אסיף אלקיים, מרים פרץ (צילום:אביהו אלון)
אסיף אלקיים, מרים פרץ (צילום:אביהו אלון)

אסיף אלקיים מצהיר: "עכשיו יש לנו הזדמנות להכתיר מנהיגה אמיתית"

אסיף אלקיים, אקס "האח הגדול" וסופר בהווה, מצא את עצמו "עולה לרגל" לירושלים כדי להביע תמיכה פומבית במרים פרץ לנשיאות

פורסם בתאריך: 1.6.21 12:19

הבחירות לנשיאות ממש מעבר לפינה, ויש מי שכבר בחר את המתמודדת המועדפת עליו. אסיף אלקיים, אקס "האח הגדול", וסופר בהווה מצא את עצמו בסוף השבוע בעליות לירושלים – "עולה לרגל" כדי לעשות תמונה עם מרים פרץ. רגע אחרי זה הגיע גם פוסט משתפך:


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"את מרים פרץ הכרתי בגיל מוקדם, יש שיגידו מדיי. בנה, אוריאל פרץ ז״ל, הוא בוגר הפנימייה הצבאית שלי ועם השנים הפכתי לאחד מנציגי הפנימייה באזכרות השנתיות לזכרו של אוריאל. כנער הערצתי את אוריאל, הערצה אמיתית, אפילו כתבתי על קיר החדר בפנימייה את הטקסט האלמותי שלו: ״ממכלול הקוצים שנכנסו לי לגוף אפשר להקים ערוגה של מטר על מטר, אבל אלו לא סתם קוצים, אלו קוצי ארץ ישראל״. דאגתי שכל חניך וחייל שעבר תחתיי יכיר אותו בעל פה".

ויש עוד: "שנים שאנחנו מתלוננים על המנהיגות הישראלית, ולעתים קרובות בצדק. ועכשיו יש לנו הזדמנות להכתיר מנהיגה אמיתית, אחת שבאמת שמה את אחדות העם לפני כל שיקול אחר, וזו בדיוק הדמות שאנחנו צריכים בימים שבהם שיח ודיון ענייני הם מותרות. תשתפו, תכתבו, תשלחו הודעות לחברי כנסת ושרים, תפעילו לחצים בכל דרך. עם ישראל זקוק לשיח חדש ומנהיגות מאחדת ואין אדם שמבין את כאבו של האחר – כאחד שעדיין שולף את קוצי ארץ ישראל מגופו".

אסיף, אספת חתימות עבורה?

"כל כך הרבה זמן לא זכינו לראות מנהיג שאין לו אג׳נדה פוליטית, שלא חושב לרגע על כסא ובאמת רואה בתפקיד שליחות נעלה. מרים פרץ מזכירה לי את המנהיגים של פעם, שלא ראו בעצמם ״טאלנטים״ או מייצגים, אלא באמת האמינו שיש בידיהם את הנוסחה לאחדות ושקט".

ומצד שני, נראה שחברי הכנסת פחות בעניין.

"אני חייב לומר שדווקא כיועץ לשעבר בליכוד וכתומך של בנט – מופרע בעיניי שהליכוד וימינה לא יתמכו במרים פרץ, שהיא תמצית כל הערכים שעליהם המפלגות הללו בנויות. הם חייבים את זה לבוחרים שלהם, שללא ספק מעדיפים לראות אישה מנותקת פוליטית, ערכית ואידיאולוגית בתפקיד – מאשר פוליטיקאי מוכשר ונקי כפיים ככל שיהיה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. טולי ברנדט

    אשת שכונה, פשוטה שלא מתאימה לייצג מדינה. מנצלת את השכול כדי לטפס חברתית ופוליטית. באיזו שפה היא תדבר עם מנהיגי עולם ? ועל מה ? מה ההבנה שלה ביחסים פוליטיים בינלאומיים ? חוצפה שאין כדוגמתה, להדחף לתפקיד הזה. והיא קוראת לעצמה "צנועה". אישה צנועה, המכירה את מגבלותיה, לא הייתה נדחפת לתפקיד הנשיא.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר