תלמידים בבית הספר (צילום אילוסטרציה: Depositphotos/monkeybusiness)
תלמידים בדרך לבית הספר (צילום אילוסטרציה: Depositphotos/monkeybusiness)

אז חוזרים או לא חוזרים? מוסדות חינוך רבים בעיר ילמדו גם מחר, שלישי, מרחוק

עיריית ירושלים שחררה הערב, שני, הודעה לפיה מחר, שלישי, יחל תהליך החזרה ללימודים, אולם ל"כל העיר" נודע על עוד ועוד בתי ספר שבהם הלימודים יימשכו בגוגל-מיט. ומה קורה בבית הספר שלכם? שתפו אותנו

פורסם בתאריך: 16.10.23 19:04

עדכון אחרון: 16.10.23 20:20

יומיים שלמים היו לעיריית ירושלים ולמוסדות החינוך בעיר להתארגן לקראת חזרת ללמידה פרונטלית, זאת בעקבות הודעת פיקוד העורף ממוצ"ש שאישרה חזרה לבתי הספר ולגנים עם מספר תנאים.

הערב, שני, הודיעה עיריית ירושלים על הליך חזרה הדרגתי, אך בפועל העבירה את הכדור לידיים של מנהלי ומנהלות בתי הספר – כל אחד לפי החלטתו עם שיקולים של ביטחון, מרחבים מוגנים וביטחון אישי. התוצאה? חוסר אחידות והרבה שאלות מצד הורים – האם חוזרים? איך חוזרים? למה לא חוזרים? ומתי כן אולי יחזרו?

כאמור, הנהלות רבות של בתי ספר הודיעו כי גם מחר יימשכו הלימודים בגוגל מיט. בחלק תתקיים למידה מעורבת – 4 ימים מרחוק ועוד יום אחד פרונטלי לכל שכבת גיל ויש עוד ועוד חצאי פתרונות שניתנו.

באשר למערך החינוך המיוחד – "כל העיר" פנה לעיריית ירושלים בנושא הפעלת מוסדות החינוך המיוחד ושל מערך ההסעות של החינוך המיוחד. תשובות עדיין לא התקבלו. כשיתקבלו – יפורסמו. כך גם באשר למספרים ממשיים של מי בעצם חוזר ללמידה פרונטלית, לכמה ימים בשבוע ומי לא?

***

כך או כך, מוקדם יותר פרסמנו כי אחרי עשרה ימי לחימה בדרום – מחר, שלישי, תלמידי ותלמידות ירושלים יחזרו למוסדות החינוך. באופן חלקי, עם הרבה בלת"מים, שינויים במערכת ובמיקום הלמידה וללא צהרונים – אבל יחזרו ללימודים פרונטליים. לדברי העירייה, החזרה תתרחש "בכל המגזרים, באופן הדרגתי".

 

 

עוד נמסר מעיריית ירושלים כי "יתכנו שינויים במערכת השעות ובמיקום הלמידה, לאור אילוצים של מוסדות החינוך. במיוחד בשל גיוס למילואים של צוותי חינוך. נעשה כל מאמץ לשמור על מיקום הלימודים הרגיל, כתלות בעמידה בהנחיות פיקוד העורף למיגון".

אז מי חוזר ללמוד והיכן? המידה יינתן להורים ולצוותים הרפואיים על ידי מנהלי בתי הספר והגנים. כמו כן, על פי החלטת משרד החינוך – לא יתקיימו צהרונים.

ומה באשר למעונות היום? בעיריית ירושלים מפנים את ההורים למנהלי המוסדות.

"הסיכום הוא בתיאום עם פיקוד העורף, ארגון ההורים ועל דעת יו'ר ארגון ההורים בירושלים, אריק קפלן", מבהירים בעירייה, בלי שהם באמת מסבירים מהו הסיכום. עכשיו זה הזמן של ההורים לדלות את המידע.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר