בית חם ומפנק לקוסמטיקה מתקדמת (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
בית חם ומפנק לקוסמטיקה מתקדמת (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אילנה גרבלי-הראל: בית חם ומפנק לקוסמטיקה מתקדמת בשילוב טכניקות עתיקות

מגיל צעיר היה ברור לכל הסובבים שאילנה גרבלי הראל נועדה לעסוק בטיפוח ואסתטיקה. כיום, התשוקה שלה לתחום מגובה ב-30 שנות ניסיון, בידע מקצועי עשיר ומגוון, ובשורה של לקוחות אדוקות שלא מוכנות לוותר על טיפולי הפנים האיכותיים שהיא מציעה

פורסם בתאריך: 7.12.20 11:47

תפיסת החיים של אילנה גרבלי הראל, עליה מבוססת גם דרכה המקצועית, מושתתת על שילובים: ישן עם חדש, גוף עם נפש, רפואה קונבנציונלית עם רפואה משלימה ומגע אנושי חם לצד מכשור מתקדם.

את דרכה כקוסמטיקאית התחילה לפני כ-30 שנה, אך כבר מגיל צעיר נמשכה לתחום. "תמיד הייתי אדם שמטפל בכולם, מייפה את כולם", מספרת גרבלי-הראל, "נמשכתי לכל מה שקשור לטיפוח ואסתטיקה. אני זוכרת את עצמי כילדה מורחת לק על הציפורניים של אמי, צובעת לה את השיער, מאפרת אותה. היה ברור לכולם שזה יהיה התחום שלי".

אילנה גרבלי-הראל (צילום: פרטי)

אילנה גרבלי-הראל (צילום: פרטי)

כשמסורת עתיקה פוגשת קדמה

הכשרתה המקצועית המרשימה התחילה בלימודי קוסמטיקה ואיפור קבוע, אחריהם עברה הכשרה של שנתיים אצל מיטב הרופאים בארץ ולימודי ארומתרפיה במכללת רידמן. "המוטו שלי בכל תחומי החיים הוא שהגוף והנפש הם יחידה אחת, לכן נמשכתי לשילוב בין הרפואה הקונבנציונלית לרפואה המשלימה. חקרתי והתמחיתי בטכניקות של קוסמטיקה עתיקת יומין כמו ארומתרפיה, הומאופתיה, נטורופתיה וסלולותרפיה, דיקור אסתטי ומגוון סוגים של עיסויים טיפוליים לפנים.

במקביל אני מקפידה תמיד להתעדכן בכל החומרים, הטכניקות והמכשירים החדשים שיוצאים לשוק וללכת להשתלמויות והכשרות מקצועיות באופן שוטף. היה לי חשוב להבין לעומק גם את החומרים הפעילים בהם אני משתמשת, לכן למדתי גם כימיה אצל כימאית מוסמכת במשך שבע שנים".

אילנה גרבלי-הראל קוסמטיקה מתקדמת (צילום: פרטי)

אילנה גרבלי-הראל קוסמטיקה מתקדמת (צילום: פרטי)

באילו טיפולים את מתמחה?

"אני מציעה ללקוחותיי איפור קבוע בכל השיטות ומתמחה במיוחד בטיפולי פנים במגוון סוגים. אני מחזיקה את המכשור המתקדם ביותר לטיפול בפנים ומשתמשת בשיטות ובחומרים העדכניים והאיכותיים ביותר, אבל מה שמייחד אותי הוא שעם כל הקדמה אני עדיין קוסמטיקאית "של פעם", שלא מוותרת על המגע האנושי ומפנקת את הלקוחות שלי במגוון עיסויים לפנים".

מדוע חשוב לך לשמור על מסורת עיסויי הפנים?

"היום מקובל בהרבה מקומות להגיע לטיפול שנעשה על ידי מכונות ומכשירים בלבד, מבלי שהפנים פוגשות מגע יד אנושית, אבל אני חושבת שכשלקוחה מגיעה אליי לטיפול, חלק גדול מהחוויה הוא גם הפינוק, הרוגע והשלווה שהיא מקבלת, ולא רק התוצאה הפרקטית".

אילנה גרבלי-הראל קוסמטיקה מתקדמת (צילום: פרטי)

אילנה גרבלי-הראל קוסמטיקה מתקדמת (צילום: פרטי)

חוויה מפנקת – עם תוצאות

גרבלי-הראל מצהירה כי היא לא מנהלת קליניקה, אלא בית חם ומפנק, שבו אפשר גם לטפח את העור ולעכב את הזדקנותו וגם להירגע, להתפנק, ואפילו לאכול משהו: "אני מפנקת כל לקוחה ולקוחה, ורוצה שתזכור את הכיף שהיה לה פה. הריחות הנעימים, הנרות הדולקים. אין לי קליניקה קרה ומנוכרת, אלא בית חם, נקי, אסתטי ומחבק. ככה גם אני רוצה שיטפלו בי כשאני זקוקה לטיפול".

הבחירה להתמחות בעיסויי פנים ולהקפיד עליהם גם בתקופה בה הם הולכים ונעלמים מן התחום, אינה מגיעה רק מתוך שאיפה לשמר אופי חם ומפנק, אלא גם מתוך הבנת התועלת הממשית של טכניקות העיסוי השונות, שאינה נופלת משיטות הטיפול הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

"אני מתמחה בעיסויים יפניים וסיניים בטכניקות מיוחדות שיוצרות הרמה מדהימה של הפנים, ומשלבת אותם עם דיקור סיני אסתטי ועיסוי עם כוסות רוח. עם הידע הנכון והטכניקות המתאימות, אפשר להגיע עם זוג ידיים לתוצאות מרשימות, ממש כמו שמספק השימוש במכשירים".

אילנה גרבלי-הראל קוסמטיקה מתקדמת (צילום: פרטי)

אילנה גרבלי-הראל קוסמטיקה מתקדמת (צילום: פרטי)

גם השימוש בטכניקות נוספות שמגיעות מהרפואה המשלימה, כמו הומאופתיה, ארומתרפיה וסלולותרפיה, משלים ומעצים את תוצאות הטיפולים המתקדמים יותר: "ככל שאנחנו מתבגרים, כל התהליכים בגוף נעשים איטיים יותר, וכך גם ייצור הקולגן, האלסטין, החומצה ההיאלורונית ועוד. זהו אחד הגורמים העיקריים להזדקנות של העור. המגמה הנוכחית היא שימוש במכשור טכנולוגי או בחומרים כימיים לצורך גרימת נזק מכוון לעור, אשר מעודד את הגוף לרפא את עצמו ומאיץ את ייצור החומרים האחראים להתחדשות העור. כשאני מתחילה טיפול עם אמצעים קונבנציונליים כמו חומצות, חומרים כימיים או מזותרפיה, ומסיימת עם טכניקות מעולם ההומאופתיה או ארומתרפיה, אני מעניקה לעור סיוע נוסף כדי לרפא את עצמו בעזרת חומרים מהטבע".

מה הדבר שאת הכי אוהבת בעבודה שלך?

"את השיקום. אני אוהבת לטפל במקרים קשים כמו פיגמנטציה קשה, קמטים, נפילה של הפנים, להשיג תוצאות יפות ולשמח את המטופלות שלי. היתה לי בעבר מטופלת עם אקנה ברמה החמורה ביותר שראיתי. היא נזקקה להמון טיפולים לא פשוטים וכבר כמעט התייאשה אך אני ביקשתי ממנה להמשיך בטיפול, על חשבוני, כיוון שבדיוק כשהיא התחילה להתייאש, אני התחלתי לראות את השינוי. תוך פחות משנה הגענו למצב של עור חלק לחלוטין. היום אני מטפלת גם בבת שלה, שנמצאת במצב דומה".

רגע לפני סיום, יש לך טיפ לטיפוח הפנים שתרצי לחלוק עם הקוראים?

"קודם כל, מאוד חשוב שאדם יאהב את עצמו. זה משפט שאומר בעיניי המון. מעבר לזה, הדבר הכי חשוב זה להבין שטיפוח העור ועיכוב ההזדקנות שלו זו דרך חיים, זה משהו שצריך לעשות באופן שוטף ויומיומי, ממש כמו צחצוח שיניים. כשמתחזקים את העור באופן שוטף אפשר לעכב את ההזדקנות שלו בצורה נפלאה, בלי להוציא הרבה כסף ובלי להזדקק להזרקות ולטיפולים פולשניים".

שעות פתיחה: א-ה 9:00 – 19:00

טלפון: 050-7238674

פייסבוק: אילנה גרבלי הראל

אינסטגרם: ilana_grabli_harel

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר