אופיר אנגל (צילום: אלבום משפחתי)
אופיר אנגל (צילום: אלבום משפחתי)

"אופיר לא ברשימה" – ההודעה המתסכלת שהתקבלה גם הבוקר בבית משפחת אנגל ברמת רחל

גם בפעימה החמישית אופיר אנגל בן ה-17 לא יחזור הביתה. סבו, יוסף אבו יאיר אנגל (ג'וחה') כתב הבוקר, "53 זריחות ושקיעות שעלם החמודות אופיר לא איתנו. עד מתי?". דודתו של אופיר, יעל, אמרה ל"כל העיר": "אנחנו מלאי תקווה שאופיר יחזור בקרוב"

פורסם בתאריך: 28.11.23 10:36

גם הערב, שלישי, אופיר אנגל בן ה-17 לא יחזור לישראל. כבר 53 ימים שאופיר ועוד עשרות רבות של חטופים ישראלים נמצאים בשבי מחבלי החמאס הנתעבים בעזה. 53 ימים ולילות שמשפחתו לא יודעת דבר ואפילו לא חצי דבר על מצבו, על בריאותו, על מיקומו. כלום.

"אופיר לא ברשימה", כתב הבוקר סבו, יוסף אבו יאיר אנגל (ג'וחה), "הודעה מתסכלת שקיבלנו הבקר בפעם החמישית. 53 זריחות ושקיעות שעלם החמודות אופיר לא איתנו. עד מתי?".

כן, גם בפעימה החמישית – אחרי שובם הביתה של 76 חטופים – 51 ישראלים ו-25 עובדים זרים – בהם 30 ילדים ובני נוער עד גיל 19 – אופיר אנגל לא יחזור לחיק הוריו ובני משפחתו.

כידוע, על פי המתווה שהוסכם בין ישראל לחמאס בתיווך קטאר ומצריים – המשוחררים במסגרת ההפוגה בלחימה צפויים להיות ילדים ובני נוער עד גיל 19 ונשים בכל הגילאים (למעט חיילות). אופיר נכלל בקטגוריה, אך כאמור, גם הערב, שלישי הוא לא ישוחרר.

 

 

על פי הנתונים שיש בידי ישראל, בשבי החמאס היו 38 ילדים ובני נוער – 30 מהם כבר שוחררו. אופיר, וכמוהו גם מיאה ליימברג מארנונה (שנחטפה ביחד עם אמה גבריאלה מקיבוץ ניר יצחק), עדיין בשבי החמאס. רק לדמיין את מה שעובר על המשפחות.

דודתו של אופיר, יעל אנגל ליצ'י, שיתפה עם "כל העיר" מעט מהתחושות של המשפחה. "אנחנו רוצים שאופיר יחזור הביתה", היא אמרה, "אתם יכולים לדמיין לעצמכם מה עוברת המשפחה שעוד פעימה יוצאת לדרך ועוד פעימה ואופיר לא חוזר. אנחנו לא ישנים, לא אוכלים, לא נושמים, לא מתפקדים. פשוט אין מנוחה. שכל הורה שמרדים את הילד שלו בלילה, ידמיין איך זה שפתאום הילד נחטף ממיטתו והוא לא שם כבר יותר מ-50 ימים. קשה לתאר את זה. יחד עם זאת, אנחנו מלאי תקווה שאופיר יחזור בקרוב".

בינתיים, על פי הפרסומים השונים, ההפוגה בלחימה הוארכה בימיים נוספים מעבר ל-4 שנקבעו בהתחלה. כך שישנו עדיין סיכוי שאולי הלילה/מחר בבוקר תקבל משפחת אנגל את ההודעה המיוחלת על כך שאופיר נכלל ברשימת החטופים שהעביר החמאס.

ירושלים, ישראל כולה, מחזיקה להם אצבעות. BringThemHomeNow#.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר