דודו אהרון, שרית חדד, טקס יום העצמאות המרכזי בהר הרצל בשנה שעברה, מוטי טקה, תקווה שש (צילומים: מגד גוזני, דודי חסון, אמיל סלמן, איליה מלניקוב, אוהד רומנו)
דודו אהרון, שרית חדד, טקס יום העצמאות המרכזי בהר הרצל בשנה שעברה, מוטי טקה, תקווה שש (צילומים: מגד גוזני, דודי חסון, אמיל סלמן, איליה מלניקוב, אוהד רומנו)

חג עצמאות שמח ירושלים: ההופעות, הבמות והמסיבות הכי חמות בעיר

זמרים, זמרות ומסיבות רחוב עד אור הבוקר: ברביעי, ערב יום העצמאות, תוכלו ליהנות מבמות אירועים והופעות במרכז העיר ובשכונות. בין הזמרים והזמרות שיופיעו - שרית חדד, אתי לוי, רגב הוד, דודו אהרון, מוטי טקה, התקווה 6 ודני סנדרסון

פורסם בתאריך: 8.5.19 20:04

במות ראשיות במרכז העיר, במות בשכונות, זיקוקים והרבה שמחה, לרגל יום ההולדת ה-71 של המדינה. ביום רביעי בערב, עם צאת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, ייצאו לדרך חגיגות יום העצמאות ברחבי ירושלים. התוכנית השנה, 2019, גדולה ורחבת היקף מהתוכניות של השנים האחרונות. אז איפה מבלים? רק תבחרו.


  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

בהר הרצל, כמעט מיותר לציין, יתקיים הטקס הרשמי של חגיגות יום העצמאות – טקס משיאי המשואות המסורתי עם אלפי הרקדנים, עשרות הדגלנים ועשרות האמנים. בסיומו של הטקס, בסביבות השעה 21:30, מיד לאחר מטחי הזיקוקים ייצאו לדרך החגיגות הרשמיות.

טקס יום העצמאות המרכזי בהר הרצל בשנה שעברה (צילום: אמיל סלמן)

טקס יום העצמאות המרכזי בהר הרצל בשנה שעברה (צילום: אמיל סלמן)

תקציב חגיגות יום העצמאות למופעים ולאירועים השונים עומד השנה על סך 1.5 מיליון שקלים, מדובר בגידול של כ-700,000 שקלים לעומת השנה שעברה. גם השנה יערכו מופעים בבימות במרכז העיר, בנחלאות ובשוק מחנה יהודה ואירועים ומופעים נוספים ייערכו בתוך השכונות הירושלמיות, ממש ליד הבית.



"השנה אירועי יום העצמאות יהיו הגדולים ביותר שידעה ירושלים", מציין ראש העיר משה ליאון. "מגוון רחב של אמנים יופיעו במגוון במות בתוך השכונות, ברחבי מרכז בעיר ושוק מחנה יהודה וכל זאת לרווחת תושבי העיר וללא עלות. אני מאחל לכולם, חג עצמאות שמח".

חגיגות יום העצמאות בכיכר ספרא (צילום: מל בריקמן)

חגיגות יום העצמאות בכיכר ספרא (צילום: מל בריקמן)

ערב יום העצמאות, רביעי, במרכז העיר

מעט קודם לחגיגות, תתקיים בפארק טדי שבחוצות היוצר תפילת יום העצמאות ושירה בציבור מול החומות. האירוע יחל בשעה 18:30 עם מופע תחת הכותרת 'שירים בין זיכרון לעצמאות'. בשעה 19:00 תתקיים תפילת יום העצמאות עם להקת חברים לניגון, ובשעה 20:30 תוכלו ליהנות משירה בציבור עם שרים בגינה. האירוע ייחתם באפטר פארטי עם Dj Balaboosta. (הכניסה חופשית, על בסיס מקום פנוי. האירוע מונגש).

דודו אהרון (צילום: מגד גוזני)

דודו אהרון (צילום: מגד גוזני)

במרכז העיר ירושלים יהיו שלושה מוקדי חגיגות: בגן העצמאות, בכיכר ציון ובכיכר ספרא. האירועים בבמות המרכזיות יחלו בשעה 21:30 והן יכללו הופעות חיות של מיטב האמנים הישראלים לצד מופעי זיקוקים ובהנחיית התקליטנים הירושלמים המובילים.

את האירוע בבמה בגן העצמאות ינחה דיג'יי אלעד עמדי (רדיו ירושלים), כשבין קטעי ההנחייה והמוזיקה יעלו על הבמה מיכאל גריילסמאר, אור בן עטר, מוטי טקה, התקווה 6, דודו אהרון ושרית חדד. בנוסף, בשעה 22:30 וגם בשעה 24:00 תוכלו ליהנות ממופע זיקוקים מרהיב מעל גן העצמאות.

שרית חדד (צילום: דודי חסון)

שרית חדד (צילום: דודי חסון)

על המוזיקה והקצב בבמה בכיכר ציון יהיה אחראי דיג'יי ינון שאזו, כבגזרת ההופעות החיות ניתן יהיה ליהנות מהזמרת אתי לוי, מהזמרים רגב הוד ורפאל דהאן ומהלהקות עדן ופריצת דיסק.

על התקליטייה בכיכר ספרא, בית העירייה, יהיה אחראי שדר רדיו ירושלים מוטי פרנסיס, אשר יארח על הבמה את ענבל גרשקוביץ ואת דני סנדרסון, כשבין הופעה להופעה הוא יקפיץ את הקהל עם מוזיקה שמחה והרבה כיף.

החל מחצות הלילה (ועד 3:30), מעט כמו סינדרלה, תהפוך כיכר העירייה את פניה מכיכר עירונית לרחבת ריקודים ענקית, שבה תיערך הרקדה המונית עם המרקידים אילן סוויסה, הילה מוקדסי, יוסי מיארה.

זהו? רחוק מכך. החל מהשעה 22:00 יתקיימו במספר לוקיישנים במרכז העיר מסיבות רחוב עם מיטב הדיג'ייז. מה בתפריט? ברחוב יפו 23 תתקיים מסיבת רחוב עם מוזיקת טכנו והאוס. מי שייתנו בראש הם דיג'יי נויה, דיג'יי מאור ראובן ודיג'יי אליאור אלימלך.

קצת בהמשך, ברחוב יפו 32 תוכלו ליהנות ממסיבת פריסטייל בניצוחם של דיג'יי שלומי, דיג'יי יעל בלאו ודיג'יי רועי ברכה.

במדרחוב בן יהודה תתקיים מסיבת דאנס ישראלית עם התקליטנים דיג'יי ברק קפילוטו, דיג'י תמיקס ודיג'יי יובל זך.

את אתם כבר מבלים במרכז העיר, אז הסיטו מדי פעם את העיניים אל הבניינים ההיסטוריים, שחלקם יקבלו חיים של צבע וצליל במסגרת הקרנות וידאו וסאונד מיוחדים ליום העצמאות.

מוטי טקה (צילום: איליה מלניקוב)

אם עדיין לא שבעתם ממסיבות רחוב, תוכלו למצוא עוד כאלה גם באזור שוק מחנה יהודה. המסיבות בשוק יחלו בשעה 23:00 ויימשכו עד לשעה 4:00 בשלושה לוקיישנים. את רחוב השקמה ירימו דיג'יי מעיין איצקוביץ ודיג'יי נועה ברודצקי עם מוזיקת עולם.

דיג'יי פנינה, דיג'יי רם שפינוזה ודיג'יי באבא גזומבה יקפיצו את המבלים ברחובות השקמה ובית יעקב עם חאפלת פריסטייל ססגנוית ומהנה; ואילו בבית עיני ייתנו בראש דיג'ייז רז יוסף, בר לוי ודור לו עם מסיבת טכנו-טראנס.

אם אתם מעוניינים בחגיגה מעט מצומצמת יותר ועדיין להישאר בתחום מרכז העיר, תוכלו למצוא את מבוקשכם בשתי מסיבות בתשלום – האחת בשדרות ממילא, שם יחגגו הסטודנטים הירושלמים יום הולדת למדינה ביחד עם אגודת הסטודנטים. המסיבה תחל בשעה 23:00 וכרטיסים ניתן לרכוש דרך אגודות הסטודנטים השונות.

תקווה שש (צילום: אוהד רומנו)

תקווה שש (צילום: אוהד רומנו)

מסיבה נוספת בתשלום, שכבר הפכה למסורת של ממש ואשר קולטת מדי שנה קהל רב, תתקיים במוזיאון מגדל דוד בשיתוף פעולה עם 'כביש אחד'. האירוע, שיתקיים תחת הכותרת 'נפש הומיה', יחל בשעה 19:45 עם תפילה לשלום העולם והאדם. בשעה 21:45 תתקיים ההופעה המרכזית עם טייני פינגרס ושי בן צור.

החל מהשעה 23:00 ועד השעה 5:00 לפנות בוקר יעלו על התקליטייה וייתנו בראש דיג'ייז Baba guzamba, Laroz camel rider עם מוזיקת אלקטרו עראב מזרח תיכוני מסונתז ו-Kadosh.

יום העצמאות בכיכר ציון (צילום: מל בריקמן)

יום העצמאות בכיכר ציון (צילום: מל בריקמן)

חוגגים עצמאות בשכונות

עם שלל האירועים, ההופעות והמסיבות, מרכז העיר צפוי להיות גדוש ומלא ברבבות בליינים וחוגגים, ואם אתם רוצים לחגוג יום הולדת למדינה בצורה קצת יותר אינטימית, תוכלו לעשות זאת ממש ליד הבית, בכל שכונה ושכונה בעיר תוקם במה, עלייה יתקיימו מופעים וריקודים וסביבה יתקיימו חגיגות שכונתיות בהובלת המינהלים הקהילתיים ובחסות העירייה.

חלק מהבמות השכונתיות צפויות להיות גדולות יותר מהאחרות, וזאת בהתאם לגודל השכונה ולשטח שהיא מכסה. אחת הבמות הגדולות ביותר בשכונות תהיה הבמה בפארק זיידנברג בשכונת גילה. האירועים בבמה יחלו בשעה 20:45, כשבין השאר צפויים להתקיים בפארק מצעד דגלים, מופע של להקת המחול 'זוז גילה' וכמו כן הופעות של הזמר רגב הוד והזמרת ספיר סבן. את הערב תחתום מסיבת ריקודים בניצוחו של דיג'יי דור לוי. בין ההופעות, ניתן יהיה ליהנות בשעה 23:00 ממופע זיקוקים מרהיב מעל הפארק.

במה גדולה נוספת תמוקם בפארק דניה שבקרית היובל. האירועים יחלו בשעה 20:30 ויכללו הופעות של ההרכב דיוואן אל בנת ושל הזמר ישי לוי. בנוסף, בשעה 23:00 ניתן יהיה ליהנות ממופע זיקוקים.

מסיבה גדולה תהיה גם בפסגת זאב, שם יהיה אחראים על האווירה והחגיגות השדר ירון אילן ו'עושים שמח'. אילן יארח על הבמה, שתוקם בכיכר טוניק, את הזמר לואי עלי כשבהמשך יקפיץ את החוגגים דיג'יי אלעד גלילי. תושבי פסגת זאב יוכלו ליהנות גם משני סשנים של זיקוקים – האחד בשעה 21:45 והשני בשעה 22:45.

עצמאות 2017 (צילום: יוני קלברמן)

(צילום: יוני קלברמן)

מה עוד צפוי בשכונות?

19:30 | גבעת מרדכי (רחבת ביה"ס ממ"ד ברח' סרנה 2) – הרקדה, מופע בלונים, תזמורת בעזרת ה-gam עם הזמר שמוליק ישורון, הזמר אהרון רזאל. כמו כן ייערך מופע פירוטכניקה ולייזר לאורך כל הערב.

20:00 | בית הכרם (במגרש הספורט בזיו) – מתחמי הפעלה לילדים, פינות זולה מחצלות וכריות, דוכני אוכל ומסיבת ריקודים.

20:30 | בית רוס (רח' הרב מימון) – הלהטוטן מאיר אטדגי, דוכנים, דמויות שטח, בלונים, הזמר אהרון רזאל, ביני לנדאו ולהקת כנפי רוח. בשעה 22:30 יתקיים מופע זיקוקים.

20:30 | הר חומה (רחבת הסופר פארם) – להקות מקומיות, המופע של לולי, מתנפחים ולונה פארק. כמו יופיעו הזמרים אור בן עטר ואבי מוטרו. בשעה 22:30 ניתן יהיה ליהנות ממופע זיקוקים.

20:30 | תלפיות מזרח (טיילת ארמון הנציב) – הופעת מקומיות, האחים שטרית, להקת שלווה. בשעה 22:15 ייערך מופע זיקוקים.

20:30 | רמות (רחבת המינהל הקהילתי) – קבלת פנים בזולה, די. ג'יי ותחנות מולטימדיה, דמויות שטח, חלוקת גלידות וקרפים. כמו כן, באולם הספורט של המינהל יתקיים אירוע שירה בציבור.

20:30 | הגבעה הצרפתית (חצר המינהל הקהילתי) – קרנבל עצמאות, על האש קהילתי, הרקדה. בשעה 21:30 תוכלו ליהנות ממופע זיקוקים.

20:30 | הרובע היהודי (כיכר בית כנסת החורבה) – תפילה חגיגית, הרקדה עם להקת נושאי הכלים.

20:30 | קטמון ח'-ט' (חצר המינהל הקהילתי) – אירוע עצמאות ססגוני.

21:00 | מינהל גנים שלוחת גבעת משואה – קבלת פנים חגיגית, כיבוד, מופע העבריים מדימונה.

עצמאות 2017 (צילום: יוני קלברמן)

(צילום: יוני קלברמן)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר