יובל בר וגלית שיפמן-נתן (צילום: שירי רוזנברג)
יובל בר וגלית שיפמן-נתן (צילום: שירי רוזנברג)

יובל בר וגלית שיפמן-נתן – סטודיו YBGSNA בר, שיפמן-נתן אדריכלים

הם משלבים חדשנות לצד מסורת ועושים זאת באופן מושלם. יובל בר וגלית שיפמן-נתן לא מתכוונים לעצור, וכל יום בעבודה שלהם מרתק מחדש

פורסם בתאריך: 7.4.18 22:34

לפני יותר מעשור הקימו יובל בר וגלית שיפמן-נתן את הסטודיו המצליח YBGSNA – בר, שיפמן-נתן אדריכלים, שהצליח למצב את עצמו כאחד ממשרדי האדריכלות המובילים בירושלים.

גלית בוגרת בצלאל, ויובל בוגר אוניברסיטת קולומביה בניו יורק ומלמד בבצלאל. במשך השנים צבר המשרד ניסיון רב במגוון פרויקטים שבהם כמה מבני ציבור משמעותיים שנבנו עבור מוסדות וארגונים חשובים כמו אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה העברית ועיריית ירושלים.

המשרד מעורב בשיתופי פעולה בינלאומיים רבים עם חברות מובילות מעבר לים, לדוגמה ה-BBC לונדון,APEX הסינית והחברה הבריטית הנחשבת FOSTER+PARTNERS, לצד פרויקטים בניגריה ובגאנה.

במה עוסק משרד האדריכלים?

"המשרד עוסק בתחומים רבים הכוללים תוכניות אב, תוכניות מיתאר, בינוי ערים, תכנון מבנים מורכבים עם מערכות כבדות, בנייה ירוקה, שימור ושחזור מבנים ועיצוב פנים – כל זאת במגוון רחב של פרויקטים ובהיקפי בנייה שונים בארץ ובעולם".
מה מייחד אתכם מחברות אדריכלים אחרות?

"אנחנו רואים את עצמנו כמשרד בוטיק, המשתף פעולה עם הלקוח לאורך כל הדרך. תהליך העבודה במשרד מתאפיין בחשיבה רציפה, משלבי התכנון הראשוניים ועד האכלוס, ומתבטא במעורבות מלאה מהשלבים הקונספטואליים, דרך התכנון הפונקציונאלי ועד לעיצוב פרטי הבניין וביצוע הפרויקט על כל שלביו. המשרד מתחייב לניהול תקציבי אחראי, היצמדות לדרישות פרוגרמטיות תוך הקפדה על דיאלוג ממצה עם רשויות התכנון, הלקוח והיועצים המקצועיים. אנחנו מאוד אוהבים את ירושלים, אבל אוהבים גם למתוח את גבולות השמרנות שמאפיינים את העיר".

מה השאיפה שלכם לעתיד?
"המטרה והשאיפה שלנו היא חד משמעית: להמשיך לגדול ולצמוח, להמשיך להתפתח גם כאן בירושלים ובארץ כולה, עם פרויקטים חדשים ומלאי תשוקה, וגם להגשים חלום ולפתח ולבסס עצמנו גם בעולם".

ספרו על אחד הפרויקטים המיוחדים

"מלבד בניין המרכז למדעי המח בקמפוס גבעת רם, שתוכנן בשותפות עם הפירמה הבריטית הנודעת Foster + Partners, ונחנך לאחרונה, אולי כדאי דווקא להזכיר בהקשר הירושלמי את מלון הבוטיק "וילה בראון" ברחוב הנביאים. הפרויקט הוא אמנם קטן, אבל הצלחנו בעבודה מאומצת להפוך בניין היסטורי ישן ומתפורר לפנינת חמד אהובה ביותר הן על תושבי העיר והן על מבקרים מבחוץ. ביקור במבנה חושף עבודת שימור קפדנית של "חצר ירושלמית קלאסית" לצד אווירת "פאנק" המעניקה לבניין ניחוח בינלאומי. מאוד מומלץ לבקר!".

כתובת: יד חרוצים 6
טלפון: 02-6740674
אתר: www/ybgsna.com
פייסבוק: בר, שיפמן-נתן אדריכלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר