סטודיו Only 20 EMS ׁ(צילום: אסף קרלה)
סטודיו Only 20 EMS ׁ(צילום: אסף קרלה)

אימון של 20 דקות פעם בשבוע: הדור הבא של אימוני הכושר בירושלים

אימון של 20 דקות פעם בשבוע יביא לכם תוצאות כמו שלושה אימונים בחדר הכושר הרגיל, רק בסטודיוOnly 20 Ems בסינמה סיטי ירושלים

פורסם בתאריך: 11.2.18 20:26

אין זמן? זה כבר לא תירוץ! טכנולוגיה חדשה שגורמת למהפכה באימוני הכושר כבשה מזמן את התל אביבים ועכשיו גם בירושלים. אימון של 20 דקות פעם בשבוע יביא לכם תוצאות כמו שלושה אימונים בחדר הכושר הרגיל, רק בסטודיו Only 20 Ems בסינמה סיטי ירושלים. לא מאמינים? הסטודיו מציע אימון נסיון חינם וללא התחייבות.


אנחנו יצאנו לבדוק במה מדובר (צילום: אסף קרלה):


 

אז מאמני הכושר בירושלים עולים שלב. מדובר באימוני כושר בשיטה מהפכנית המבוססת על טכנולוגיית ה- ELECTRIC MUSCLE STIMULATION ובקיצור – EMS, שמפעילה את השרירים באמצעות גירויים חשמליים. הגירויים קצרים וממוקדים, המפעילים כ- 90% מקבוצות השרירים שלנו בגוף בן-זמנית. מה שהופך את האימון לקצר ויעיל השווה בערכו לכ 3 אימוני חדר כושר. האימונים בליווי מאמן אישי צמוד, מאמן שמלווה את המתאמן לאורך כל הדרך, ביחד בונים תוכנית אימונים ורמה שתתאים אישית עבורו. אימון של 20 דקות בלבד פעם אחת בשבוע.

שיטת ה- EMS היא ביטוי מובהק לתפיסת הכושר של המאה ה- 21 : זהו המפגש המנצח בין טכנולוגיה לספורט. השיטה פותחה במקור לצרכים שיקומיים ובהמשך אומצה על ידי סוכנות החלל האמריקנית (NASA)  ועל ידי ספורטאי על בעולם, כדוגמת יוסיין בולט האצן האולימפי ושחקני כדורגל מקבוצת ריאל מדריד. כיום היא משמשת במדינות רבות כשיטת אימון לקהל הרחב. ומאפשרת למיליוני מתאמנים בעולם ליהנות מאימון של 20 דקות ולהשיג תוצאות מרביות ללא פציעות מיותרות וללא עומס על המפרקים. לא משנה מה רמת הכושר.

 

סטודיו Only 20 EMS ׁ(צילום: אסף קרלה)

סטודיו Only 20 EMS ׁ(צילום: אסף קרלה)

 

מה משיגים בשיטה?

  • עיצוב וחיטוב הגוף
  • שריפת קלוריות מרובה והורדה במשקל
  • חיזוק ובניית השרירים
  • הצרת היקפים
  • הקלה בכאבי מפרקים וגב
  • הסתרת צלוליט

נפגשנו עם צח שמחה, הבעלים של רשת ONLY 20 EMS, בסניף הדגל הירושלמי בסינמה סיטי, כדי להבין איך עובדת השיטה.

צח שמחה, בעל סטודיו Only 20 EMS ׁ(צילום: אסף קרלה)

צח שמחה, בעל סטודיו Only 20 EMS ׁ(צילום: אסף קרלה)

 

איך יכול להיות שעשרים דקות שבועיות בלבד מספיקות?

"הגירוי החשמלי שמייצר המכשיר, מעצים את האפקט של עבודת השרירים ע"י חיקוי פעולת מערכת העצבים האחראית על כיווץ השרירים בגוף ומאפשר כיווץ של כל סוגי סיבי השריר בו זמנית כבר מהגירוי הראשון. עובדה שהופכת את האימון לקצר ויעיל באופן מיוחד. כך ש- 20 דקות אימון  EMS  מקבילות לעבודה נמרצת של שעות רבות במכון כושר מסורתי".

כולל שריפת קלוריות והורדה במשקל?

"באמצעות אימון EMS  ניתן להשיג תוצאות ולהגיע למטרה בקלות ובמהירות רבה יותר. אפקט האימון גורם לשריפה מוגברת של קלוריות (עד כ-1500 קלוריות בממוצע לאימון) ומסייע להורדה במשקל. הודות לעצימות הגבוהה של האימון, מוגבר קצב חילוף החומרים של הגוף גם במצב מנוחה, בטווח של עד 72 שעות לאחר האימון".

 

 

לאיזה גילאים מתאים האימון, האם הוא מתאים לכולם?

"האימון מתאים לכל רמות הכושר, מהספורטאי המצטיין ועד לאנשים שמעולם לא התאמנו או לא הרימו משקולות בחייהם, ולכן מתאים מגיל 18 ועד 99. היות ומדובר באימון קצר ואישי של 20 דקות בלבד בליווי מאמן אישי צמוד ופעם אחת בשבוע בלבד, הוא עובר במהירות וקל מאד להתחבר לשיטת אימון זו. האימון מעולה גם בתור אימון התחלתי בגלל שהאימון מתבצע עם מאמן צמוד, שמלווה את המתאמן לאורך כל הדרך. המתאמן יכול להכיר טוב יותר את גופו ולהעלות את מסת השריר בצורה פשוטה ונוחה מבלי להתעסק לבד עם  משקולות כבדות בחדר הכושר ולהסתכן בפציעה. או לסירוגין, מתאמן בכיר יכול לשפר את ביצועיו".

סטודיו Only 20 EMS ׁ(צילום: אסף קרלה)

סטודיו Only 20 EMS ׁ(צילום: אסף קרלה)

 

שמענו שהאימון יכול לסייע גם בשיקום בעיות רפואיות, טיפול בכאבי גב וצלוליט.

"בדיוק. בשיטת EMS השרירים מופעלים באמצעות גירוי חשמלי מדויק המכוון לשריר עצמו. לכן המתאמנים בשיטה אינם יוצרים עומס על המפרקים והאימון מתאים גם לאלה הסובלים מבעיות מפרקים ומוגבלים בביצוע פעילות גופנית יום יומית. כולנו סובלים מהגב ומעמיסים עליו לא מעט ביום יום. שיטת ה- EMS גורמת להעלאת מסת השריר וחיזוק שריר היציבה, דבר המסייע למזעור ומניעת כאבי גב. כמו כן האימון מסייע לחיזוק שרירי ריצפת האגן שיקום שריר לאחר פציעה ומסייע בהסתרת צלוליט ע"י כך שהוא תורם למראה עור מוצק ומהודק יותר".

אז בואו נסכם:

  • שיטת אימון טכנולוגית ומהפכנית
  • רק 20 דקות אימון אישי ורק פעם אחת בשבוע
  • בליווי מאמן אישי צמוד
  • מתאים לכל רמת כושר ומגיל 18-99.
  • אימון באמצעות מכשיר  XBODY  החדיש ביותר והמקצועי ביותר בתחום
  • קיים ביותר מ- 52 מדינות בעולם
  • מאושר לשימוש ע"י מכון התקנים ומשרד הבריאות וע"י האיחוד האירופאי (CE) בתקנים מחמירים.
  • אימון ניסיון חינם ללא עלות וללא התחייבות

לתיאום אימון ניסיון חינם:

טלפון: 077-80-66-546

או השאירו פרטים בלחיצה כאן – לאתר

לפייסבוק Only 20 Ems בסינמה סיטי ירושלים

סניף ירושלים: סינמה סיטי, שד' יצחק רבין 10 קומה 2, מעל הקינג ג'ורג'

 

סניף אשדוד: שד' הרצל 1 בנין יוניטרייד. לתיאום אימון: 077-80-66-543

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר