ים קטן, הסינמטק, תערוכה במוזיאון ישראל, מתחם התחנה (צילומים: אלדד מאסטרו, ודיםמכיילוב, אסף עברון, דודי סער)
(צילומים: אלדד מאסטרו, ודים מכיילוב, אסף עברון, דודי סער)

הצגות, הופעות וטכנולוגיה: מה עושים בשבת בירושלים?

השבת הירושלמית: הצגה קסומה לילדים בתיאטרון הקרון, פעילויות במוזיאונים ובגן החיות ומתנפחים במתחם התחנה

פורסם בתאריך: 20.10.17 09:35

מה עושים בשבת, 21.10, בירושלים?

במתחם התחנה הראשונה, תמצאו את "אקטיבי", גי'מבורי למגוון רחב של גילאים, בתוך מבנה מקורה שבו יש מתנפחים, משחקיית פליימוביל, פעלטון לגיל הרך, מתחם לפעילויות ספורט אתגרי, ועוד ועוד. מתאים לגילאי שנה ועד 12. כמו כן, בשעה 12:00 תתקיים הופעה של להקת יחס חם – הופעה של הרכב מיוחד שביחד יוצרים מוזיקה מרקידה ומלבבת.

מתחם התחנה הראשונה, שבת, 11:00-20:00, דוד רמז 4 , הכניסה חופשית.

 

מתחם התחנה הראשונה בירושלים (צילום: שירן גרנות)

מתחם התחנה הראשונה בירושלים (צילום: שירן גרנות)

 



 

בסינמטק ירושלים יוצג השבת הסרט "בואנה ויסטה קלאב- אדיוס", ב־1999 ביים וים ונדרס את “בואנה ויסטה קלאב” שבבת אחת הפך את המוסיקה הקובנית ובעיקר את משתתפי המופע ההוא לכוכבים. חלקם, שהיו עד אז אלמונים למדי, זכו בעשורים האחרונים של חייהם לעדנה. כמעט 20 שנה אחר כך, שבה הבמאית לוסי ווקר אל מי שנותרו בחיים מהלהקה.

 סינמטק ירושלים, דרך חברון 11, 16:30, עלות 39 שקלים.

 

הסינמטק (צילום: ודים מכיילוב)

הסינמטק (צילום: ודים מכיילוב)

 

יס פלאנט. במסגרת פעילות שבת משפחתית ביס פלאנט ירושלים, תתקיים ההצגה הר של ספגטי – הצגה חדשה וקסומה מבית התאטרון הארצי לילדים ונוער על כישוף מיוחד שיצא מכלל שליטה.

יס פלאנט ירושלים, רחוב נעמי 4, 12:00. הכניסה חופשית.

יס פלאנט (צילום: ארנון בוסאני)

יס פלאנט (צילום: ארנון בוסאני)

בתיאטרון הקרון שבגן הפעמון עולה השבת ההצגה "ים קטן", שתי ילדות משחקות במים. ממציאות סיפורים והרפתקאות. בים הקטן שהן בוראות הכול יכול לקרות. דגיגון כסוף ודגיגה אדומה יוצאים למסע. האם ימצאו את האוצר?  האם יהיו לחברים? הרפתקה מסעירה, קסומה ומצחיקה בים פלאי ומלא רגש. 2 שחקניות, 5 אקווריומים, 62 דגים, ים של מים ואוצר אחד עם 100 הפתעות קטנות.

אולם הבית של תיאטרון – גן הפעמון , 11:00, מחיר 45 שקלים, בהצגת כרטיס ירושלמי,  35 שקלים.

מתוך ההצגה "ים קטן" בתיאטרון הקרון (צילום: אלדד מאסטרו)

מתוך ההצגה "ים קטן" בתיאטרון הקרון (צילום: אלדד מאסטרו)

מוזיאון המדע ע"ש ברנרד בלומפילד ירושלים. יש הרבה סיבות טובות לבוא למוזיאון המדע ע"ש ברנרד בלומפילד ירושלים: תערוכות במגוון תחומים שמיועדות לטווח רחב של גילאים. בתערוכות מספר רב של מוצגים פעילים שמזמינים את המבקרים לגעת בהם ולהפעילם. התערוכות מציגות את המדע והטכנולוגיה כרלבנטיות לחיי היומיום וכחלק מתרבות האדם. ביניהם: תערוכת אופניים ופעילות לכל המשפחה. בתערוכה ישולבו עשרות מוצגים פעילים, אוספים היסטוריים מקנדה ומהולנד, אופניים ייחודיים עכשוויים, עבודות אמנות, סרטוני וידאו, גרפיקה ועוד. מתאים לכל המשפחה.

 מוזיאון המדע ע"ש ברנרד בלומפילד ירושלים, שדרת המוזיאונים סמוך לאוניברסיטה העברית בגבעת-רם, שבת 10:00- 17:00, מחיר למבוגר ולילד 45 שקלים, כניסה חינם עבור ילדים מתחת לגיל 5.

 

צילום: אבי חיון

(צילום: אבי חיון)

 



 

גן החיות התנ"כי. במהלך השבת של גן החיות ישנן האכלות תכופות של פינגווינים, שימפנזים, דובים ועוד מגוון חיות גדולות וקטנות. עמדת מידע על מארג המזון באפריקה – מעגל החיים באפריקה, נמצאת ליד הכניסה למתחם "סיפורה של טיפה". פעילה בשעות 11:00- 13:30 ו- 14:15- 17:00. בגן החיות לילדים יתקיימו מפגשים עם בעלי חיים ידידותיים בכיתת ה"בית חי" בשעות 11:00 – 17:00 מידי שעה. מתחם הליטוף של העיזים והכבשים פתוח לקהל במהלך כל היום.

 גן החיות התנ"כי, דרך אהרון שולוב 1, פארק מנחת, 10:00- 18:00 מחיר: 42 שקלים לילד, 55 שקלים למבוגר.

 

גן החיות התנ"כי (צילום: Yoninah)

גן החיות התנ"כי (צילום: Yoninah)

מוזיאון ישראל. ירושלים של פרטים היא תערוכה במוזיאון ישראל ירושלים, הזרקור מופנה אל המוטיבים העיצוביים הנסתרים מהעין בבתי העיר וברחובותיה. החשיפה אליהם מאפשרת לעין הלא מתורגלת לחלץ, לגלות, להכיר, להבין ולהעריך את המגוון ואת העושר של פרטי הפרטים החקוקים באבן, בקרמיקה, בדלתות נחושת ובסורגי הברזל. הפרטים, שימושיים ועיטוריים כאחד, משקפים אורחות חיים ומסורות של בני הלאומים, הדתות, התרבויות והקהילות שתרמו במהלך הדורות למורשת הבנייה בעיר. קיבוצם יחד חושף את יופייה של שפת עיצוב קוסמופוליטית זו. הבסיס ומקור ההשראה לתערוכה הוא מחקרו רב השנים של האדריכל דוד קרויאנקר, אשר ראה אור בספר "ירושלים – אלוהים נמצא בפרטים הקטנים — שפת עיצוב רב–תרבותית".

 מוזיאון ישראל ירושלים, שדרות רופין 11, שבת 10:00-17:00 מחיר למבוגר 54 שקלים, לילד מגיל 5 – 27 שקלים.

מתוך התערוכה "ירושלים של פרטים" (צילום: אסף עברון)

מתוך התערוכה "ירושלים של פרטים" (צילום: אסף עברון)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר