למידה מרחוק (צילום: zurijeta/depositphotos.com)
למידה מרחוק (צילום: zurijeta/depositphotos.com)

לא למדו מהקורונה? למידה מרחוק בבתי הספר – רק מיום ראשון

מחר, חמישי, וגם ביום שישי לא יתקיימו לימודים - לא פרונטליים ולא מרחוק, למעט מפגשים חברתיים קצרים. עד אז, משרד החינוך הנחה את בתי הספר להיערך ללמידה החל מיום ראשון - מרחוק או פיזית

פורסם בתאריך: 11.10.23 21:19

שנתיים בלבד לאחר התפרצות הקורונה ושגרת הלמידה מרחוק – מתברר שמשרד החינוך ומוסדות חינוך רבים לא ערוכים מספיק ללמידה מרחוק. אחרת קשה להסביר מדוע חמישה ימים לתוך המלחמה בדרום – לא מתבצעת שום למידה, אלא מפגשים חברתיים קצרים בפלטפורמות דיגיטליות.

הורים רבים מתקוממים בשבוע האחרון, ובצדק, על כך שלא מתקיימת למידה, על כך שהילדים כמעט ולא נמצאים בקשר עם בתי הספר, וגם אם כן – מדובר כאמור על מפגשים קצרים מאוד.

היום, רביעי, החליט משרד החינוך כי על בתי הספר להיערך ללמידה החל מיום ראשון הקרוב (15.10) – בין אם היא תהיה מרחוק (האפשרות הסבירה כרגע) ובין אם היא תהיה פיזית בכיתות. על פי החלטת שר החינוך יואב קיש, יהיה מדובר על למידה סדירה ורציפה (גם בגני הילדים), באמצעות מערכי שיעור המותאמים הן לאפשרות של למידה מרחוק והן לאפשרות של למידה פיזית בבתי הספר.

 

 

"הלמידה תתמקד בראש ובראשונה בהיבטים רגשיים וחברתיים כדי לחזק את החוסן, ובתכני לימוד המותאמים למצב", מציינים במשרד החינוך. "החזרה לשגרת למידה בחירום הכרחית לחיזוק החוסן הלאומי, וחיונית לציבור התלמידים, הזקוקים למסגרת, לדמות חינוכית משמעותית ותומכת ולמפגש עם חבריהם לכיתה גם אם המפגש הוא דיגיטאלי".

ורק כדי לסבר את האוזן – משרד החינוך מסר היום כי "תלמידי ישראל שבו כבר אתמול (ג') למתכונת של פעילות חינוכית מרחוק, אך בשלב זה ההחלטה האם לקיים פעילות נתונה לשיקול דעתם ולמוכנותם של מנהלי מסגרות החינוך". ושוב עולה השאלה – לא למדתם כלום מהקורונה?

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר