כיתה ריקה (צילום אילוסטרציה: קרדיט: maroke/depositphotos.com)
כיתה ריקה (צילום אילוסטרציה: קרדיט: maroke/depositphotos.com)

המלחמה בדרום: גם בימים שני ושלישי לא יתקיימו לימודים. צפי לחזרה הדרגתית מיום רביעי

משרד החינוך ופיקוד העורף החליטו כי לאור ממדי האסון הכבד בדרום - מאות נרצחים ואלפי פצועים - והמורכבות הביטחונית, מערכת החינוך, כולל החינוך המיוחד, תושבת גם ביומיים הקרובים. לימודים יתקיימו בזום. במשרד החינוך מעריכים כי ביום רביעי תהיה חזרה הדרגתית ללימודים

פורסם בתאריך: 8.10.23 15:51

התמונות הקשות מהדרום ממשיכות להגיע ומספר הנרצחים והנעדרים ממשיך לעלות, כך גם מספר הפצועים שכבר מתקרב לכ-3,000. לאור ממדי האסון הכבד והמורכבות הביטחונית הברורה – במשרד החינוך ובפיקוד העורף החליטו כי גם מחר, שני (9.10.23), וביום שלישי (10.10.23), לא יתקיימו לימודים, כולל במסגרות החינוך המיוחד.

בנוסף, לאחר הערכת מצב שהתקיימה במשרד החינוך ביחד עם פיקוד העורף, הוחלט כי לא תתקיים כל פעילות חינוכית, פעילות חוץ בית ספרית, טיולים וסיורים. תחת זאת, לא יתקיימו גם חוגים אחר הצהריים – ובשלב זה המגבלות של פיקוד העורף לירושלים (אזור כתום) נותרו בעינן – דהיינו איסור התקהלויות של למעלה מ-10 אנשים במקום פתוח ואיסור התקהלויות של למעלה מ-50 אנשים במקומות סגורים.

ממשרד החינוך נמסר כי "לנוכח המצב, הנהלת המשרד הנחתה את צוותי ההוראה ליצור קשר עם משפחות הילדים והתלמידים בבתיהם לצורך תמיכה וחיזוק".

במשרד החינוך מוסיפים כי "הצפי כעת הוא חזרה הדרגתית ללימודים החל מיום ד' הקרוב, בכפוף להערכות המצב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר