רחבת תיאטרון ירושלים, השבוע (צילומים: יח"צ תיאטרון ירושלים)
רחבת תיאטרון ירושלים, השבוע (צילומים: יח"צ תיאטרון ירושלים)

עד אמצע יולי: אירועי תרבות מוזלים ברחבת תיאטרון ירושלים

פסטיבל 'קיץ חופשי' של תיאטרון ירושלים יצא לדרך, ועד ה-16.7 ניתן יהיה ליהנות בכל ערב משני מופעים – מופע אחר צהרים לקטנים ומופע ערב למבוגרים. העלות: 15-10 שקלים

פורסם בתאריך: 30.6.20 13:15

הצגות לילדים של תיאטרון הקרון, תיאטרון אורנה פורת והמדיטק לצד מופעים של מיטב אנשי התרבות בארץ – דב נבון, לאורה ריבלין ועוד. קבלו את פסטיבל 'קיץ חופשי' של תיאטרון ירושלים, שהחל אתמול (ראשון) ויימשך עד ל-16.7.

במסגרת הפסטיבל יתקיימו שני מופעים מדי יום – מופע אחר צהרים (17:30) מותאם לקטנים שבו יוצגו הצגות של מיטב תאטרוני הילדים, ומופע ערב (20:30), שבו יתארחו אמנים בעלי שם. עלות הכניסה לפסטיבל היא 10 שקלים למופעי אחר הצהריים ו-15 שקלים למופעי הערב. הפסטיבל מתקיים בשיתוף עיריית ירושלים וקרן ירושלים ועל כן המחיר מסובסד. כרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר התיאטרון, כאשר בתיאטרון מדגישים כי האירועים יתקיימו על פי ההנחיות והמגבלות של משרד הבריאות בשל הקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מנכ"לית תיאטרון ירושלים יפעת צחי קיראל: "המטרה שהנחתה אותנו היתה ליצור חוויה קלילה, משחררת ומאווררת, בשונה מחוויית הקורונה, תחת כיפת השמים ובמזג האוויר הירושלמי הנעים. בנוסף לבחירת התוכן האיכותי והמגוון, שמנו בראש מעינינו את בריאות ובטיחות הקהל. אנו מקווים שהרעיון להוציא את התוכן לרחבה החיצונית שהוקמה במיוחד לאירועים אלו תחזיר את הקהל בנעימות ורכות למתחם התיאטרון. אנו קשובים להתפתחויות ונפעל בזהירות המתבקשת ולפי כל ההנחיות ונדייק את עצמנו ככל שיידרש. אנו מתכננים שכמות הקהל תהיה כ-250-200 אנשים בכל מופע, אך נתאימה במידת הצורך".

צחי קיראל ממשיך ומציינת כי תיאטרון ירושלים יפעל כנדרש לפי הנחיות משרד הבריאות תוך שמירה על בריאות הקהל הרחב. "במתחם התיאטרון שישה אולמות שאנו נערכים לפתיחתם המחודשת, כמובן שערכנו חיטוי וניקיון יסודי", מסבירה צחי קיראל. "תחילה נפעיל את האולמות הקטנים עם מפגשי תרבות וסרטי קולנוע ואט אט נגדיל את היקף הפעילות והמשתתפים בהתאם להנחיות".

אז מה בתפריט האירועים? במופע אחר הצהרים היום ניתן יהיה ליהנות מההצגה 'בגדי המלך החדשים', כאשר במופע הערב יעלו על הבמה סולני הקאמרטה הישראלית ושמיניית כלי נשיפה.

בהמשך השבוע תעלה על הבמה לאורה ריבלין עם המופע החדש (יחסית) שלה 'בעיר זרה', שבו היא ממשיכה את שיתוף הפעולה עם בנה המלחין שאול בסר ועם ימי ויסלר. (רביעי, 20:30). יום למחרת יתקיים מופע מרגש בשם 'נפגשים על הדשא' – מחווה לאריק איינשטיין, שלום חנוך ומאיר אריאל בכיכובו של ישראל בראון.
מופעים בולטים נוספים: בגזרת הילדים יתקיימו ההצגות 'חברים על הגשר' של תיאטרון אורנה פורת (שני, 6.7, 17:00), 'מלך הטבע' של תיאטרון מדיטק (רביעי, 8.7), 'הנעלים של אדון סימון' של תיאטרון אורנה פורת (שני, 13.7, 17:00), 'גברת כלום' של תיאטרון הקרון (שלישי, 14.7, 17:00) ועוד.

בגזרת מופעי הערב ניתן יהיה ליהנות מסטנדאפ של משה אשכנזי (שני, 6.7, 20:30), מופע קומי של דב נבון (חמישי, 9.7, 20:30), 'תמונה אשה' מחווה לשירי תרצה אתר (שני, 13.7, 20:30), מופע הסטנדאפ 'סגורה לרגל שיפוצים' של אודיה קורן (חמישי, 16.7, 20:30) ועוד.

בתיאטרון מבקשים לציין כי הישיבה על כיסאות פלסטיק מסומנים. רכישת הכרטיסים תבוצע ללא סימון ואנחנו נשבצכם בהתאם להנחיות. הודעה עם המקומות תישלח אליכם יום לפני מועד האירוע.





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר