טופ טיילס (צילום: אסעיד מוחמד)
טופ טיילס (צילום: אסעיד מוחמד)

טופ טיילס קרמיקה: איכות, שירות ומקצועיות

כולנו רוצים בית מעוצב שישמר לאורך זמן, לכן מומלץ לדעת איזה מוצרי קרמיקה לבחור ומה הכי יתאים לכם. חנות הקרמיקה המרשימה "טופ טיילס" בעטרות תעזור לכם למצוא את הנוסחה המושלמת עבורכם

פורסם בתאריך: 22.1.20 15:53

הבית שאנו חיים בו מזמן לא רק מקום בו אנו מעבירים את הזמן הפנוי שלו, הוא גם מקום לאירוח של קרובי משפחה וחברים, ועל מנת לעשות זאת בצורה הנעימה ביותר, מומלץ ביותר להשקיע בעיצוב ובמראה הבית. אחת הדרכים לעשות זאת היא בשימוש עם מוצרי קרמיקה אשר מתאימה לריצוף, שיש וחיפוי על קירות. לאריחי קרמיקה יש דוגמאות רבות ולא תמיד אדם מן השורה יכול להסתדר לבד בבחירת הקרמיקה. לצורך כך קיימות חנויות מקצועיות, אחת מהם היא חנות "טופ טיילס" השוכנת באזור התעשייה עטרות, ומנוהלת על ידי אנשי המקצוע המובילים אשר להם שנים רבות בקבלנות בכל רחבי הארץ.

טופ טיילס (צילום: אבי נועם)

טופ טיילס (צילום: אבי נועם)

הקרמיקה משרתת את האדם כבר שנים לא מעטות, ובעזרתה אנו יכולים לעצב ולבנות בשלל המקומות בבית, בין אם זה בחנייה, בחצר, במרפסת, בסלון, באמבטיה ובשלל חדרי השינה השונים. לכל מקום מתאים סוג הקרמיקה והריצוף השונה, בין אם בחומר, בצבע או בסוג. קרמיקה יכולה למלא באופן מעולה ומושלם את תפקיד משטח העבודה ולתת טאץ' מויחד בחדר המטבח. בחנות הקרמיקה טופ טיילס מתאימים לכם את החומרים המיוחדים ביותר, ואף מגיעים לבית הלקוח ומתקינים לו את הדגם אותו בחר.

טופ טיילס (צילום: אבי נועם)

טופ טיילס (צילום: אבי נועם)

ייבוא החומרים האיכותיים ביותר ועבודה מדויקת ומבטיחה

המנהל והבעלים של חנות הקרמיקה, אחמד סעיד, בעל שנים של ניסיון בתחום הקבלנות, בעיקר משום החברה הגדולה אותה הוא מנהל אשר אחראית לבנייה מסיבית לכל רוחבה ואורכה של ארץ ישראל. במסגרת החברה, מייבא סעיד את כל החומרים בייבוא אישי מהמדינות המובילות בתחום הקרמיקה, כלומר ספרד ואיטליה הידועות כמובילות בתחום זה. לאחר שהגה את הרעיון לפתיחת חנות טופ טיילס המשיך סעיד להביא את החומרים האיכותיים ביותר למען קהל הלקוחות ההולך וגדל שלו, ובעזרת הצוות המיומן מתקין את המשטחים במקצועיות בבית הלקוח, עד לתוצאה משביעת הרצון ביותר.

טופ טיילס (צילום: אסעיד מוחמד)

טופ טיילס (צילום: אסעיד מוחמד)

סוגי קרמיקה וריצוף – כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים את האריחים

עולם השיפוצים הוא רחב ואחד התחומים בו המבחר גדול למדי הוא הריצוף ועבודות הקרמיקה. ישנם מספר גדול של משתנים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם הולכים לבחור קרמיקה, ואנשי המקצוע של חנות טופ טסייל יעזרו לכם באופן מושלם. ראשית, אם ברצונכם לבצע ריצוף חדש לגמרי או ריצוף בהדבקה, שני התהליכים שונים באורך הזמן ובמחיר. בנוסף, לא כל אריח מתאים לכל סוג עבודה. שנית, חשוב לדעת היכן אתם רוצים לבצע את העבודה. בחדרים רטובים כמו אמבטיה, צריכים אריחים מיוחדים שמונעים מכם סכנה של החלקה.

טופ טיילס (צילום: אבי נועם)

טופ טיילס (צילום: אבי נועם)

על מנת להיות בטוחים שאתם אכן מכניסים לביתכם מצד אחד את החומרים האיכותיים והטובים אשר ישארו לכם לאורך זמן, ומצד שני גם את אלה המתאימים לכם במיוחד ולאופי החיים שלכם, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע בחנות טופ טיילס אשר ממוקמת באזור התעשייה בצפון עיר הבירה. חנות הקרמיקה מציעה לשלל הלקוחות את השירות המקצועי ביותר הנעשה בהשגחה של אנשי המקצוע בעלי ניסיון רב בתחום הקבלנות והשיפוצים כאחד, ואם בחרתם להכניס אותם לביתכם, אתם בידיים בטוחות ביותר.

לפרטים נוספים:

כתובת: עטרות 5

נייד: 054-2079755 (אחמד סעיד)

נייד: 054-8693934

טלפון: 02-6577174

לפייסבוק: Top Tiles


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר