קניון עזריאלי בירושלים
קניון עזריאלי בירושלים (צילום: פרטי)

ממחזרים ומחזירים לסביבה: מוצרי חשמל בשווי עשרות אלפי שקלים יוענקו לזוכים בתחרות שתיערך בקניון מלחה

במסגרת קמפיין לעידוד מחזור פסולת אלקטרונית, נקרא הציבור להביא לפחות שני מוצרים אלקטרוניים או חשמליים שאינם בשימוש לקניון מלחה. כל משתתף יקבל כרטיס להגרלה אשר תיערך ביום האחרון של חנוכה, במסגרתה ייבחרו ארבעה זוכים שיזכו בחבילת מוצרי חשמל בשווי עשרות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 1.12.21 11:54

תאגיד אקומיוניטי למחזור פסולת אלקטרונית בשיתוף קניוני עזריאלי החלו בקמפיין לעידוד הציבור למחזור פסולת אלקטרונית. במסגרת הקמפיין תחת הכותרת "המרוץ למחזור עם רון שחר" נקרא הציבור להביא לפחות שני מוצרים אלקטרוניים או חשמליים שאינם בשימוש לקניון עזריאלי מלחה. בקניון יהיו עמדות איסוף בהן יוכל הציבור למסור את המוצרים האלקטרוניים ואלה יועברו באופן מרוכז למפעלי מחזור. הקמפיין החשוב ייערך גם בקניוני עזריאלי חיפה, תל אביב ובאר שבע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ל"כל העיר" נמסר כי "כל משתתף שיביא שני מוצרים יקבל כרטיס להגרלה אשר תיערך ביום האחרון של חנוכה, 6.12.2021, במסגרתה ייבחרו ארבעה זוכים (אחד מכל אזור) שיזכו בחבילת מוצרי חשמל בשווי עשרות אלפי שקלים".

חבילת מוצרי החשמל כוללת עשרות פריטים, ביניהם: מקרר 5 דלתות של שראפ, מיטב מוצרי חב' ברימאג, טלוויזיה 65 אינצ' מקבוצת ח.י, מחשב נייד – לנובו, מייבש כביסה, אופניים חשמליים, מזגן תדיראן, טלפון ושעון דיגיטלי של סמסונג, מיקרוגל, מדיח כלים ועוד.

יצוין כי אירוע הסיום בו יוכרזו שמות 4 הזוכים ייערך באומן 17 בת"א ולאחריו  תתקיים הופעה של הזמר אברהם טל שיארח  את רביד פלוטניק. החזרת מוצרי החשמל בארבעת קניוני עזריאלי תחל ביום שני, 29.11 ועד ליום ראשון 5.12, וההגרלה לבחירת הזוכים תתקיים ביום שני ה 6.12.

עוד יצוין כי 1000 המשתתפים הראשונים בהגרלה למוצרי החשמל יקבלו גם כרטיס להופעה של אברהם טל שתתקיים באירוע הסיום של הקמפיין שייערך ביום שני (6.12) במועדון האומן  17 בתל אביב, שם יוכרזו גם שמות ארבעת הזוכים.

עוד נמסר כי "פרזנטור הקמפיין הוא השחקן רון שחר, המוכר לציבור מהתוכנית "המרוץ למיליון" המשודרת בטלוויזיה. במסגרת הקמפיין יעודד רון שחר את הציבור להנעה לפעולה להביא כמה שיותר מוצרים למחזור בארבעת הקניונים. הקמפיין ילווה בשילוט חוצות, רשת האינטרנט, הרשתות החברתיות והטלוויזיה".

יש לציין כי ההגרלה והתהליך הוא בפיקוח רואי חשבון ובאישור משרד האוצר וכי סל מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המוענק במסגרת הפרסים הם תרומת היבואנים העובדים עם תאגיד אקומיוניטי.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אא

    ואיך הם רוצים שנעביר מוצרים גדולים?
    העיקר להביא לפחות 2 מוצרים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר