שוקי מאיר מעצב פנים (צילום: מאור מויאל)
שוקי מאיר מעצב פנים (צילום: מאור מויאל)

הכירו: שוקי מאיר – מעצב פנים

הוא גדל בירושלים לאבא שעסק בתחום הנגרות וביחד עם המשיכה לעולם האדריכלות, מצא את עצמו שוקי מאיר כמעצב פנים עסוק במיוחד המתרוצץ בין שלל פרויקטים ברחבי הארץ. על עשייה, השראה ומספר טיפים ממעצב מוכשר ומבטיח. גאווה ירושלמית.

פורסם בתאריך: 1.9.20 22:42

כיום ברשתות החברתיות אנחנו נתקלים בתדירות גבוהה בהרבה תמונות יפות של בתים מעוצבים בטוב טעם, צבעים וטקסטורות מגוונים, וחידושים והמצאות בתחום עיצוב הפנים, המון סגנונות עיצוב שונים ולא מעט מעצבים מוכשרים המקבלים במה נפלאה במדיה להציג את פרי עמלם.

אין ספק שהיום הצורך הממשי בשכירת איש מקצוע – מעצב פנים הוא דבר מקובל ומובן, תפקידו של המעצב הוא לנצח על תזמורת שלמה שמטרתה היא לייצר תוצאה לשביעות רצון הלקוח, ללוות בתהליך שנראה מהצד כלא נעים וטרחני ולהפוך אותו לחוויה נעימה ומסודרת.

"אני נהנה לפתוח מדיה ולראות תכנים של עיצוב, זה מדהים אותי כל פעם מחדש כמה כישרון יש למעצבים והמעצבות בארץ", אומר שוקי מאיר – מעצב פנים, "כל פוסט או תמונה שאהבתי יקבל ממני תגובה חמה, יש לי הערכה להמון קולגות ומכל אחד או אחת מהם יש ללמוד עולם ומלואו, שימושים בשפה עיצובית מוגדרת, שימוש בחומרי גמר ייחודים, וחשיבה מחוץ לקופסא הם דברים שמגדירים אותנו כמעצבי פנים".

שוקי מאיר מעצב פנים (צילום: ארנון בוסאני)

שוקי מאיר מעצב פנים (צילום: ארנון בוסאני)

הוא בתחום כמעט עשור, ואת לימודיו התחיל כבר אחרי צבא, לימודי תעודה בעיצוב פנים, ולאחר הפסקה לתחומים נוספים, חזר ללימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים במכללה למנהל, שם היום הוא נמנה עם מרציה בשנים האחרונות:

"הלימודים נתנו לי המון כלים וידע טכני, הרחיבו לי את האופקים והכניסו לי רעב לעסוק במקצוע, לא יכולתי בלעדיהם, אך מי שגרמה לי להתאהב במקצוע היא העבודה בשטח: אתרי בנייה, שיפוצים ברמות שונות, בנייה ממש משלב התכנון האדריכלי, אני מעורב בכל פרויקט ברמת הפרט, מעניין אותי כל חומר וכל מערכת טכנית והביצוע שלה"

מעבודותיו של שוקי מאיר ניתן להבחין על גיוון רב:  בתי עסק שונים כגון אולמות תצוגה, משרדים, חנויות, מספרות וסלוני יופי, לצד עבודות במגזר הפרטי כגון בתים פרטיים ווילות, דירות קבלן ודירות שעברו שיפוץ ומהפך מקצה לקצה, העבודות ממוקמות על צירה של הארץ מצפון לדרום, וכל אחת מהן שונה ומיוחדת מחברתה.

ההשראה שלו מגיעה ממקומות מגוונים:

"מבחינתי אני מעביר תחושה, עיצוב מעביר תחושה, אתה מרגיש משהו כשאתה נכנס לחלל מסוים, בין אם הוא חנות קטנה או חדר השינה שלך, ואת אותן תחושות –תפקידי ליישם פיזית, ע"י שימוש בחומרים מגוונים, תאורה, צבע, קול וריח, מבחינתי זה מכלול, חמשת החושים עובדים אצלי כבר משלב התכנון, ברגע שהבנתי את צרכי הלקוח אני מכוון את עצמי וכמובן נותן את ה"חותמת" העיצובית שלי כפי שפירשתי אותה לאותו החלל.

לרוב ההשראות שלי הן הלקוחות שלי, אופי של אדם, של משפחה, של נותן שירות בכל התחומים, כולם מייצרים גם אם לא במודע השראה.  שם זה לא נגמר, השראות עיצוביות מוחשיות מגיעות מכל מקום מסביבי: אומנות, טכנולוגיה, חומרים טבעיים ומלאכותיים, כל דבר מסביבנו יכול לתת השראה, ויש סינרגיה בין ההשראות שיוצרת מוצר מוגמר ונכון."

שוקי מאיר מעצב פנים (צילום: אוסף פרטי)

שוקי מאיר מעצב פנים (צילום: אוסף פרטי)

הטיפים של שוקי מאיר:

כימיה: אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך של שיפוץ או בנייה, כימיה בין הנותן השירות ללקוח, לא רק המעצב פנים, אלא גם הספקים השונים. שימו לפעמים שיקול כלכלי בצד, ולכו עם מי שהכימיה אתו עובדת טוב כבר בשלב הצעות המחיר, לרוב אינטואיציה לא מאכזבת.

תכנון נכון: גם אם מדובר בשיפוץ, וקל וחומר בבניה חדשה, לתכנון הנכון תהיה משמעות קריטית על כל חלקיו של החלל, יש קשר ישיר לחלוקה נכונה ומיקומים נכונים של כל אלמנט, כל קיר וכל פתח, תקדישו זמן למחשבה אמתית ולא מתפשרת על החלק הזה, עוד לפני ששברתם או בניתם קיר. תכנון נכון יהיה ניצחון.

תקציב: בטבלת אקסל, מסודרת, עם פירוט של כל אחד מעלויות העבודות השונות והמוצרים השונים, עוד לפני שתצאו לדרך, תדעו טווח תקציבי שילווה אתכם בתהליך. תוסיפו 10% לתוספות וחשקים.

תעשו סקר מחירים, קחו הצעות מחיר משלושה ספקים בדרך כלל, זה מקובל.

גוגל זאת לא מילה גסה, תמצאו שם המון מידע וחוות דעת על מוצרים ונותני שירות.

תשתמשו בניסיון של מעצב הפנים, מכל המשתמע, והאמינו בקונספט העיצובי שלפיו הוא עובד.

תשתדלו ליהנות מהתהליך, תתעדו אותו, זה כמו בלידה, התוצאה תהיה שווה את זה!!

סטודיו שוקי מאיר מציע מכלול שירותים המהווים מעטפת מלאה וליווי צמוד לאורך התהליך כולו.

כתובת: משה שרת 8/13, ירושלים

נייד: 050-2178721

אימייל: [email protected]

לאתר: www.shukimeir.com

לפייסבוק: שוקי מאיר – אדריכלות ועיצוב פנים

לאינסטגרם: shukimeir_designer

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר