גוף. מחול. מקום - זכו לתמיכה בשנת 2019 (צילום: עידן כהן)
גוף. מחול. מקום - זכו לתמיכה בשנת 2019 (צילום: עידן כהן)

הקרן לירושלים: למעלה מ-40 פרויקטים בתחום התרבות יזכו לתמיכה ב-2020

הקרן לירושלים הודיעה על תמיכתה בלמעלה מ-40 פרויקטים בתחום התרבות בעיר בשנת 2020, בסכום כולל של כשלושה מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 8.2.20 10:17

למעלה מ-40 פרויקטים בתחום התרבות בירושלים יזכו לתמיכה כספית בשנת 2020 מהקרן לירושלים. סך התמיכה – כשלושה מיליון שקלים.

בקרן לירושלים מציינים כי הפרויקטים נבחרו בתום תהליך של "קול קורא", שפרסמה הקרן, במסגרתו הוגשו יותר מ-140 בקשות לתמיכה מעשרות ארגונים וגופי תרבות הפועלים בירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הקרן הודיעה כי תתמוך בין השאר בפסטיבל תיאטרון ראשון מסוגו שיתקיים במזרח העיר; בפסטיבל ההשקה לבית החדש של מחול שלם; הזירה הבינתחומית וקבוצת בין שמיים לארץ בבניין שבו שכן קולנוע "רב-חן" בתלפיות; במופע חדש של להקת ורטיגו שישלב רקדנים בעלי מוגבלויות; בתזמורת הרחוב הירושלמית המורכבת מנגנים צעירים הפועלים במרחב הציבורי; בפרויקט "משמרת לילה" של פסטיבל ישראל המתקיים במהלך לילה שלם בתיאטרון ירושלים; בפסטיבל הצגות ילדים שיתקיים זו השנה השלישית בתיאטרון "החאן"; בפסטיבל קולנוע שיתקיים בבית פיילי לאמנויות במזרח העיר בשיתוף עם הסינמטק; בפרויקט "מנהיגות נשים בתרבות" של עמותת סטודיו משלך; בפסטיבל ראשון מסוגו של מוסיקה ערבית מסורתית במוזיאון האסלאם ועוד.

ההצעות שהוגשו נבחנו על פי הקריטריונים הבאים: יזמות וחדשנות בתחום התרבות והאמנות, לרבות יצירת שיתופי פעולה בין מוסדות בעיר; ביצוע הפרויקט במרחב הציבורי; וגישור וקישור בין תרבויות וקהילות שונות בירושלים.

"זוהי השנה השלישית שאנחנו יוצאים ב'קול קורא' פתוח, המאפשר לנו לקבל הצעות מקשת רחבה של מציעים, כולל גופים שמעולם לא פנו אלינו לתמיכה", מספרת רות דיסקין, מנהלת מחלקת הפרויקטים בקרן לירושלים. "ניסינו לתת מענה לכל אוכלוסיות העיר: חרדים, חילונים, ערבים ויהודים. גם תחומי התרבות מגוונים: מחול, מוזיקה, פרפורמנס, פסטיבלים ואירועי תרבות מובילים ומשמעותיים בעיר", היא מוסיפה.

נשיא הקרן לירושלים שי דורון מוסיף ומוסר כי "הקרן לירושלים, אשר הקימה את מוסדות התרבות המובילים בעיר, ממשיכה לתמוך ולפתח את תחום התרבות. אנו רואים חשיבות בייצור פעילות תוכן מצד המוסדות הירושלמים שייתנו מענה למגוון מגזרי האוכלוסיה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר