מיאה וגבריאלה ליימברג (צילום: רץ ברשת- מפורסם לפי סעיף 27א לחוק, באדיבות המשפחה)
מיאה וגבריאלה ליימברג (צילום: רץ ברשת- מפורסם לפי סעיף 27א לחוק, באדיבות המשפחה)

אחרי 53 ימים בשבי בעזה: מיאה וגבריאלה ליימברג חוזרות הביתה

גבריאלה ומיאה, אם ובתה, נחטפו מבית קרובי משפחה בקיבוץ ניר יצחק בשבת הארורה של ה-7/10. הערב, שלישי, 28.11, הן שוחררו מהשבי ובימים הקרובים הן צפויות לחזור לבית בתלפיות-ארנונה @ ירושלים עדיין מחכה לחזרתם של אופיר אנגל, רום ברסלבסקי, קרינה ארייב, הרש גולדברג-פולין ואורי דנינו BringThemHomeNow#

פורסם בתאריך: 28.11.23 20:21

ברוכות השבות: אחרי 53 ימים בשבי החמאס ברצועת עזה – גבריאלה ומיאה ליימברג, אם ובתה משכונת תלפיות-ארנונה, שוחררו הערב, שלישי, 28.11.2023, והם בדרכן לבית החולים, שם ייפגשו עם אבי המשפחה – משה ליימברג – יעברו בדיקות והתאוששות, לפני שיחזרו הביתה – לירושלים.

השתיים נחטפו בשבת הארורה של ה-7/10 מבית קרובי משפחה בקיבוץ ניר יצחק. הן נחטפו ביחד עם 3 בני משפחה אחרים. מאז נאבק האב, משה, למען שחרורן. הוא שימש כשגריר של מטה החטופים והנעדרים במסגרת מפגשים בחו"ל, כשרק בסוף השבוע שעבר הוא חזר מפגישה עם האפיפיור בוותיקן באיטליה.

חבריהם של מיאה וגבריאלה, כמעט מיותר לציים, מחכים להן בכיליון עיניים. החברים של מיאה בתיכון לאמניות ושל גבריאלה במרכז היום של שק"ל בחוות אייל שבו היא מנהלת אף השתתפו במאמצי השחרור. הן צילמו סרטוני וידאו שבהם ביקשו – החזירו אותן הביתה.

בתיכון לאמניות מתרגשים מאוד מהחזרה הצפויה של מיאה. בית הספר והחברים יעטפו אותה בהרבה חום ואהבה, אך גם ייתנו לה את המרחב שהיא צריכה.

במרכז היום של שק"ל, שם מטופלים בוגרים עם אוטיזם ממתינים הבוגרים לחזרתה של המנהלת האהובה בכיליון עיניים.

גבריאלה ליימברג, בת 59, עלתה מארגנטינה בשנות ה90. יש לה בת אחת, מיאה, בת 17 שנחטפה ושוחררה יחד איתה. גבריאלה, כאמור, גרה בירושלים ועובדת כמנהלת בעמותת שק"ל שמספקת שירותים קהילתיים לבעלי מוגבלויות, היא אישה עם לב ענק שתמיד עוזרת.

גבריאלה פסיכולוגית חברתית בהכשרתה שנותנת את כל הנשמה שלה לעבודה שלה. אישה שאכפת לה מהזולת, תומכת ואוהבת. היא אמא מסורה שנותנת מעצמה בשביל בתה מיאה, ששוחררה הערב משבי החמאס יחד עם דודתה קלרה מרמן.

אחיה פרננדו מרמן (60) וגיסה לואיס נוברטו הר (70), עדיין נמצאים בשבי החמאס.

מיאה ליימברג, בת 17, תלמידת י"ב בתיכון לאמנויות, זמרת ששרה מדהים. ילדה מסורה ואחראית, חכמה ותמיד עוזרת לחבריה. עובדת בחנות ספרים. חבריה של מיאה מספרים עליה שהיא ילדה כיפית ואשת שיח מופלאה, שאוהבת ללמוד ולחקור.

לה ולמשפחתה כלבת שיצו בשם 'בלה' שנחטפה יחד איתם והערב היא חזרה משבי החמאס כאשר בלה בידיה.

 

 

***

ברגעים השמחים הללו, חשוב להדגיש – אף אחד לא שוכח את החטופים שאינם חזרו עוד. 157 כאלה, בהם גם חמישה ירושלמים וירושלמית אחת:

  • אופיר אנגל, בן 17, מקיבוץ רמת רחל (שעומד בקריטריונים לשחרור שנקבעו לעסקה, ובמשפחתו מקווים ומאמינים שיקבלו את הבשורה המשמחת על חזרתו),
  • רום ברסלבסקי, בן 19, מפסגת זאב. עבד כמאבטח במסיבת הטבע 'נובה', משם נחטף.
  • קרינה ארייב, בת 19, מפסגת זאב.
  • הרש גולדברג-פולין, בן 23, ממקור חיים. נחטף מהמסיבה ברעים, לאחר שנפצע קשות בידו (שככל הנראה נקטעה).
  • אורי דנינו, בן 24, מרמות (שוכר דירה בגבעת זאב). נחטף ממסיבת הטבע 'נובה' ברעים.

BringThemHomeNow#

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טוב שחזרתן הביתה. אני לא חושב שחיילים צריכים לההרג עבור החטופים. ממשלת ישראל בגדה בנו וכן קודקודי הצבא השב"כ ו8200, הם נתנו יד עם החמאס ותיכננו את כל נפעולות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר