טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)
טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)

Tai מטבחים: מגשימים לכם את מטבח החלומות

"הייחוד של TAI מטבחים הוא דווקא היותה חברה עם רוח  צעירה ומעזה, כזו שתמיד עם יד על הדופק בכל הנוגע לחדשנות ולקידמה לצד הידע הנרחב וניסיון רב השנים בתחום", אומר ישי בן שמחון מנכ"ל החברה שמייצרת מטבחי חלומות ללקוחות

פורסם בתאריך: 18.12.19 16:03

הפלטפורמה שנקראת TAI הוקמה לפני שנה והיא מאגדת בתוכה שלושה דורות של עבודות בתחום המטבחים. שורשיו של העץ שנקרא TAI נבטו מדורות קודמים של נגרים, מתוך אהבה ליצירה ומתוך עבודת כפיים של הסבא, האבא והבנים. השורשים הללו הם בסיס איתן לגדילה בריאה ומניבה פרי, ומשם נכנסה TAI מטבחים לתמונה. "הודות לשורשים היציבים של חברת המטבחים נולדה העצמת החדשנות, האומנות והרצון לצמצום הפערים הבין דוריים. הכל עולה מהנייר והופך טכנולוגי, מהמסורתי ועד המודרני, מיזוג ושילוב של טכנולוגיות ועיצוב", אומר ישי בן שמחון – מנכ"ל החברה.

טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)

טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)

מהי ההתמחות העיקרית שלכם?

"אנחנו מתמחים במטבחי בוטיק  –  עיצוב, תכנון, בניית מטבחים, ושירות אישי לכל אורך הדרך. תחום נוסף בו אנו לוקחים חלק פעיל הוא תחום הכשרת אדריכלים ומעצבים בתכנון ועיצוב נבון של המטבח, בו אנחנו מעבירים קורס מיוחד עבורם הכולל: תכנון ,הדמיות, עיצוב והכרת כל הגורמים והחברות המובילות בתחום מוצרי המטבח. סגנון המטבחים שאנו מציעים ללקוחותינו מגוון מאד (מודרני, כפרי, שילובים מיוחדים) ומותאם אישית ללקוח".

מי הם אנשי הצוות?

"ב-TAI יש 16 אנשי צוות בפריסה ארצית ועוד עשרות שולמנים עצמאיים המהווים תמיכה אינסופית לחברה, החל ממעצבות, אנשי מכירות, מחלקות טכניות ועד לייצור ואנשי השירות. ההון האנושי בחברה מסמל את הסיפור הישראלי ומכיל את מגוון הקשת החברתית והמגזרית, משם בעצם באה הצמיחה. מתוך הבנה שכולנו כאן בכדי להצליח ביחד".

טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)

טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)

מהו האלמנט העיקרי עליו מבוסס השירות שלכם?

"ללא ספק השירות האישי – הלקוח עוד לפני היותו לקוח הוא קודם כל אורח שלנו. אנחנו מקפידים להיות ערוכים לבואו כך שירגיש שהוא הכי רצוי ומוזמן. מכאן, ההיכרות עם הלקוח תאפשר להבין את הרצונות והצרכים שלו. שירות נוסף ש-TAI מציעה הוא מעצב עד הבית. זהו  שירות בפריסה ארצית. הרעיון נולד מתוך הבנה שהמטבח הוא לא רק הרהיט היפה והיקר בבית, אלא נועד גם לשרת צרכים אישיים של כל אחד מאיתנו ולכן אנחנו פועלים במטרה להכיר יותר ולעצב עבורו את המטבח המדוייק לו".

מה כולל המטבח שלקוח מזמין אצלכם?

"ברמה העיצובית  התהליך כולל תכנון והתאמה לצרכי הבית והמשתמשים ברמת הפרקטיקה והנגישות. הבאת כל המידע והחדשנות הקיימים בשוק עד להתאמה שתיקלע לסגנון והטעם האישי של הלקוח. ברמת המוצר  – המטבחים שלנו מיוצרים מהחומרים הכי איכותיים ויציבים בעלי התקן הגבוה ביותר שקיים בשוק וברמת גימור מושלמת".

טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)

טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)

 מה מבדל אתכם מאחרים?

"הייחוד של TAI מטבחים הוא דווקא היותה חברה עם רוח  צעירה ומעזה, כזו שתמיד עם יד על הדופק בכל הנוגע לחדשנות ולקידמה לצד הידע הנרחב וניסיון רב השנים בתחום. ב-TAI  כל אחד יוכל למצוא את מטבח החלומות שלו – מהאדם שאוהב סגנונות כפריים או מודרניים ועד האדם שאוהב עיצוב ייחודי ולא שגרתי. ובעצם כל מי שמעוניין בחידוש וריענון. בנוסף אנחנו מקפידים תמיד לדעת מי יושב מולנו. זה כולל הקשבה והבנת צרכי הלקוח, הנגשת ידע מקצועי באופן הכי ברור וקליט, לצד יצירתיות וראש פתוח. במתן שירות הלקוחות הקו המוביל הוא שהלקוח תמיד יצא מרוצה, מתוך הבנה שהלקוח חסך ממיטב כספו לאורך שנים בכדי לבנות את מטבח החלומות, לכן אנחנו נעשה הכל בכדי להגשים לו את החלום תוך התאמה לצרכיו ברמה הגבוהה ביותר".

איך מתבצעת הזמנת מטבח?

"הזמנת מטבח היא משא ומתן לכל דבר – אז קודם כל יושבים על כוס קפה. ב-TAI האני מאמין הוא "משא ומתן באמונה". הלקוח יקבל תמורה מלאה לכספו מבחינת המטבח שרכש ומבחינת היחס האישי והשירות. בעת ההזמנה הלקוח מעורב בכל שלב ופרט, מבחירת החומרים והאבזור שישלימו את נראות המטבח ועד לפרטים הטכניים הרלוונטיים, לאורך כל הדרך עד לשלב ביצוע או לחיצת היד! אולם התצוגה של המטבחים מאפשר לחוש ולהבין את החומרים, זו תצוגת "בוטיק" הכוללת שני סגנונות מטבחים – המטבח המודרני, המטבח הכפרי ושלל דוגמאות ציפויים מוצרים נלווים ואבזור".

טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)

טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)

היכן ניתן לראות את התצוגה?

"תצוגה קבועה נמצאת ברח' הגלגל 4, אזור התעשייה תלפיות בירושלים, ובקרוב ממש גם בפלורנטין תל אביב".

באילו חומרים אתם משתמשים? האם יש לכם קונספט מיוחד לפיו אתם פועלים?

"החומרים אצלנו נבחרים בקפידה, תוך עבודה מול חברות מובילות בענף בעולם כמו למשל חברת BLUM וחברות נוספות המייצרות את החומרים המובחרים והאיכותיים בתחום בעולם  Technology Art  Integration".   

טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)

טאי מטבחים (צילום: אבי נועם)

ניתנת אחריות למטבח?

"אנחנו נותנים 12 שנות אחריות כוללת על המטבחים שלנו. וישנם מוצרים הכוללים אחריות לכל החיים".

טיפ ללקוח שרוצה לרכוש מטבח?  

"תבנו תקציב, תעשו שיעורי בית ותהיו מעורבים. אתם בונים מטבח שעתיד להחזיק עשורים. ותבואו אלינו יהיה כיף".

 

כתובת: רח' הגלגל 4 אזור התעשייה תלפיות ירושלים

טלפון: 02-6445644

לאתר: www.taikitchens.co.il

לפייסבוק: TAI מטבחים

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר