קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

צימרים בכנרת למשפחות שאוהבות לטייל

אם חשוב לכם ללמד את ילדכם לאהוב טבע וטיולים כדאי לחשוף אותם לטיולים כבר בגיל צעיר, החליפו את הבילויים במרכזי הקניות בטיולים בטבע. עם קצת מאמץ תגלו שאפשר למצוא מסלולי טיול ומרחבים ירוקים בכל אזור. בסופו של יום טיול בשטח תשמחו לגלות שממתין לכם צימר מפנק עם מיטות רכות, ג'קוזי וארוחת ערב

פורסם בתאריך: 3.6.21 07:09

ילדים מטבעם מגלים סקרנות כלפי טיולים בחיק הטבע, הם נהנים מהמרחבים והאוויר הצח. אם חשוב לכם ללמד את ילדכם לאהוב טבע וטיולים כדאי לחשוף אותם לטיולים כבר בגיל צעיר, החליפו את הבילויים במרכזי הקניות בטיולים בטבע. עם קצת מאמץ תגלו שאפשר למצוא מסלולי טיול ומרחבים ירוקים בכל אזור. צימרים בכנרת למשפחות משתלבים נהדר עם כל מסלולי הטיול באזור הצפון, בסופו של יום טיול בשטח תשמחו לגלות שממתין לכם צימר מפנק עם מיטות רכות, ג'קוזי וארוחת ערב.

סביב הכנרת אפשר למצוא סוגים שונים של מסלולי טיול, יש מסלולי טיול למתקדמים לצד מסלולים למתחילים ומסלולים אותם תוכלו לעבור עם עגלת תינוק. חשוב מאוד להתאים את דרגת הקושי של ל המסלול ואת אורך המסלול לגילאי הילדים וליכולות הפיזיות שלהם.

אלו צימרים מתאימים לאירוח עם ילדים?

בעבור חופשות משפחתיות נמליץ על צימרים משפחתיים, חשוב להבדיל בין צימרים לזוגות בלבד לבין צימרים משפחתיים. צימרים למשפחות הן צימרים עם שני חדרי שינה או צימרים עם הפרדה בין חדר השינה לבין מתחם השינה של הילדים בסלון הצימר. כאשר בוחרים צימרים למשפחה עם ילדים חשוב להתייחס לתנאי הלינה לילדים במקום, לאפשרויות בישול ארוחות קטנה, למרחק הנסיעה ולאטרקציות שמציע הצימר לילדים. צימרים בכנרת למשפחות מספקים תעסוקה לילדים בתוך מתחם הצימר ובחופי הכנרת הקרובים.

מטיילים ונהנים עם ילדים

חופשות עם הילדים הן דבר נפלא, כאשר מתכננים נכונה את הנופש ובוחרים צימר מתאים החופשה תהפוך מהנה ומלאה באנרגיה ואהבה. בעזרת הטיפים הבאים תצליחו לנהל נכונה את החופשה המשפחתית וליהנות מכל רגע.

בחירת מיקום

ההמלצה שלנו היא צימרים בכנרת למשפחות עם ילדים סביבת הכנרת אידאלית בעבור חופשות משפחתיות, כאן תוכלו למצוא אטרקציות לילדים בכל גיל, מסעדות, מסלולי טיול, מרכזי קניות וגם מרפאות חירום לעת הצורך. כאשר בוחרים מיקום לחופשה עם ילדים כדאי להתייחס למרחק הנסיעה, כדאי לבחור צימר במרחק של שעתיים נסיעה לכל היותר. טיפ נוסף, שימו לב לסביבת הצימר ולצימרים סמוכים, לא תרצו לבלות את החופשה המשפחתית שלכם לצד מסיבת רווקים פרועה בצימר הסמוך.

חלוקת תפקידים בין כל בני המשפחה

את חלוקת התפקידים בין כל בני המשפחה תבצעו כבר בשלב מוקדם, כדאי לעשות זאת טרם היציאה לדרך. כך למשל, תקבען אחראי על האוכל, אחראי לבחירת אטרקציות, אחראי למורל, אחראי למוזיקה, אחראי לסדר, אחראי לבטיחות וכן הלאה. חלוקת התפקידים מונעת את העמסת כל האחריות על אדם אחד ומעניקה לכל המשתתפים בנופש אחריות שווה ותחושת נחיצות. גם לילדים חשוב לחלק תפקידים בהתאם ליכולותיהם.

אטרקציות ובילויים לכל המשפחה

אם הכנתם שיעורים מראש אתם מכירים היטב את השטח, את מסלולי הטיול בקרבת מקום ואת אפשרויות הבילוי עם הילדים. אם מדובר בחופשה קצרה נמליץ על צימרים בכנרת למשפחות בקרבת מסלולי הטיול בהם תרצו להתנסות הפעם.

כתבה זו נכתבה על ידי צוות כותבי אתר ריזורט – חוות דעת אמיתיות על מקומות אירוח

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר