תלמידים בבית הספר (צילום אילוסטרציה: Depositphotos/monkeybusiness)
תלמידים בדרך לבית הספר (צילום אילוסטרציה: Depositphotos/monkeybusiness)

הכי מתבקש: הדרישה ממשרד החינוך – קיצור חופשת חנוכה

לאור אובדן ימי הלימודים בשל מלחמת 'חרבות ברזל' דורשת הנהגת ההורים את קיצור חופשת החנוכה הקרובה כמו גם חופשות אחרות בהמשך השנה. במשרדי החינוך והאוצר בודקים את ההיתכנות. נחשו מי מתנגד?

פורסם בתאריך: 26.11.23 12:15

מלחמת 'חרבות ברזל' שפרצה לחיינו בעקבות השבת הארורה של ה-7/10 הובילה, גם, לכאוס מוחלט במערכת החינוך. במשך השבועיים הראשונים לא התקיימו כלל לימודים בירושלים (וביישובים רבים אחרים), גם לא לימודים מרחוק. גם כשהוכרזה חזרה לשגרה, היא היתה בתחילה חלקית וכללה כיתות בודדות ביום, כשהאחרות למדו מרחוק אבל למשך שעות קצרות יותר מהמערכת.

אובדן ימי הלימודים הוביל את משרד החינוך להחלטה על הקלות שיינתנו במסגרת בחינות הבגרות, וכעת גם עולה דרישה מצד הנהגת ההורים הארצית לקצר את חופשת חנוכה הקרובה (בין ה-10.12 ל-14.12), כמו גם קיצור חופשות אחרות בהמשך השנה (פסח למשל).

גורמים בארגון המורים התייחס לדברים וציין כי לא הגיעה פנייה אל הארגון בנושא, אך גם הוסיף כי ככל הנראה יתנגד ארגון המורים. "המורים מלמדים כל הזמן. לימוד מרחוק שווה ערך ללימוד פרונטלי, ונדמה שאת זה לא מחשיבים".

 

 

ממשרד האוצר נמסר: "לנוכח בקשות בנושא שעלו ממשרד החינוך ומצד ההורים, הממונה על השכר בוחן אפשרויות מתאימות".

ממשרד החינוך נמסר: "הנושא נמצא בבחינה".

כך או כך, במהלך חופשת החנוכה יתקיימו, כמדי שנה, קייטנות הצהרונים לילדים בגילאי גן עד כיתה ג'. כידוע, בשל העובדה שירושלים מדורגת נמוך מאוד במדרג הסוציו-אקונומי (רמה 2, הלפני אחרונה) – עלות ההשתתפות בקייטנה עד השעה 13:00 עומדת על 50 שקלים בלבד.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. קילואה

    בתור תלמידה אני חושבת שלקצר או לבטל את החופשה זה רעיון נוראי, הימים של הראשונים של המלחמה בהם היינו עדיין בחופש לא באמת היו חופש, לא יכולנו לבלות בהם או לעשות כלום
    התלמידים כבר בכל מקרה שונאים את משרד החינוך האטום אז למה להוסיף על זה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר