקור אצל רופא שיניים מדובר בפתרון איכותי למדי המאפשר להם להגיע פעם אחת למרפאה ולבצע את ההליך. אין צורך להגיע למספר פגישות – תוך פגישה אחת ניתן לסיים את ההליך.

אין צורך לחכות חודשים ארוכים אלא ניתן לבצע את ההשתלה תוך זמן קצר

כניסתה של השיטה החדשה מאפשרת לכם לא להמתין מספר חודשים אלא לבצע את ההשתלה תוך זמן קצר ביותר. ביום שעברתם את ההשתלה הרופא יניח כתר על המקום בו נמצא השתל ולאחר חודש ימים יוחלף הכתר הזמני בכתר קבוע.

השתלות שיניים אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בחרו רופא מומחה בתחום השתלת שיניים ביום אחד

על מנת לבצע את הטיפול בצורה המקצועית ביותר חשוב מאד לבחור רופא בעל ניסיון רב בתחום. לצורך כך ההמלצה היא להגיע לפגישה מקדימה, שתסייע לכם לדעת האם מדובר ברופא בעל ניסיון או שמא עליכם לבחור רופא אחר. מדובר בהליך שהוא בגדר חובה על מנת לוודא כי באפשרותכם לקבל את הטיפול המקצועי והמקיף ביותר.

חשוב מאוד להתרשם ממספר מקומות לפני שאתם רוצים לבצע השתלת שיניים ביום אחד לכן יש לבדוק לפחות 3 מרפאות שיניים המתמחות בתחום. במקביל כמובן להיפגש עם הרופא המטפל לשמוע מה הוא אומר ומה מומלץ לעשות לפני שאתם סוגרים תוכנית טיפולים, ובנוסף לראות שהמחיר סביר והוגן לטיפול שיניים ביום אחד.

ללא פגישה מקדימה לא תדעו האם מדובר ברופא מתאים עבורכם, דבר שאינו מומלץ ולכן רצוי לקבוע עם הרופא פגישה מקדימה ולאסוף כמה שיותר מידע אודותיו. ככל שתאספו מידע רב יותר כגון להכיר את המרפאה שאתם רוצים לבצע בה את תהליך השתלת השיניים, האם יש המלצות על המרפאה ועל הרופא המטפל בכם, זאת נקודה חשובה מאוד, כך תהיה לכם האפשרות להגיע מוכנים לפגישה.

 

לעוד מידע בתחום השתלת שיניים ביום אחד ניתן לקרוא באתר של ד"ר דורון אבניאלי השתלות שיניים

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר