צלמים בירושלים (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
צלמים בירושלים (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

צלמים בירושלים: הכירו את המומחים

צלמים בירושלים היום הפכו את עולם הצילום לאמנות של ממש, הכוכבים הם בעלי האירוע, הסרטים נראים ממש הוליווד ואלבומי התמונות מנציחים רגעים מרגשים שיש רק פעם בחיים

פורסם בתאריך: 4.3.20 13:48

מתכננים אירוע? אתם צריכים למצוא את הצלם הטוב ביותר, שישאיר לכם זיכרון מתוק ויפה ותתרגשו מחדש כל יום. ריכזנו עבורכם צלמים בירושלים שעושים את זה בדיוק: צילומי סטילס, וידאו, רחפנים ובעיקר הרבה איכפתיות ורגישות מאחורי עדשת המצלמה.


אדם בר – צלם סטילס ווידאו

וואו! – זאת התגובה שכל אחד רוצה לקבל מחבריו באינסטגרם או בפייסבוק על תמונות מרגעים משמעותיים ומרגשים ששיתף. בדיוק בשביל אותו ה-וואו החליט אדם בר צלם סטילס ווידאו לעסוק במקצוע. הייחודיות שלו טמונה לא רק בצילומי אירועים איכותיים, אלא גם באהבה הגדולה לרגעים עוצמתיים בעולם האופנה, התרבות, המוסיקה, הופעות חיות ובכל אירוע שמרטיט את הלב ונוגע בנשמה. בדיוק בגלל אותם הרגעים, אדם אוהב את המקצוע שהוא בחר, או שהמקצוע שבחר בו, כי לפעמים נדמה שהמצלמה היא חלק בלתי נפרד מהידיים שלו.

(צילומים: אדם בר)

"אני מצלם אירועים, הפקות אופנה ותרבות, צילומי תדמית לעסקים וצילום מסחרי, כאשר המטרה שלי היא לייצר תמונה איכותית ומוקפדת תוך מתן תחושת שחרור למצולם, שעוזרת להחליף את המבוכה בהנאה מהסיטואציה. זו היכולת הגדולה שלי", אומר אדם בר, שלמד צילום במוסררה ומתמחה בצילום אנשים ורגעים, כאלה שנשארים לכל החיים, "מאחורי כל תמונה מסתתר סיפור והמטרה שלי היא להעביר אותו דרך התמונה. כשאנשים מעלים תמונות מאירועים שצילמתי הם לא צריכים להוסיף מילה אחת, הרגע שנלכד בעדשת המצלמה מספר כבר הכל", משתף אדם.

"באירועים אני אוהב להיות מאה אחוז נוכח תוך מודעות לזרימה הטבעית של האירוע, כך יוצאות התמונות הכי טובות ואותנטיות. גישת התיעוד הטבעי מייצרת ללא ספק את התמונה שהכי מדברים עליה. מעבר לאירועים פרטיים יש לי אהבה גדולה לצילומי הפקות אופנה, מופעי מחול, מוסיקה ואירועי תרבות. יש קסם בלתפוס סיטואציה כל כך חיה שמתרחשת על הבמה וללכוד אותה לרגע אחד מיוחד".

אם אתם מתכננים אירוע, הפקה או צילומי תדמית, אתם יכולים להתחיל לחייך למצלמה כי אדם בר יתפוס את התמונה המושלמת שתשמש אתכם לעוד הרבה שנים. בואו לשמר את אותם רגעים יפים שנלכדים בעדשת המצלמה של אדם בר.

אדם בר צלם סטילס ווידיאו

טלפון: 053-8204423

לאתר: www.adambarphoto.com

לפייסבוק: www.facebook.com/Adambarphoto

מייל: [email protected]


דור פזואלו צילום 'החיים עצמם'

אין ספק שצלם טוב, אמין ואיכותי, זה הא-ב של כל אירוע מוצלח. מעבר לאנרגיה והתחושות שהוא מעביר תוך כדי האירוע עצמו והאינטראקציה עם הקהל – הדבר החשוב ביותר הוא כמובן התוצאה הסופית, התמונות שנשמרות כמזכרת לשנים רבות קדימה. אז מה אנחנו עושים כדי למצוא את הצלם? מחפשים ברשתות החברתיות, שואלים חברים, מבררים בפורומים שונים, ואז אנחנו מגיעים אליו ומתאהבים. זה בדיוק מה שקרה לי עם הצלם דור פזואלו. אתם צריכים לראות את התמונות שלו בעצמכם כדי להבין.

(צילום: דור פזואלו)

לכל צלם יש את ההתנהלות שלו בדרך אל הפריים המושלם. אצל דור פזואלו הנטייה תמיד תהיה אל הטבעי, האותנטי, והמצלמה שלו מנפיקה תמונות שהן לא פחות מיצירת אמנות.

במשך השנים פיתח דור את השפה הצילומית הייחודית לו של שימוש בטכניקה של צילום טבעי, תוך צפייה מהצד במציאות המרתקת, במבטים המיוחדים, במפגשים הבין אישיים, בחיוך הכובש – עם תשומת לב לפרטים ולרגעים הקטנים שהופכים בסוף לתמונה המושלמת. דור, בוגר תואר שני בניהול מלכ״רים, מספר: "אני מאמין שהיופי של הדברים נמצא ברגעים עצמם, ואנחנו הצלמים לא צריכים לביים, אלא תפקידנו רק להיות שם ולתפוס את הרגע הנכון. זה נמצא סביבנו בכל מקום, ביום יום, באירועים משפחתיים או באירוע חדשותי. אחד הדברים שאני אוהב לעשות זה צילום משפחות בבית, או כפי שאני קורא לו צילום משפחות דוקומנטרי. להגיע לבית של משפחה ולתעד את הרגעים הכי מתוקים מחיי היומיום, בין בני הזוג, הילדים וחיות המחמד".

דור גר בירושלים אבל עובד בכל רחבי הארץ תוך השקעה בלתי מתפשרת בכל אירוע מגדול ועד קטן, מתוך מטרה לצמוח ולהתפתח באופן אישי וגם כדי להעניק את החוויה המושלמת ללקוחות עצמם, שמצידם שופעים מחמאות אליו (כנסו לראות את הפידבקים הנפלאים בדף הפייסבוק שלו). הוא מצלם אירועים קטנים כמו ימי הולדת וכנסים, וגם אירועים גדולים כמו חתונות, בר מצוות או בריתות, לצד צילום עמותות ועסקים. "חשוב לי לייצר ערך עבור הלקוחות שלי, להשאיר להם זיכרונות טובים, שיסתכלו על התמונות ויתמלאו רגש", הוא אומר.

דור בונה לכל אחד את החבילה שמתאימה בדיוק לו, לפי הצרכים והתקציב שלו במטרה ליצור את האירוע הכי מדויק שאפשר. הוא מנוסה בנישות צילום אחרות מלבד צילום אירועים, כמו צילום דוקומנטרי, צילום טבע ואפילו בסוגי אמנות אחרים כמו ציור. הבנה צילומית ואמנותית מעמיקה כמו של דור מאפשרת לו הסתכלות רחבה יותר, מה שבסופו של דבר מביא לתוצאה הסופית להיות יותר איכותית ונאה.

הוא מסכם: "העבודה שלי היא להכניס לתוך הפריים את הסיפורים והרגעים הכי יפים מהאירוע שלכם, בדרך האותנטית והמרגשת".

טלפון: 052-5311553

מייל: [email protected]

אתר: https://www.doriphoto.com/

פייסבוק:https://www.facebook.com/dorpazu/

אינסטגרם:https://www.instagram.com/dorpazuelo/


ויקה גורשטיין – צלמת הריון, ניובורן ומשפחה

כשאומרים על מישהי שנולדה עם מצלמה ביד מתכוונים לויקה גורשטיין. ויקה שבילתה את רוב ילדותה עם אביה, צלם חובב, בחיפוש אחר התמונה המושלמת, כבר מגיל 6 נמשכה לתחום האמנות ולמדה ציור עם מורה פרטית. לאחר מכן המשיכה את לימודיה באקדמיה הלאומית לאומניות בעיר הולדתה קייב שם העמיקה את כישרונה. כשעלתה ארצה הבינה כי עולם הציור האהוב מצומצם מבחינת פרנסה וחזרה לאהבה הישנה – עולם הצילום. את לימודיה המקצועיים בתחום למדה בבית הספר לאומנויות מוסררה בירושלים, בקורסים וסדנאות בארץ ובחו"ל. כיום משלבת ויקה את אהבתה לעולם הציור והצילום בעולם שכולו תמונות שמספרות סיפור. ייחודה של ויקה בא לידי ביטוי בנקודת מבטה כצלמת וציירת: "מדובר בעולמות מקבילים מבחינת האומנות", היא אומרת, "כאשר אני מצלמת ומציירת הפעולה היא שונה אך המהות נשארת, שילובי הצבעים, משחקי אור וצל והיופי שבפנים האנושיות. בשלב עריכת התמונות הציירת שבי יוצאת ושמה דגש על הצבעוניות וקווי המתאר של האישה שעומדת מולי".

(צילומים: ויקה גורשטיין)

הנשים הרבות שעברו תחת עדשת המצלמה שלה בחודשי הריון מתקדמים, לא וויתרו על ויקה כצלמת והמשיכו לצילומי ניובורן וצילומי משפחה. כאשר גם במסלול זה אפשר לראות את ההמשכיות של ויקה מציירת לצלמת, בדיוק כמו ההמשכיות מצילומי הריון, ניובורן, לצילומי משפחה. הייחוד והקסם של התמונות טמונים בתוצאה הסופית – צילום שנראה הרבה פעמים כמו ציור בעזרת תוכנות עריכה מיוחדות המעניקות אפקט צבעוני ואומנתי.

ויקה שמה דגש על החוויה, כאשר היא מבינה את חוסר הביטחון של נשים רבות אל מול עדשת המצלמה. "חשוב לי לתת חוויה מכילה ולא מלחיצה, אני יודעת שרוב הנשים לא אוהבות להצטלם. תמיד הן אומרות שהן יוצאות פחות טוב בתמונות, וזה מאתגר אותי להראות להן כמה הן טועות. זה אתגר מבחינתי".

את יום הצילומים שלך ושל כל המשפחה תעבירו בלוקשיין לפי בחירתכם או בסטודיו מאובזר וצבעוני בו תרגישו במאג'יק המיוחד של המקום ובתחושת האומנות השרויה בו. כבר מהרגע שתיכנסו לסטודיו תוכלו לקחת נשימה ופשוט ליהנות מהקסם שמתרחש כשהמצלמה בידיים של ויקה, ממש כמו מכחול ביד צייר.

ויקה גורשטיין – צלמת

טלפון: 050-2020999

פייסבוק: https://www.facebook.com/vikagorstain/


 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר