ענת דור מאמנת אישית (צילום: יגאל דוד חכמון)
ענת דור מאמנת אישית (צילום: יגאל דוד חכמון)

ענת דור מאמנת אישית בגישת NLP: הפריצה האישית שלך קרובה מתמיד

עם ניסיון של 40 שנה בליווי והעצמת אנשים המרגישים תקיעות ורוצים לחוות תחושת שחרור והצלחה, ענת דור מאמנת אישית בגישת NLP מזמינה אתכם לעבור תהליך אישי בעזרתו תפטרו מהרגלים ישנים של מחשבות ואמונות ותאמצו דפוסים חיוביים ומצמיחים

פורסם בתאריך: 20.3.20 13:10

נדמה כי גישת ה-NLP לא רק צוברת תאוצה בשנים האחרונות אלא הפכה לגישה משמעותית בחיים המודרניים. ענת דור מאמנת אישית בגישת NLP – שיטה המכוונת למצוינות ושיפור התקשורת האישית והבין אישית. בעזרת דמיון מודרך ואימוץ אסטרטגיות המובילות לשינוי מחשבות תוקעות ובולמות – היא שופכת אור של תקווה ומזמינה אתכם לעבור תהליך אישי בעזרתו תפטרו מהרגלים ישנים של מחשבות ואמונות ותאמצו דפוסים חיוביים ומצמיחים.

כיום לחץ החיים טומן בחובו לא מעט קשיים ואתגרים. רובנו מנסים להשתלט על כל האירועים המתרחשים בתחומים השונים של חיינו, החל מזוגיות, הקמת תא משפחתי, קריירה, ועד להגשמה אישית. בתוך החיים הדינמיים ומערכות יחסים מאתגרות, מתרחשים אירועים, או זירות בהם אנו מרגישים תקיעות, חוסר יכולת לראות את האור מעבר לגדר ולצלוח את הקושי. ענת בעלת ותק וניסיון של ארבעה עשורים בליווי והעצמת אנשים המרגישים תקיעות ורוצים לחוות תחושת שחרור הצלחה ושליטה, מראה כיצד הפתרון לבעיה נמצא בידיים שלך וקרוב אליך מתמיד. מעניקה כלים לבניית אסטרטגיית-פעולה, דפוסי חשיבה והתנהגות מצמיחים. על כך ועוד ניתן לשמוע בהרצאתה "מאוטומט לבחירה".

ענת דור מאמנת אישית (צילום: יגאל דוד חכמון)

למי מתאימה שיטת ה-NLP ובמי את מטפלת?
השיטה מתאימה לכל אדם המעוניין לחלץ את עצמו מתקיעות כלשהי כדי להתקדם הלאה בחייו במערכות יחסים ותקשורת בין אישית, קשיים בעבודה בהתארגנות, בניהול זמן, בעיות של דימוי גוף ומשקל, קשיים בהתארגנות וניהול מטלות בלימודים. רוב הזמן אנו פועלים באוטומט והוא משרת אותנו מצוין. האוטומט חוסך לנו זמן, אנרגיה ומפנה את תשומת ליבנו לפעולות שונות אחרות בחיים. בשלב מסוים בחיים יכול לקרות מצב בו הפעולות האוטומטיות כבר לא משרתות אותנו והתוצאה היא תחושת תקיעות ואי שביעות רצון. במקרים אלו עלינו לשנות  את הגרסה הפנימית במוח של אותם דפוסים אוטומטים ישנים של חשיבה, רגש והתנהגות התוקעים אותנו, להיחלץ מהם ולבנות אסטרטגיה חדשה מותאמת שתוציא אותנו מהתקיעות ותאפשר לנו לפרוץ ולממש את עצמנו. אני כאן למען אלו המרגישים תקועים ורוצים לקחת אחריות על חייהם, וכפי שנאמר "אין אדם מוציא עצמו מבית האסורים". מטרת ה- NLPבין השאר, לעזור בגיוס משאבים הקיימים אצלנו מהלא מודע כדי לשפר את ההישגים שלנו, ותהליכי ה-NLP הם יחסית מהירים ומאפשרים לנו להכחיד דפוסים.

ענת דור מאמנת אישית (צילום: יגאל דוד חכמון)

את יכולה לתת לנו דוגמאות מתחום הטיפול?
למשל, בתחום מערכות היחסים הזוגית. אישה המרגישה בקושי מול בעלה ומתקשה לדבר איתו בנושא מסויים. בירור דפוסי התקשורת ביניהם, דפוסי החשיבה, הערכים והאמונות שלהם יעזרו לנו לבנות דפוס תקשורת המתאים לשניהם. דוגמה נוספת מתחום ההפרעות הקשב, אני מאמנת במכללת דוד ילין סטודנטים עם אתגרי קשב וריכוז. אנחנו בונים אסטרטגיות וכלים לארגון החומר, לניהול הלמידה, ולניהול זמן שלפעמים מסיח את דעתם מהלימודים. גם כאן נדרש בירור הדפוסים האוטומטיים של חשיבה, והתנהגות המביאים למבוי הסתום ובניה של אסטרטגיה חדשה שתוביל אותם לפריצת דרך ודילוג מעל המשוכה התוקעת אותם.

בנוסף, אני רואה לא מעט נשים הרוצות לרדת במשקל ומרגישות ששום דיאטה לא עובדת. בדרך כלל העיסוק במשקל קושר אותן לעיסוק בסוגי מזון – מה מותר או אסור, כמויות, ספורט, ושקילה. בעבודה איתי, העיסוק במשקל מתמקד בעבודה מהראש ולא מהבטן, בדפוסי חשיבה, באמונות,  בערכים, ותפיסת הזהות העצמית אשר משפיעים ומנהלים את האכילה. שינוי בתוכנה הפנימית משנה את הגישה לאוכל ומשפיע בסופו של דבר על דפוסי האכילה ולבסוף גם על המשקל באופן נוח המחזיק לאורך זמן והופך להרגל.

ענת דור מאמנת אישית (צילום: יגאל דוד חכמון)

ענת בעלת תואר שני בחינוך, מאמנת אישית, מדריכת מאמנים וחברה בלשכת המאמנים. לימדה באהבה כ-25 שנים את דרך התנ"ך וחינכה אלפי תלמידים. בעלת ניסיון רב בליווי ילדים, צעירים ומבוגרים. ספרה "חוכמת השבוע" עוסק בכלים ואסטרטגיות של אימון ו-NLP לקידום בהשראת פרשת השבוע ומעניק לפרשה זווית ראייה לגמרי חדשה. הספר נולד כתוצאה משילוב עולמות תוכן האהובים עליה במיוחד התנ"ך והטיפול. בחיבור ביניהם היא מצליחה להעניק לקורא גישות וכלים לחיים מאושרים. הקסם שלה טמון ביכולת להציג בפניך את הקשר בין הזירות השונות בחייך ולהעניק לך דרכי פעולה נכונים עבורך.

חשוב לציין כי ענת מבצעת הליכי אימון NLP  גם באון-ליין ושיחת היכרות איתה היא ללא תשלום.

טלפון: 052-656-0117

אתר: anatdor.blogspot.com

פייסבוק: www.facebook.com/Anat.Dor.Coaching

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר