שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות (צילום: עמותת שק"ל)
שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות (צילום: עמותת שק"ל)

שילוב מוזיקאים עם ובלי מוגבלויות: התזמורת האינטגרטיבית הירושלמית בעיצומו של סבב הופעות ברחבי העיר

עמותת שק"ל וקרן ירושלים במיזם ייחודי לקידום מוזיקאים ויוצרים עם מוגבלויות שיופיעו החודש בכל רחבי העיר

פורסם בתאריך: 9.7.23 12:45

עמותת שק"ל, העמותה הירושלמית המובילה לשילוב קהילתי של אוכלוסיות מיוחדות, פועלת לשילוב אוכלוסיות עם מגוון מוגבלויות בכלל התחומים בעיר: בדיור, תעסוקה, השכלה, תרבות, נגישות וטיפול.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


במסגרת מיזם לקידום מוזיקאים ויוצרים עם מוגבלויות בירושלים, הוקמה 'התזמורת האינטגרטיבית' שהיא פרי של שיתוף פעולה בין שק"ל, היחידה לקהילה של האקדמיה למוזיקה בירושלים, עמותת פר"ח ושגרירות ארה"ב. התזמורת כוללת כ-40 מוזיקאים עם ובלי מוגבלויות, שמחציתם חברי שק"ל ומחציתם סטודנטים למוזיקה, שנוצרו ביניהם חיבורים מוזיקליים ורגשיים נדירים ועוצמתיים.

"השנה, בתמיכתה הנדיבה של 'הקרן לירושלים', נוצרה 'התזמורת האינטגרטיבית הירושלמית' הכוללת כ-10 מחברי התזמורת הרחבה, במטרה לחשוף את התזמורת המיוחדת ואת הכוח שבשילוב בפני קהלים שונים ברחבי העיר", מציינים בעמותת שק"ל.

המופע כולל שיח עם הקהל שבו חברי שק"ל והסטודנטים מספרים על האתגר שבלהיות מוזיקאי עם מגבלה, על הקושי והסיפוק בהופעה בפני קהל, ועל החוויה המעצימה שבלהיות חלק מהרכב משולב כזה.

ל"כל העיר" נמסר כי "בימים אלו נמצאת התזמורת בעיצומו של סבב הופעות קיץ, כאשר ההופעה הבאה פתוחה לקהל הרחב, ותתקיים ביום חמישי, 13.7, ב'פאב המפלצת' של קהילת קרית יובל בליווי דוכני תוצרים של חברי 'חנות המתנות של שק"ל'. הקהל הרחב מוזמן להגיע וליהנות".

עוד נמסר כי "עד כה התזמורת הספיקה להופיע ולשוחח בפני אנשי חינוך מהאקדמיה למוזיקה, עובדי וחברי בית החולים השיקומי אלי"ן, מול קהל גדול באירוע לכבוד יום העצמאות האמריקאי במוזיאון ישראל ומול קהל רחב במתחם התחנה הראשונה. במהלך החודשים הקרובים תופיע התזמורת בפני נוער בסיכון מ'בית הצייר', חולים ועובדים בבית החולים 'הדסה עין כרם' וקשישים בבית אבות".

מנכ"ל שק"ל עופר דהרי: "שק"ל מודה לקרן ירושלים על התמיכה בהופעתה של התזמורת האינטגרטיבית הירושלמית בפני הקהל הרחב, וקבלת ההזדמנות לחשיפת קהל הירושלמים למוזיקאים המדהימים האלו ולהפגיש אותם עם כוחו של השילוב וכוחה של המוסיקה כחסרת גבולות ומגבלות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר