רכב ההסעות שנתפס עם 42 נוסעים (צילומים: דוברות המשטרה)
רכב ההסעות שנתפס עם 42 נוסעים (צילומים: דוברות המשטרה)

כמו סרדינים: נהג רכב הסעות למוסדות חינוך הסיע 42 תלמידים במקום 20

בפעילות משטרת התנועה של ירושלים בסוף השבוע נרשמו 107 דוחות לנהגים שביצעו עבירות תנועה חמורות, אך גם השוטרים נדהמו כשגילו שברכב הסעות ישנם פי 2 יותר מהנוסעים מהמותר

פורסם בתאריך: 31.3.24 12:17

ביקורת רבה נשמעת בשגרה על ההסעות למוסדות החינוך בירושלים (ובכלל), כשבעיקר אמורים הדברים בנוגע למסלולים ארוכים, לאיחורים ולהתנהגות לא נאותה – אך אירוע כפי זה שהתגלה לשוטרי התנועה של מחוז ירושלים ספק אם מישהו העלה על דעתו או שנתקל בו בעבר: ברכב הסעות שבו 20 מקומות (נהג + 19 נוסעים) התגלו לא פחות מ-42 נוסעים, מרביתם תלמידים שהיו בדרכם מהמוסד החינוכי שבו הם לומדים. למעלה מפי 2 מהמותר.

במשטרה מציינים כי כנגד הנהג, שפעל בניגוד לחוק, בוצעה אכיפה על כך שסיכן את שלומם ובטיחותם של נוסעיו, מרביתם, כאמור, תלמידים.


כמו סרדינים (צילום: דוברות המשטרה)

כמו סרדינים (צילום: דוברות המשטרה)


יצוין כי תפיסת נהג רכב ההסעות התבצעה במסגרת פעילות של משטרת התנועה בירושלים כנגד עבירות תעבורה חמורות המהוות סיכון לציבור משתמשי הדרך וכן ליושבי הרכב עצמם. במסגרת הפעילות הזו נרשמו 107 דוחות, בהם 13 דו"חות בגין שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה ו-13 דו"חות בגין עבירות של אי ציות לרמזור אדום, שימוש בדרך שלא כחוק ואי מתן זכות קדימה להולך רגל.

 

 

בנוסף, נבדקו על ידי שוטרים המוסמכים לכך, תקינותם של עשרות כלי רכב וב-67 מהם נמצאו ליקויים משמעותיים לרבות ליקויי בטיחות.

"משטרת ישראל ממשיכה כל העת את מאבקה המתמשך בקטל בכבישים, תוך פעילות נחושה לאכיפת עבירות בריונות ועבירות תנועה מסכנות חיים", נמסר מהמשטרה. פעילות זאת מתמקדת כנגד נהגים פורעי חוק וכוללת אכיפה גלויה וסמויה נגד נהגים המסכנים במעשיהם את עצמם, את נוסעיהם ואת יתר משתמשי הדרך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר