תיאטרון ירושלים (למעלה משמאל עם כיוון השעון), העבריות, יובל דיין, 'ענן על מקל' (צילומים: ארנון בוסאני, יוסי צבקר, טל עבודי, משה צ'יטיאט)
תיאטרון ירושלים (למעלה משמאל עם כיוון השעון), העבריות, יובל דיין, 'ענן על מקל' (צילומים: ארנון בוסאני, יוסי צבקר, טל עבודי, משה צ'יטיאט)

פסטיבל סוף הקיץ בתיאטרון ירושלים: יובל דיין מארחת את בר צברי

הפסטיבל, שמתקיים זו השנה ה-17 ברחבת התיאטרון, יציע חגיגה אמנותית ותרבותית מרהיבה עם שלל מופעים מרעננים והפקות מקור בליווי וידאו ארט על מסך ענק. הפסטיבל ייערך בין הימים שלישי עד חמישי, 29-31.8.2023. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 1.8.23 14:50

פסטיבל סוף הקיץ מבית היוצר של תיאטרון ירושלים, שמתקיים מדי שנה בסוף חודש אוגוסט והפך כבר למסורת, יארח במשך 3 ימים (29-31.8.2023) מופעים מיוחדים של אמנים ישראלים מובילים, כאשר המופעים כולם מלווים בוידאו ארט שנבנה במיוחד עבור כל מופע ומוצג על גבי מסך ענק.

הפסטיבל, שזו שנתו ה-17, מתקיים ברחבת התיאטרון באווירה קיצית תחת כיפת השמים. כל יום מימי הפסטיבל מחולק לשני מופעים: מופעי ילדים ומשפחות בשעות אחר הצהריים, ומופע ערב לקהל הרחב. בתכנית לילדים: מופע הילדים "ענן על מקל" משירי רינת הופר מארחים את חברי המופע "ילד פעם", טל מוסרי מארח את להקת "הכבש ה-16" המחזמר המוסיקלי משיריו וסיפוריו של יהונתן גפן, "החלילן מהמלין" – מופע מוסיקלי תיאטרלי על פי אגדת העם האהובה בביצוע תיאטרון ארצי לילדים בליווי נגנים. ולמבוגרים: יובל דיין מארחת את בר צברי, המופע "שושנה D" עם "העבריות" שמארחות את לאה שבת, והמופע "הגיל דופק בדלת" – שירה מרגלית וכרקוקלי בערב של שתי הופעות על במה אחת.


יובל דיין (צילום: טל עבודי)

יובל דיין (צילום: טל עבודי)


תוכנית הפסטיבל:

שלישי, 29.8.23

17:00 – ענן על מקל: מופע מוסיקלי משירי רינת הופר לילדים ולכל המשפחה

21:15 – יובל דיין, מהזמרות – יוצרות האהובות בישראל, במופע להקה מרגש עם כל השירים האהובים. במופע יתארח בר צברי.

 

 

רביעי, 30.8.23

17:00 – טל מוסרי מארח את להקת הכבש השישה עשר – 16. המחזה המוסיקלי עם שיריו וסיפוריו האהובים של יונתן גפן. המופע לילדים מגיל ארבע עד תשע ולכל המשפחה.

21:15 – שושנה D: העבריות מארחות את לאה שבת בערב משירי שושנה דמארי ובשילוב קטעים מתוך סרטם של קובי פרג' ומוריס בן מיור – "המלכה שושנה". המופע עלה בבכורה בפסטיבל אישה, תיאטרון חולון.


העבריות - קרדיט צילום משה צ'יטיאת (Large)

העבריות (צילום: משה צ'יטיאת)


חמישי, 31.8.23

17:00 – החלילן מהמלין: מופע מוסיקלי תיאטרלי על פי אגדת העם האהובה בביצוע תיאטרון ארצי לילדים בליווי נגנים. המופע לילדים מגיל ארבע עד תשע ולכל המשפחה.

21:30 – הגיל דופק בדלת: המוסיקאית שירה מרגלית כתבה יחד עם אור בן ברוך, יובל מעיין ורון ביטון את "מי זאת" של אנה זק, להיט ענק שהטריף את הקהל וזכה במקומות הראשונים בכל סיכומי השנה. לאחרונה כתבה והלחינה לאחיות כרקוקלי והפשוטע את הלהיט "הגיל דופק בדלת" וגם לענבל רז את סינגל הבכורה שלה "שלוותה" שהתפוצץ בטיק טוק. כחלק מסיבוב הופעות ברחבי הארץ עם השירים החדשים, מגיעה שירה גם לפסטיבל סוף הקיץ, מלווה בלהקתה.

מחירי כרטיסים: 55-39 שקלים למופעי אחה"צ, 100-80 למופעי הערב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר