הופעות בגן העצמאות בשנים עברו (צילום: יוני קלברמן)
הופעה בגן העצמאות (צילום ארכיון: יוני קלברמן)

יותר מ-100 טעמים, אוכל משובח ומופעים: פסטיבל הבירה 2023 בגן העצמאות

המבקרים שיפקדו את הפסטיבל, שייערך בתאריכים 30.8-31.8, ייהנו ממספר גדול של ברים שיוקמו במתחם ויגישו מעל ל-100 טעמים מיוחדים של בירות מרחבי הארץ והעולם כולו. ניתן יהיה ליהנות גם מהופעות חיות של נינט טייב, דודו טסה, מרסדס בנד ועוד

פורסם בתאריך: 10.8.23 18:28

״פסטיבל הבירה ירושלים״ שיתקיים בגן העצמאות, הינו הפסטיבל הגדול בתחום והיחיד מסוגו בישראל, שיארח מגוון עצום של מותגי בירה גדולים ובינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות – כי ישראל כבר מזמן הפכה למעצמת בירה.

הפסטיבל יספק חוויה למבלים וייצר הזדמנות ייחודית ליהנות משורה ארוכה של בירות משובחות שיצננו אתכם בקיץ הלוהט, לצד אמנים בולטים, אוכל רחוב משובח ובאוויר צלול, תחת כיפת השמיים והאוויר של ירושלים. המבקרים שיפקדו את הפסטיבל ייהנו ממספר גדול של ברים שיוקמו במתחם ויגישו מעל ל-100 טעמים מיוחדים של בירות מרחבי הארץ והעולם כולו. כל הבירות שיוגשו בפסטיבל כשרות.

 

השנה, יתקיים הפסטיבל בתאריכים 30 ו-31 באוגוסט, וכיאה לאירוע המהווה עוגן משמעותי באירועי הקיץ המתקיימים בירושלים, ייהנו המבלים גם מהופעות חיות של אמנים ישראלים מובילים – בערב הראשון (רביעי, 30.08) יופיעו על במת ההופעות נינט טייב, דודו טסה ולהקת מרסדס בנד, בערב השני של הפסטיבל (חמישי, 31.08) יופיעו האמנים הבאים: שולי רנד, מארינה מקסימיליאן ורד בנד. בנוסף, בצמד הערבים תתקיים מסיבה, כשעל המוסיקה ינצח DJ SHAMAN SHAMAN.

המבלים שיגיעו לפסטיבל ייהנו גם מעשרה דוכני ענק של אוכל רחוב שיכללו מגוון סוגי המבורגר, טורטיות, נקניקיות, פיש אנד צ׳יפס, פרנה אנטריקוט וצ׳ורוס.
תתכוננו לצמד ערבים עם הרבה ליטרים של בירה קרה ומיוחדת, הופעות שוות ואוכל רחוב טעים. כל הבשרים בכשרות גבוהה.

קישור למידע נוסף ולרכישת כרטיסים: https://beer.tickchak.co.il/beer_jlm

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר