עורכי דין לפירוק חברה בירושלים (אילוסטרציה: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין לפירוק חברה בירושלים (אילוסטרציה: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין לפירוק חברה בירושלים

תחום חדלות פרעון או פירוק חברה הוא תחום לא פשוט שדורש ידע רב, ניסיון והרבה אינטיליגנציה רגשית מצד עורך הדין המלווה. הכירו עורכי דין לפירוק חברה בירושלים המתמחים בנושא

פורסם בתאריך: 12.5.20 17:28

סיום דרכה של חברה ברצון או שלא מרצון הוא דבר שלרוב אינו נעים כלל, בין אם לבעלי החברה שמעוניינים בפתיחת תהליך של "פירוק החברה" או מצד עובדים בחברה או נושים אשר להם חייבים כספים רבים. בתהליך זה חשוב להתייעץ בעורך דין שמתמחה בתחום כדי שהתהליך יסתיים בהצלחה, דרך חלוקת הנכסים של החברה או תשלום מלא או חלקי של החובות שהצטברו במרוצת השנים על החברה שנמצאת בפני הליך פירוק. ריכזנו עבורכם עורכי דין לפירוק חברה בירושלים שמתמחים בנושא.


עו"ד ריקי אופק אבן צור

במצב בו יש לכם עסק פרטי או שאתם עובדים בחברה שלה יש חדלות פירעון, כלומר אי יכולת החברה לעמוד בהתחייבותיה הכספית, באפשרותכם לפנות לעורכת הדין ריקי אופק אבן צור המתמחה בפירוק חברות.

עו"ד ריקי אופק אבן צור (צילום: מתן עמשלום)

לעו"ד אופק אבן צור יש שפע של ניסיון בנושא פירוק חברות וזאת לאחר 17 שנים שנמצאות מאחוריה בתחום, לצד תואר שני מהאוניברסיטה העברית ובקרוב גם תתחיל לימודי דוקטורט למשפטים בטיפול בפירוק חברות. עו"ד אופק אבן צור מכירה את הנושא משני צדי המתרס, כאשר הייתה בא כוח היועץ המשפטי בכונס הרשמי שהוא הגוף שאמון בטיפול בפירוק חברות ובפשיטת רגל. "בעבר הייתי בצד של משרד המשפטים והיום אני מייצגת אנשים פרטיים או את בעלי החברות, כך שהניסיון שלי בתחום הוא כוללני", מציינת עו"ד אופק אבן צור ומוסיפה, "אני בוגרת קורס דירקטורים, כך שאני צוברת כל הזמן עוד ועוד ידע בתחום. זה תחום שאני טובה בו ומכירה אותו היטב מכל צדדיו גם משום עברי במשרד המשפטים ואני מייצגת חברות קטנות כגדולות".

מי לרוב מבקש את פירוק החברה?

" לרוב מי שמבקש את פירוק החברה הם לאו דווקא הבעלים, אם כי לפעמים גם הם, אלא בעיקר אלה עובדי החברה או נושים שלהם חייבים כספים. בערך 50-60 אחוז מהתביעות מגיעים מהנושים שלרוב הם מגופים גדולים כמו מס הכנסה, בנקים, בעלי המבנה של החברה, ספקים גדולים שיכולים לבקש פירוש, וכל השאר שהם בדרך כלל עובדי החברה. הבעלים מבקשים בדרך כלל להשאיר את העסק חי כדי לנסות ולהציל אותו. הם רוצים זמן נוסף".

עד ספטמבר 2019 חלק מהמינויים של עורכי דין המתמחים בפירוק חברות הגיעו מבתי המשפט לפי רשימה של בעלי תפקידים מהכונס הרשמי ועו"ד אופק אבן צור החליטה לא להיות ברשימה זו, למרות שיכלה. היא העדיפה להיות מחוץ לרשימה זו, מאחר והיא מייצגת גם בעלי חברה שנלחמים גם בפירוק החברה, כך היא יכולה להיות בכל סיטואציה ולייצג גם את המפרקים וגם את אילו שמנסים להימנע מכך.

"תחום חדלות פרעון הוא בהחלט לא תחום פשוט ולצד הרבה ידע גם צריך הרבה רגישות. אני גם עוסקת בתחום הגירושין וזה בהחלט עוזר לי, כי מאחורי האנשים האלה יש משפחות וזה מגיע למצב של גירושין שזוג מתגרש בגלל עניינים כלכליים והאישה מבקשת למשל לקבל את המניות שמגיעות לה וזה גולש לתחום הזוגי".

עו"ד ריקי אופק אבן צורמתמחה בפירוק חברות
כתובת: דיסקין 9א, ירושלים
אתר: www.rikilawyer.co.il
טלפון במשרד: 02-5770095
פייסבוק: he-il.facebook.com/lawrikiofek
מייל: [email protected]


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר