מיאה ליימברג (צילום: רץ ברשת- מפורסם לפי סעיף 27א לחוק)
מיאה ליימברג והכלבה בלה עם שחרורן מהשבי (צילום: רץ ברשת- מפורסם לפי סעיף 27א לחוק)

מנהל התיכון לאמנויות על חזרתה של מיאה ליימברג: "אחד הימים המאושרים בחיי"

אחרי 53 ימים מיאה בת ה-17, תלמידת י"ב בתיכון לאמנויות, שוחררה משבי החמאס בעזה. תומר בליטי-דגן, מנהל התיכון של מיאה מוסיף: "מחבקים אותה לליבנו, ונלווה אותה באהבה ובעדינות בדרך שלה. ברוך שובך״

פורסם בתאריך: 28.11.23 21:35

התרגשות ענק אחזה הערב, שלישי, בתיכון לאמנויות בעיר. תלמידת שכבת י"ב מיאה ליימברג שוחררה משבי החמאס בעזה לאחר 53 ימים. 53 ימים מאז אותה שבת ארורה של ה-7/10, שבה מיאה נחטפה ביחד עם אמא שלה, גבריאלה, ועוד 3 בני משפחה. הערב, כאמור, היא שוחררה ביחד עם האם גבריאלה והדודה קלרה, בעוד שני קרובים אחרים נותרו בשבי.

"זה אחד הימים המאושרים ביותר בחיי", אומר בשיחה עם "כל העיר" תומר בליטי-דגן, מנהל התיכון לאמנויות. "צפויה לנו דרך ארוכה, והמשימה לא הושלמה ולא תושלם עד שכלל החטופים ישובו לביתם, יחד עם זאת, אנו מאושרים שלאחר 53 ימים קשים, נזכה לראות בקרוב את מיאה שלנו, ששבה הערב בשעה טובה לישראל עם אמה גבריאלה ודודתה קלרה. מחבקים אותה לליבנו, ונלווה אותה באהבה ובעדינות בדרך שלה. ברוך שובך".


מיאה וגבריאלה ליימברג (צילום: באדיבות המשפחה)

מיאה וגבריאלה ליימברג (צילום: באדיבות המשפחה)


תומר בליטי-דגן (צילום: הילה אזולאי)

תומר בליטי-דגן (צילום: הילה אזולאי)


כפי שניתן לראות בתמונה, מיאה יצאה מהשבי של החמאס ביחד עם כלבתה בלה, בתמונה שכל הנראה תזכר לשנים רבות קדימה. לאחר המתקפה הרצחנית של החמאס והחטיפה של בני המשפחה, האב, משה ליימברג, עשה ככל יכולתו כדי למצוא את הכלבה. הוא הסביר שהוא חייב את זה למיאה. העובדה שמיאה יצאה מהשבי עם בלה בידיה גרמה לשמחה אצל קרוביה.

 

 

"לתרחיש הזה שמיאה יוצאת מהשבי עם הכלבה לא ציפינו", אומרת אורנה, מורה בתיכון לאמנויות. "אני רועדת מהתרגשות. מיאה, ילדה מהממת שלנו. זמרת במגמת מוזיקה, נתינה אינסופית. ילדה מקסימה. אני מאושרת לראות אותה. הן היו אצל הדודה בניר יצחק ביחד עם הכלבה. הן נחטפו בכל הבלגן שהיה שם. הכלבה נעלמה. חיפשנו אחריה בלי סוף. פרסמנו מודעות. האבא, משה, נסע עד לניר יצחק וחיפש את הכלבה. תלה מודעות".

אורנה התייחסה גם לתלמידי בית הספר ואומרת: "כולם היו בהלם. לא מדברים. החברים הקרובים בכו כל הזמן, התראיינו ברשתות, פעלו למען שחרורה. כעת כולם מחכים לה. חשוב לומר, אנחנו מחכים ליתר החטופים, גם לאופיר אנגל, שהוא חבר של הרבה תלמידים אצלנו מהשכבה, ובת דודתו אף לומדת בבית הספר. מחכים לו ולכל החטופים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר