תחרות מלך הסלים (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)
תחרות מלך הסלים (צילום: באדיבות עיריית ירושלים)

מי יהיו מלך ומלכת הסלים של ירושלים? הטורניר שהחל השבוע בעיר

טורניר "מלך ומלכת הסלים של ירושלים" יצא לדרך וייערך במהלך השבועיים הקרובים במלחה, בבית הכרם, בגילה, בגבעת משואה, ברמות, בגן הפעמון ובימק"א. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 26.5.21 12:30

השבוע החל טורניר "מלך ומלכת הסלים של ירושלים", שמתקיים בעיר זו השנה השנייה. הטורניר, למעשה, יצא לדרך ביום שני השבוע (24.5) בפסגת זאב וצפוי להמשיך היום, רביעי, (26.5), בשעה 16:00, בהיכל הספורט במלחה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מדובר בטורניר עירוני שמחולק לקטגוריות של משפחות, זוגות ויחידים, כאשר כל אחד מהמשתתפים מתחרה במספר תחנות – קליעות משלוש, קליעות עונשין, קליעה מחצי מגרש, תחרויות עם כדור אחד, תחרויות עם שני כדורים ותחרות הישרדות. לכל תחנה יינתן פרק זמן מוגבל, כשהמטרה היא להשיג את מספר הנקודות הגבוה ביותר.

תחרויות הטורניר נערכות השנה בשמונה שכונות שונות. בהמשך השבוע הבא יתקיימו התחרויות ביום ראשון, 30.5, במגרשי החוץ של המתנ"ס שבבית הכרם; וביום רביעי, 2.6, הן יתקיימו במתנ"ס שבשכונת גילה. בהמשך ייערכו תחרויות ביום ראשון, 6.6, בבית הספר "היובל" שבגבעת משואה, וביום רביעי, 9.6, בשכונת רמות, באולם הספורט ליד הבריכה. התחרויות האחרונות ייערכו ביום ראשון, 13.6, בגן הפעמון, וביום רביעי, 16.6, באולם החדש בימק"א.

משחק הגמר ייערך בהיכל הספורט במלחה ביום חמישי, 17.6, ובו ישתתפו השחקנים והשחקניות, שהשיגו את מספר הנקודות הגבוה ביותר בתוצאה המשוקללת של כל התחנות.

באגף הספורט של עיריית ירושלים, שהפיק את האירוע, מדגישים כי כלל התחרויות יתקיימו תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות והתו הירוק. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש דרך האתר העירוני, מספר המקומות מוגבל.

ראש העיר משה ליאון מוסר: "אנחנו ממשיכים במלוא המרץ את פעילויות הספורט המגוונות שלנו. אני מזמין את כל תושבי העיר לבוא ולקחת חלק בתחרות, לקלוע לסל ואולי להפוך למלך או מלכת הסלים של ירושלים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר