(אילוסטרציה: Pixabay)

קידום אתרים אורגני: 4 טיפים חשובים שכדאי להכיר

ארבע עקרונות בסיסיים שכדאי להתמקד בהם כדי להוביל לתנועה אורגנית באתר ולשפר את הדירוג בגוגל

פורסם בתאריך: 15.3.20 19:32

הרבה השתנה בעולם האופטימיזציה למנועי חיפוש בשנים האחרונות. כתוצאה מכך, בעלי אתרים רבים שוכרים את שירותיהן של חברות קידום אתרים מקצועיות, שכן עם כל כך הרבה שינויים וטכניקות קידום שקיימות, לא תמיד אפשר לדעת מה עובד ומה לא, על אילו טכניקות יש לשים דגש ומאילו אפשר להתעלם. יחד עם זאת, ישנם עקרונות בסיסיים שנותרים ללא שינוי ואם מתמקדים בהם בלבד אפשר בהחלט להוביל לתנועה אורגנית באתר ולשפר את הדירוג בגוגל, מבלי להסתכן.

1 הסירו את כל מה שמאט את האתר שלכם

מהירות הטעינה של עמודים באתר היא גורם קריטי בקידום אורגני. אם בעבר היה אפשר להתחמק מעונש עם אתר איטי, כיום כבר אין פריבילגיה כזאת. עמוד שעולה לאיטו משפיע על חוויית המשתמש, מרתיע את הגולשים, גורם להם לנטוש את האתר ויכול להניב הפסד בהמרות. כמו כן, הוא משפיע על הגולשים תודעתית ופוגע בתדמית האתר.

2 כתבו קודם כל לבני אדם, אחר כך למנועי החיפוש

ברבים מן התכנים בבלוגים השונים מעדיפים לשים דגש על מילות מפתח במקום על יצירת תוכן מרתק ובעל ערך. אם גם אתם עושים זאת, בהחלט הגיע הזמן לשנות את הלך הרוח שלכם. זכרו תמיד שבני האדם הם אלו שקוראים את התוכן ובסופו של דבר רוכשים מכם שירות או מוצר, ולכן עליכם לכתוב את התוכן עבורם. שימו את הקוראים שלכם במקום הראשון והפכו אותם ללקוחות נאמנים של המותג. אם תכתבו תכנים איכותיים שמתאימים לקריאה של אנשים ולא רק לקריאה ע"י הרובוט של גוגל, גולשים ישהו זמן רב יותר באתר שלכם, יקראו עוד ועוד תכנים וסביר להניח שגם ישירו פנייה באתר באחוז גבוה יותר מאשר אם תכתבו תכנים לא איכותיים שדוחסים מילות מפתח בשביל מנוע החיפוש. גוגל יודע לעקוב אחרי מדדי נטישת האתר וזמני השהייה בו ולכן יותר מאשר מומלץ להשקיע בכתיבת תכנים איכותיים.

3 עודדו אתרים אמינים לקשר תכנים לאתר שלכם

קישורים נכנסים משפיעים על הדירוג במידה רבה וכאשר מערך הקישורים כמה שיותר טבעי, גם גוגל יתגמל את האתר שלכם וידחוף אותו למעלה בעמוד התוצאות. שיווק תוכן עוסק ביצירת תוכן איכותי ומרתק אשר גורם לאנשים לרצות לשתף אותו במדיה החברתית. כאשר אתם משקיעים זמן, כסף ומאמצים ביצירת כל פוסט וכל תוכן לבלוג, בלוגרים אחרים ירצו לקשר בין התכנים שלהם לתכנים שלכם.

4 עקבו אחרי ההצלחה שלכם

לאחר שהגדרתם את יעדי הקידום שלכם באופן ברור, עליכם לעקוב ולנתח את הנתונים כדי להבין טוב יותר מה עובד ומה פחות. ישנם פתרונות רבים שיעזרו לכם לבצע מעקב, החל בגוגל אנליטיקס ועד פתרונות תוכנה ייעודיים. כלים אלו יעזרו לכם להבין טוב יותר את המבקרים באתר, לראות כיצד הם מנווטים בתוכו, על מה לוחצים ולהגיע למסקנות בהתאם לגבי המשך תהליך הקידום.

קידום אתרים אורגני זו תורה שלמה. לכן, חשוב לשכור את שירותיה של חברה מקצועית בתחום. ללינקשייק מעל 13 שנות ניסיון בקידום אתרים אורגני וצוות המומחים של החברה יכול בהחלט לעזור לכם להגיע לתוצאות שאתם רוצים.

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר