מחנה ההשמדה אושוויץ (צילום: posztos/depositphotos.com)
מחנה ההשמדה אושוויץ (צילום: posztos/depositphotos.com)

לאור המלחמה והאנטישמיות באירופה: בוטלו מסעות התלמידים לפולין

בשל הימשכות מלחמת 'חרבות ברזל', שנכנסת לשבוע השישי שלה, משרד החינוך הודיע על ביטול 215 משלחות לפולין, שהיו מתוכננות להתקיים במהלך החורף הקרוב. ההחלטה על ביטול המסעות התקבלה על רקע המצב הביטחוני ולנוכח היקף אירועי האנטישמיות ברחבי העולם

פורסם בתאריך: 12.11.23 08:01

משרד החינוך הודיע בסוף השבוע על ביטול המסעות לפולין אשר היו מתוכננות לצאת במהלך החורף הקרוב. הסיבה, כמעט מיותר לציין, מלחמת 'חרבות ברזל', שנכנסה לשבוע השישי שלה. מדובר ב-215 משלחות הכוללות כ-24,000 תלמידים ואנשי חינוך, שהיו מתוכננות לצאת לפולין החל מחודש פברואר 2024.

ההחלטה על ביטול המסעות התקבלה, כאמור, על רקע המצב הביטחוני ולנוכח היקף אירועי האנטישמיות ברחבי העולם. ממשרד החינוך נמסר עוד כי ביטול המשלחות בשלב זה ימנע נזק כלכלי להורים שילדיהם מתוכננים לצאת למשלחות, ולספקים בתחומי שירותי התעופה, האירוח והלינה למשלחות.

כמו כן, לנוכח החשיבות שהמשרד מייחס לשימור המפעל החשוב להנצחת השואה והתקומה, הוא שוקד כעת על מציאת פתרונות חלופיים למסעות שישלבו את זיכרון השואה עם החיבור לעם, למולדת ולערכי ההתנדבות והלכידות החברתית. במקביל פועל משרד החינוך לחדד מחדש את התכנים הנלמדים במסגרת ההכנה למסע, ובמהלך המסע עצמו, לקראת סבב הקיץ של המסעות לפולין.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר