ליאור נרקיס, מערת צדקיהו (צילומים: יעל הרמן, משה נחמוביץ, עיבוד תמונה AVOXVISION)
ליאור נרקיס, מערת צדקיהו (צילומים: יעל הרמן, משה נחמוביץ, עיבוד תמונה AVOXVISION)

"זאת הולכת להיות ההופעה הכי מרגשת בקריירה שלי"

ליאור נרקיס מתרגש לקראת ההופעה מחר במערת צדקיהו: "חוויה של פעם בחיים"

פורסם בתאריך: 18.7.17 14:12

אחרי 14 אלבומים, עשרות להיטים והופעות על כמעט על כל במה בישראל, ליאור נרקיס צפוי לכבוש ממש בקרוב עוד יעד אחד. זה יקרה השבוע, כשהזמר הפופלרי יגיע לעיר ויקיים מופע תת קרקעי מיוחד במינו במערת צדקיהו.

ביום רביעי (19.7) יתארח נרקיס להופעה מיוחדת במערת צדקיהו. קולו של נרקיס כבר מוכר לכם והוא ודאי גם נעים לאוזנכם, אבל החוויה שתהיה בתוך המערה צפויה להיות שונה מכל הופעה אחרת שבה הייתם. אם אתם אוהבים את השירים “ערב טוב לך”, “טרפת” ו”מול כל העולם” אז חכו שתגיעו לשמוע את ההופעה באקוסטיקה הטבעית שבתוך המערה.

למרות שהוא ידוע בתור אחד הפרפורמרים הטובים במדינה, נרקיס מתקשה להסתיר את התרגשותו מהמופע הקרוב: “זאת הולכת להיות ההופעה הכי מרגשת בקריירה שלי. לראשונה הופעה מיוחדת ואינטימית במערת צדקיהו בירושלים, חוויה מרגשת של פעם בחיים”.

חשוב לציין כי נרקיס הוא לא הראשון שמופיע במערת המסתורין, כפי שהיא מכונה על ידי רבים. למרות הקשיים הלוגיסטיים הכרוכים בהכנסת כלי נגינה רבים וציוד סאונד מתקדם לתוך מבנה תת קרקעי, בעבר התקיימו הופעות של עמיר בניון, מרגלית צנעני, הראל סקעת ועוד. תחושת האינטימיות שבהופעות האלה מיוחדת במינה והחיבור בין האמן לבין הקהל עושה הרגשה של הופעה בסלון הפרטי שלכם.

ההופעה תתקיים, כאמור, ביום רביעי הקרוב, 19.7, בשעה 21:00. מחירה נע בין 55 שקלים לסטודנטים, גמלאים ומחזיקי כרטיס ירושלמי, ל־70 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר