יש לאן (צילום: איתמר בורנשטיין)
יש לאן (צילום: איתמר בורנשטיין)

יש לאן – משחק ניווט סלולרי מכל מקום בארץ!

משחק ניווט שתוכלו לבצע דרך אפליקציה? בדיוק. חברת 'יש לאן' מציעה רעיון גאוני של משחקי ניווט לפי אזורים בארץ כשבלחיצת כפתור יזרמו אליכם החידות והמשימות, ותצטרכו להתקדם במשחק בין הנקודות עד הסיום

פורסם בתאריך: 22.10.19 19:17

אם יש לכם אירוע משפחתי או יום גיבוש של החברה, והטילו עליכם לארגן פעילות חווייתית שתתאים לכולם, הגיע הזמן שתכירו את חברת "יש לאן". בלחיצת כפתור אחת אתם סוגרים פעילות מרגשת, מגבשת ומקורית. חברת "יש לאן" קיימת כבר עשר שנים. מייסד החברה אבנר, שירת בצה"ל כמדריך ניווט, אולם באותם ימים לא שיער שהאהבה שלו לניווט ולמורשת הארץ ישראלית יהפכו לעסק משגשג. לאחר השירות הצבאי השתתף בפעילויות ניווט ואף העביר כאלו במגוון מסגרות, אולם אז נכנסה הטכנולוגיה לתמונה, ומאז – השאר היסטוריה. "בשנה האחרונה פיתחנו מוצר ברמה טכנולוגית גבוהה", מספר לנו אבנר, זאת לאחר שהגיעה דרישה "מהשטח". "העברנו פעילויות ניווט לקבוצות וארגונים ואותן קבוצות ביקשו את הפעילויות גם למשפחות שלהן". בעקבות הדרישה מהשטח, התחיל אבנר לפתח את האפליקציה, שמנגישה פעילויות ניווט חווייתיות במגוון אתרים בישראל.

יש לאן (צילום: איתמר בורנשטיין)

יש לאן (צילום: איתמר בורנשטיין)

אפליקציית "יש לאן" היא למעשה שדרוג של הניווט המסורתי, שאולי חלקכם זוכר מהשירות הצבאי והיא יותר קרובה למה שאנחנו מכירים היום מתוכנית הריאליטי המפורסמת "המירוץ למיליון" או ממשחק חפש את המטמון, הידוע לכל ילד ומבוגר בישראל. "לאחר שהורדתם את האפליקציה לנייד, ניתן בלחיצת כפתור להזמין ערכת משחק, ותוך מספר רגעים תקבלו למייל מפה והסבר מפורט לתחילת המשחק", מסביר לנו אבנר. "לאחר שקיבלתם את הערכה למייל, אתם יכולים להחליט מתי בדיוק להתחיל במשחק".

איך זה עובד?
נכנסים לאתר ושם ניתן לבחור באיזה אתר תרצו לצאת למשחק הניווט. אם אתם מטיילים עם המשפחה באזור ירושלים, תוכלו למשל לבחור לשחק בקריית הלאום, ברובע היהודי ואולי אפילו באזור גוש עציון או יער בן שמן. תוכלו להתאים את הפעילות לאופי הקבוצה, או מה שמתחשק לכם באותו היום – נוף עירוני או פעילות בחיק הטבע. לאחר שהחלטתם על האתר שבו תבקרו, יש לרכוש את הערכה. כשאתם מוכנים, בלחיצת כפתור יחלו לזרום אליכם החידות והמשימות, ותצטרכו להתקדם במשחק בין 8-9 נקודות, עד הסיום.

האם המשחק מתאים לכל הגילאים?
"בהחלט כן, בנינו את החידות כך שחלקן קלות וחלקן קשות, כדי שגם למבוגרים יהיה אתגר במשחק", אומר אבנר. "ובכל מקרה, אין מה לחשוש אם לא מצליחים לפתור חידה כלשהי, האפליקציה מספיק חכמה כדי לזהות אם יש בעיה וכמובן ניתן להתעדכן באתר בשעות שבהן ניתנת תמיכה טכנית, ולצאת לפעילות לפי שעות אלו", מסביר אבנר.

ייחוד המשחק הוא שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת, הכרת הארץ והמורשת וכן גיבוש חברתי או משפחתי. עד היום הורידו את האפליקציה מעל שלושים אלף איש, ומעל מאתיים אלף איש כבר השתתפו במשחקי הניוווט של "יש לאן". באתר ניתן לקבל שפע של מידע שיעזור לכם לבחור את הפעילות ולהתאים אותה לקבוצה בצורה מדויקת. למשל, אילו אתרים נגישים, באילו אתרים ניתן להשתתף בניווט עם עגלת תינוק ובאילו דווקא מומלץ מנשא. כמו כן ניתן להתעדכן במשחקי ניווט מיוחדים לפי אירועים או חגים, למשל ביום הבחירות הועלה לאתר משחק ניווט מיוחד ליום זה, וכך גם נעשה לעיתים בחגים. משחק הניווט הסלולרי "יש לאן" הוא אטרקציה לכל דבר ובמחיר משתלם. בנוסף, גם אם השתתפתם בעבר ורכשתם את אחת מערכות הניווט, מומלץ מאד לחוות עוד אתרים כיוון שכל אתר בעל אופי ייחודי. ניתן להשתתף באחד ממשחקי הניווט מאילת ועד החרמון, כאשר כל משחק שונה ומפתיע מחדש.

לאתר : www.nivut.co.il

לפייסבוק: יש לאן משחקי ניווט סלולרים

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר