צילום: Freepik
צילום: Freepik

הזדמנות נדירה: עסקת פריסייל (אמיתית) בשכונה המבוקשת ביותר בירושלים

הזדמנות שטרם נראתה כמותה בבירה: רגע לפני פרסום הפרויקט לציבור הרחב, בואו לרכוש נכס מיוחד ב-8 אחוז מתחת למחירי השיווק העתידיים ובתנאי תשלום של 20 אחוז בשלב החתימה על החוזה ו-80 אחוז בשלב קבלת המפתח

פורסם בתאריך: 25.2.24 17:13

בחודשים האחרונים הרוכשים והמשקיעים מחפשים לרכוש דירה בשלב "הפריסייל" של הפרויקט. היזמים, מצידם, גילו כי הדרך למשוך רוכשים לפרויקט היא פשוט לרשום בקמפיין הפרסום "פריסייל", אך לדברי אבי ממן, סמנכ"ל השיווק בחברת פאוור גרופ, אין זה נכון: "ההגדרה האמיתית של שלב פריסייל בפרויקט מגורים היא טרם פרסום הפרויקט לכל הציבור, וזהו, אגב, גם השלב הנכון ביותר להשקיע בפרויקט".

ממן מוסיף: "לפני שפרויקט חדש יוצא לאוויר העולם, הגוף המממן מחייב את היזם למכור מספר דירות מצומצם במכירה מוקדמת, וזאת מכמה סיבות שאין זה המקום להרחיב עליהן. לרוב הדירות הללו נמכרות במחיר הנמוך ממחיר השיווק העתידי באחוזים לא מבוטלים, וזה הזמן הנכון והטוב ביותר להשקיע בפרויקט, ואכן את הרווח רואים ממש בחלוף שבועות ספורים, כשהיזם מסיים את שלב הפריסייל ויוצא לשיווק מאסיבי במחירים גבוהים יותר".

לדברי ממן, למצוא פרויקט בשלב האמיתי של הפריסייל זו משימה לא פשוטה, היות שרוב החברות היזמיות אינן מציעות את הדירות הללו לציבור הרחב, כדי לא לפגוע במחירים העתידיים בפרויקט. "הצגת המכירה כ'פריסייל' אחרי שלב הפריסייל האמיתי היא רק לצורכי הקמפיין, רק כדי למשוך רוכשים. זכרו כי שלב הפריסייל האמיתי (המתבטא במחיר) נסגר מתחת לשולחן", אומר ממן.

ממן מוסיף, כי חברת פאוור גרופ עושה כל שביכולתה כדי לתת לציבור את ההזדמנות לרכוש נכס בפרויקט חדש ובשלב פריסייל אמיתי. "בכל הפרויקטים שלנו הרוכשים פוגשים בזמן קצר מאוד את עליית הערך בפרויקט ומבינים איזו תשואה נפלאה ובזמן קצר הם קיבלו על ההון העצמי שלהם", אומר ממן.

ההזדמנות שלכם

באחת השכונות הנחשקות ביותר בבירה יוקם פרויקט מגורים חדש בסטנדרט בנייה יוקרתי. כל הדירות בפרויקט נבנות כמיני פנטהאוזים וכוללות מפרט יוקרתי ועשיר במיוחד. הפרויקט ממוקם בפארק עצום ומפותח בשטח של 16 דונם ובקרבה לכל הצירים הראשיים של העיר.

ממן: "זו ההזדמנות שלכם, רגע לפני פרסום הפרויקט לציבור הרחב, לרכוש נכס מיוחד ב-8 אחוז מתחת למחירי השיווק העתידיים ובתנאי תשלום של 20 אחוז בשלב החתימה על החוזה ו-80 אחוז בשלב קבלת המפתח ולהרוויח כבר בקרוב מעליית ערך משמעותית ביותר.

לכל הפרטים הקליקו >>כאן<<

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקיצור, רק לעשירים. השכונה יוקרתית. הדירה – יוקרתית. המחיר – בהתאם. כסף לא צומח על העצים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר