אמיר מעצב שיער (צילום: אסף קרלה)
אמיר מעצב שיער (צילום: אסף קרלה)

אמיר מויאל – מעצב שיער ומומחה לפאות

יש לו קהל לקוחות בכל העולם שמחכות שיגיע לעצב את הפאה שלהן, בד בבד עם קהל לקוחות גדול פה בארץ שלהן הוא מעצב את השיער בסגנון טרנדי ומושלם למבנה הפנים. למרות הלחץ והאינטנסיביות בעבודה מצליח אמיר מויאל להיות נוכח, מעורב ומשמעותי בחיי המשפחה האהובה

פורסם בתאריך: 25.1.18 14:22

מעצב השיער והפאות אמיר מויאל, זה עשור מומחה לעיצוב פאות לנשים פאות רפואיות, תוספות שיער, מילוי ועיבוי משיער טבעי. אמיר בן ה-32 נשוי ואב לשלושה, מעצב שיער מגיל 16, נחשף לעולם הפאות בתקופה שבה הסלון לעיצוב השיער שלו שכן בשכונת רחביה. "הרבה נשים דתיות, רובן אנגלוסקסיות, היו מגיעות לעצב את שיערן ונהגו להשאיר את הפאות שלהן כדי שאסדר אותן וכך נחשפתי לעולם חדש", מספר אמיר. מאז הוא מקפיד להשתלם בעולם ובמהלך השנה יוצא מהארץ כארבע פעמים בשנה כדי לפגוש את קהל לקוחותיו ברחבי העולם. "יש לי לקוחות קבועות בכמה יעדים בעולם – במקסיקו, לונדון, מנצ'סטר וכדומה, וכשאני מגיע לשם אני זוכה לקבלת פנים נפלאה. הם מארחים אותי, אני מוכר פאות ומעצב את הקיימות. קהל הלקוחות בכל ביקור בקהילה הולך ומתרחב".

אמיר מעצב שיער (צילום: אברהם רון)

אמיר מעצב שיער (צילום: אברהם רון)

במה שונה עיצוב שיער מעיצוב פאות?
"לעיצוב פאה נדרשת טכניקה שונה לחלוטין מעיצוב שיער רגיל. צריך לדעת לגרום לשיער לגלוש ולהיראות שיער טבעי. מאחר שאני מגיע מעולם עיצוב השיער ועוסק בעיצוב שיער מדי יום ביומו, זה מקנה לי יתרון בנושא".
מה הסוד ההצלחה שגרם לך להיות מוכר גם מחוץ לגבולות הארץ?
"אני מצליח לגרום לפאות להיראות טבעיות וטרנדיות ברמה מאוד גבוהה. צברתי שנות ניסיון לצד השתלמויות רבות שעברתי ואני עדיין עובר, ואפשר לומר שאני שולט בתחום במקצועיות רבה. אני יודע להתאים את עיצוב הפאה לאשה, למבנה הפנים ולמבנה הראש, לסגנון החיים ולאופי הלוק הכללי, בדיוק כפי שאני מתאים תספורת ללקוחה. מעבר לכך אני לרוב ממליץ לבחור בסגנון פאה שממשיך את סגנון שיער הלקוחה. ערך המוסף שאני מביא אתי הוא עיצוב הפאות בסטייל ובשיק".

אמיר מעצב שיער (צילום: אברהם רון)

אמיר מעצב שיער (צילום: אברהם רון)

מספרים עליך שאתה סוג של פסיכולוג.
"להיות ספר באופן כללי, המשמעות היא להיות גם פסיכולוג, צריך לדעת להקשיב ולהיות עם סבלנות אינסופית. אין ספק שתספורת טובה או פאה מעוצבת נכון משפרות מצב רוח. אין הרגשה טובה יותר מהלקוחה שהיא מרוצה ושהשתפר לה המצב רוח. לקוחה שאומרת 'זה הפסיכולוג הטוב ביותר, הרבה זמן לא הרגשתי טוב כמו עכשיו' – בשבילי זה סיפוק אדיר".
הוא מוסיף כי "באותו הקשר אני מקבל נשים עם דלילות שיער או התקרחות עקב מחלה, וכאן נדרשת רגישות יתר ועבודה עם לב, כי מדובר בנשים שמרגישות מאוד לא טוב עם עצמן, מרגישות אובדן נשיות. אני משלב להן תוספות שיער ואין סיפוק גדול יותר מהעובדה שגרמתי להן לחייך ולהרגיש טוב עם עצמן. אחוז גדול מאוד מהאוכלוסייה סובל משיער דליל ולי יש את הפתרונות לכך. נשים שמאבדות שיער מגיעות לנקודה מאוד רגישה ואני מאושר שאני יכול לסייע להן".

 

מה המוטו שמלווה אותך בעסק?
"המוטו שמלווה אותי הוא כנות ורגישות ללקוחה. אני גא בעיקר כשלקוחה אומרת שלא האמינה שכך תיראה".
באיזה קושי עמדת במהלך השנים והתגברת?
"כל קושי שהיה לי היה לטובה ומשם צמחתי, לדעתי אלה תחנות בדרך כדי להגיע לאן שהגעתי".

אמיר מעצב שיער (צילום: אברהם רון)

אמיר מעצב שיער (צילום: אברהם רון)

כיצד אתה משלב עבודה ומשפחה?
"אני מצליח מצוין לשלב את שניהם. אני לא עובד בימי שישי כך שסוף השבוע שלי הוא ארוך. מעבר לכך, אשתי נטלי עובדת איתי והיא עמוד התווך שלי. אין בי תחושת החמצה כי אני נוכח ומעורב בחיי המשפחה".
איזה סוג מנהל אתה?
"אני מעסיק שלושה עובדים שאיתם אני בקשר מצוין. אנחנו עובדים יחד שעות רבות ביום ונמצאים בקשר מאוד אינטנסיבי, ומעולם לא נתתי להם תחושה שאני מעליהם. אנחנו כמו משפחה, יש בינינו כבוד הדדי".
יש לך טיפ לבעל עסק מתחיל?
"אני ממליץ לאדם שרוצה לפתוח עסק חדש לבחור תחום שאותו הוא מבין היטב. הדבר החשוב הוא שיעשה זאת מהלב ומאהבה".

כתובת: אחד העם 2, ירושלים
טלפון: 02-9994829
פייסבוק: AmirMoyalHairWigs

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר