תיאטרון הקרון, יס פלאנט, סינמטק, מוזיאון המדע (צילומים: הדר סייפן, ודים מכיילוב, שמואל כהן, דור קדמי)
תיאטרון הקרון, יס פלאנט, סינמטק, מוזיאון המדע (צילומים: הדר סייפן, ודים מכיילוב, שמואל כהן, דור קדמי)

סופ"ש חורפי בירושלים: כל מה שיש לעשות בשבת בעיר

מה עושים בשבת בירושלים? סרטי אנימציה משובחים, הצגות מעולות ושלל פעילויות לילדים, כל הפרטים

פורסם בתאריך: 7.12.17 16:40

במתחם התחנה הראשונה, תמצאו את "אקטיבי", גי'מבורי למגוון רחב של גילאים, בתוך מבנה מקורה שבו יש מתנפחים, משחקיית פליימוביל, פעלטון לגיל הרך, מתחם לפעילויות ספורט אתגרי, ועוד ועוד. מתאים לגילאי שנה ועד 12. כמו כן, בשעה 12:00 יתקיים  Saturday Noon Jazz – שבתות ג'אז בתחנה הראשונה עם להקת יחס חם. הופעה של הרכב מיוחד שביחד יוצרים מוזיקה מרקידה ומלבבת.

מתחם התחנה הראשונה, שבת, 11:00-20:00, דוד רמז 4 , הכניסה חופשית.

מתחם התחנה הראשונה (צילום: דודי סער)

מתחם התחנה הראשונה (צילום: דודי סער)



 

יס פלאנט ירושלים מזמין את כל המשפחה ליהנות ממגוון אטרקציות משפחתיות ומהנות. בין הפעילויות ישנן הצגות, הפעלות, פינות יצירה ועוד. לכבוד יציאת הסרט החדש "פרדיננד", הפנינג חגיגי, עם סדנאות יצירה מדליקות ברוח הסרט, עמדות יריד ועוד. בשבת הזאת הפעילות גדולה מהרגיל, בשיתוף הסרט פרדיננד.

 יס פלאנט ירושלים, רחוב נעמי 4, 12:00. הכניסה חופשית.

יס פלאנט ירושלים (צילום: נס הפקות)

יס פלאנט ירושלים (צילום: נס הפקות)


 

בתיאטרון הקרון שבגן הפעמון עולה השבת ההצגה "אפצ'י – הצגת להטוטים ליצנות", שיחת טלפון חשובה מזרזת את הליצן להתארגן ולצאת מביתו כדי לדוג דג גדול. למרות הגשם המפתיע, מחליט הליצן שזו הזדמנות שאסור לפספס ומתוך כל ההתארגנות המהירה שוכח לנעול את נעליו וכך דורך על שלולית גדולה… האפצ'י הראשון לא מאחר לבוא וכך גם הבאים אחריו. מתוסכל, חולה ומנוזל, נשאר הליצן בביתו, מוקף ברחמים עצמיים ובחפצים שמקבלים לפתע חיים ובחכה שכבר לא תתפוס היום דגים. מתוך כך, מחליט לרפא את עצמו ולא להיכנע לרחמים העצמיים, ובצורה משעשעת יוצר לעצמו תרופת פלא ולומד להתגבר לגמרי לבד על קשייו. גילאי 3 ומעלה.

אולם הבית של תיאטרון – גן הפעמון , 11:00, מחיר 45 שקלים, בהצגת כרטיס ירושלמי,  35 שקלים.

תיאטרון הקרון (צילום: דור קדמי)

תיאטרון הקרון (צילום: דור קדמי)


 

מוזיאון המדע ע"ש ברנרד בלומפילד ירושלים מציג שלל תערוכות במגוון תחומים שמיועדות לטווח רחב של גילאים. בתערוכות מספר רב של מוצגים פעילים שמזמינים את המבקרים לגעת בהם ולהפעילם. התערוכות מציגות את המדע והטכנולוגיה כרלבנטיות לחיי היומיום וכחלק מתרבות האדם. ביניהם: פנס חושך, תערוכה סדנאית בה מכבים את האור בשביל לראות קצת אחרת. המבקרים מתנסים בגורמים המשפיעים על תפיסתנו את העולם. הביקור בתערוכה הוא בליווי מדריך. מתאימה לכל המשפחה.
מוזיאון המדע ע"ש ברנרד בלומפילד ירושלים, שדרת המוזיאונים סמוך לאוניברסיטה העברית בגבעת-רם, שבת 17:00-10:00, מחיר למבוגר ולילד 45 שקלים, כניסה חינם עבור ילדים מתחת לגיל 5. 

מוזיאון המדע (צילום: אבי חיון)

מוזיאון המדע (צילום: אבי חיון)


 

 

בגן החיות התנ"כי תוכלו ליהנות מהאכלות תכופות של פינגווינים, שימפנזים, דובים ועוד מגוון חיות גדולות וקטנות. עמדת מידע על מארג המזון באפריקה- מעגל החיים באפריקה, נמצאת ליד הכניסה למתחם "סיפורה של טיפה". פעילה בשעות 13:30-11:00 ו-17:00-14:15. בגן החיות לילדים יתקיימו מפגשים עם בעלי חיים ידידותיים בכיתת ה"בית חי" בין השעות 17:00-11:00 מידי שעה. מתחם הליטוף של העיזים והכבשים פתוח לקהל במהלך כל היום. כמו כן, אקווריום ישראל ירושלים פתוח לסיורי הרצה. משך הסיורים הינם 90 דקות ועלותם 40 שקלים. קניית כרטיסים מראש לאקווריום באתר האינטרנט של גן החיות.

 גן החיות התנ"כי, דרך אהרון שולוב 1, פארק מנחת, 17:00-10:00 מחיר: 42 שקלים לילד, 55 שקלים למבוגר.

האכלות בגן החיות התנ"כי (צילום: גן החיות התנ"כי)

האכלות בגן החיות התנ"כי (צילום: גן החיות התנ"כי)


 

הגן הבוטני האוניברסיטאי – פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן שפועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית, מהווה מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 150 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם.

הגן הבוטני האוניברסיטאי, זלמן שניאור 1, מחיר: 35 שקלים, ילד ירושלמי בלווי הוריו: חינם עם הצגת ת.ז. שעות: 17:00-09:00

הגן הבוטני (צילום: יעל כהן)

הגן הבוטני (צילום: יעל כהן)


 

פארק מיני ישראל הוא פארק מיניאטורות שנמצא בעמק איילון, בקרבת לטרון. המקום מציע שלל פעילויות מגוונות לכל המשפחה. בשעה 12:00 יתקיים מופע של "איציק הליצן". בשעה 13:00 יתקיים סיור מודרך בין המודלים של מיני ישראל שיאפשר הצצה קסומה לדגמים ולדמויות שהופכות אנושיות ומרגשות. בנוסף ישנו כתב חידה לילדים ולכל המשפחה.

פארק מיני ישראל, שבת, 17:00-10:00 מחיר: 59 שקלים

פארק מיני ישראל (צילום קובי קונקאס)

פארק מיני ישראל (צילום קובי קונקאס)


 

מוזיאון ישראל ירושלים מציג את התערוכה "ממשיכי הדאדא" גבולות החומר נמתחים. אמנים רבים אימצו לחיקם את החפץ מן-המוכן, ואולם משנות ה-60 קיבל הרעיון של מרסל דושאן חיים משל עצמו והוגדר מחדש שוב ושוב. מקצת האמנים נמשכו אל יופיים של חפצי-מציאה ושילבו אותם בהצרפים; אחרים העניקו לחפץ מן-המוכן קנה מידה חדש ומיזגו אמנות ומציאות בדרך רבת-כוח, לעתים בוטה. באמצעות יצירות של ויטו אקונצ'י, לואיז בורז'ואה, מונה חאטוּם, ייָויֹ קוסּאמה, מנואל מילארס, יאניס קונליס ואחרים, תצוגה זו פורסת את מורשת החפץ מן-המוכן, מארטה פּוֹבֶרה (אמנות דלה) ועד אמנות עכשווית.

מוזיאון ישראל ירושלים, שדרות רופין 11, שבת 10:00-17:00 מחיר למבוגר 54 שקלים, לילד (מגיל 5), 27 שקלים.

מוזיאון ישראל (צילום: תומר אפלבאום)

מוזיאון ישראל (צילום: תומר אפלבאום)


 

סינמטק ירושלים. מפגש לילדים והקרנת הסרט "שודדי הפיצוחים 2: טבעי להשתגע", בהשראת הסרט "שודדי הפיצוחים 2: טבעי להשתגע" ניצור דמויות שונות של בעלי חיים עם מירי גולן מהמרכז הישראלי לאוריגמי. "שודדי הפיצוחים 2: טבעי להשתגע", שורלי הסנאי וידידיו נדהים לגלות כי ראש העיר החמדן עומד להרוס את הפארק שבו הם חייהם וממנו הם משיגים את אגוזיהם. עתה עליהם לשלב ידיים כדי לשמור על ביתם. עם הסיפור הזה, דמויות פרוותיות, אנימציה מהוקצעת והומור אפקטיבי, נולד סרט המשך ללהיט הגדול של 2014.

סינמטק ירושלים, דרך חברון 11, 11:00, מחיר: 39 שקלים.

הסינמטק (צילום: ודים מכיילוב)

הסינמטק (צילום: ודים מכיילוב)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקיצור אין יותר מדי מה לעשות בירושלים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר