תחפושות לפורים (צילום: באדיבות הבועיידם, צילום ליריד תחפושות)
תחפושות לפורים (צילום: באדיבות הבועיידם, צילום ליריד תחפושות)

לקראת פורים: מתחם התחנה הראשונה יקיים יריד תחפושות יד 2 ענק

היריד יתקיים בימים חמישי ושישי, 10.3-11.3, בשיתוף עם "הבוידעם" - רשת חנויות יד 2 שמעסיקה אנשים זכאי סל שיקום לבריאות הנפש כחלק מהליך חזרה לשוק העבודה. גם קבוצת "מצילות המזון" יצאה ביוזמה מיוחדת לקראת פורים, במהלכה יחולקו משלוחי לכ-500 משפחות מועטות יכולת מרחבי העיר

פורסם בתאריך: 7.3.22 14:22

מעוניינים גם לחסוך כסף על הוצאות תחפושת לפורים הקרוב, גם לקבל השראה לתחפושת דרך פרטי פורים פחות שגרתיים וגם לתרום בדרך למטרה חברתית מדהימה? מתחם התחנה הראשונה יוצא ביוזמה חברתית כייפית וצבעונית במיוחד. המתחם יקיים בימי חמישי ושישי, 10.3-11.3, יריד תחפושות יד 2 ענק, בשיתוף עם "הבוידעם" – רשת חנויות יד 2 שמעסיקה אנשים זכאי סל שיקום לבריאות הנפש כחלק מהליך חזרה לשוק העבודה.

תחפושות לפורים (צילום: באדיבות הבועיידם, צילום ליריד תחפושות)

תחפושות לפורים (צילום: באדיבות הבועידם, צילום ליריד תחפושות)


ל"כל העיר" נמסר כי "כל מי שיגיע ליריד יוכל ליהנות ממגוון עצום של תחפושות ואביזרים החל מתחפושות סטנדרטיות וקלאסיות ועד פריטים מיוחדים וייחודיים להרכבת תחפושת לפורים. כל זה במחירים נוחים וגם תרומה למטרה חברתית".


תחפושות לפורים (צילום: באדיבות הבועיידם, צילום ליריד תחפושות)

תחפושות לפורים (צילום: באדיבות הבועידם, צילום ליריד תחפושות)


עוד נמסר כי "במהלך היריד תהיה במתחם גם פינה ליצירת מסכות פורים בהתאמה אישית. בנוסף, כל מי שמעוניין מוזמן להצטרף למכירה ולפתוח דוכן כחלק מהיריד".

יש לציין כי פרטי הפורים שיוצגו בדוכנים נאספים במיוחד לאורך כל השנה וכוללים מגוון גדול הן של תחפושות והן של פריטים מעניינים ומסקרנים שנאספו על ידי עובדי "הבוידעם".

גם קבוצת "מצילות המזון" יצאה ביוזמה מיוחדת לקראת פורים. השנה בחג "מצילות המזון" מציעות לכל מי שרוצה לעזור לקיים את מצוות החג ולרכוש משלוח מנות לאביונים. משלוח מנות בריא, מקיים, המבוסס על עודפי תוצרת צבעוניים בעבור משפחה ירושלמית מעוטות יכולת. את המשלוח ניתן לרכוש בעלות של 120 שקלים באמצעות אתר האינטרנט JGIVE: https://bit.ly/3vC2nzk

כידוע, ארגון "מצילות המזון", שהוא חלק מקהילת "מוסללה", המקדמת קיימות עירונית, פועל בירושלים כבר למעלה משלוש שנים ומחלץ פירות וירקות מובחרים רגע לפני שהם מושלכים לפח, רק בגלל שהם נראים טיפה פחות טוב לעין הישראלית. הארגון מפעיל ברחבי ירושלים מערך קבוע של עשרות מתנדבים שמצילים עודפי תוצרת מהשוק הסיטונאי ומחלק מאות ארגזים מלאים בכל טוב לכ-500 משפחות מעוטות יכולת, דרך רשת אנושית של מתנדבים רתומים במטרה להבטיח ביטחון תזונתי בישראל.

ראש העיר משה ליאון: "אני מברך על היוזמה המבורכת של קבוצת 'מצילות המזון'. הקבוצה פועלת במהלך כל השנה למען משפחות נזקקות ומקדמת שימוש מקסימלי בעודפי תוצרת טרייה וזמינה, המיועדת לזריקה. עיריית ירושלים תמשיך לתמוך ולסייע ליוזמות המעודדות עזרה הדדית. עלו והצליחו, חג שמח!".

מייסדת ושותפה ב"מצילות המזון", דניאלה זלצר: "זו השנה השנייה בה אנחנו מזמינים את כל המדינה להצטרף אלינו למערך של ערבות הדדית והכנת משלוחי מנות – אנחנו לוקחות שני טון של תוצרת טרייה וראויה, אך הייתה מיודעת לזריקה מכל מיני סיבות, והופכות אותה בעזרת מאות מתנדבים ותלמידי בית ספר למטעמים בריאים ומיוחדים במינם. אנחנו מזמינות את כולם להצטרף אלינו לחגיגת הקיימות ולתמוך במערך הקהילתי שלנו. משלוחי המנות יחולקו בכל רחבי ירושלים – במעל 10 שכונות בירושלים במזרח ומערב העיר".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר