בית ספר יפה נוף (צילום: ארנון בוסאני)
(צילום: ארנון בוסאני)

בקרוב בחינוך הירושלמי: אשכול גנים מדעיים

יצרנית מטוסי 35-F, חברת לוקהיד מרטין האמריקאית תקים אשכול גני ילדים חדשני

פורסם בתאריך: 3.6.18 09:13

שיתוף פעולה מיוחד למען חינוך למדע בירושלים: בשנה הבאה צפוי להיפתח בשכונת קרית מנחם אשכול גני ילדים – "מדעקידס" – פרי שיתוף פעולה בין משרד ירושלים ומורשת, העירייה וחברת לוקהיד מרטין האמריקאית, יצרנית מטוסי 35-F.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

כך סוכם בפגישה שנערכה בין ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ניר ברקת, שר ירושלים ומורשת זאב אלקין ומנכ"לית לוקהיד מרטין מרלין יוסון.

גן "מדעקידס" החדש בירושלים נוצר כשיתוף פעולה של לוקהיד מרטין, קרן רש"י ובית יציב, משרדי החינוך והמדע וטכנולוגיה עם משרד ירושלים והמורשת, מינהל החינוך בעיריית ירושלים, ובביצועה בפועל של הרשות לפיתוח ירושלים, ומהווה גישה פורצת דרך לחינוך מדעי בגיל הרך. השותפות עם לוקהיד מרטין מאפשרת לתוכנית הגן להתמקד בתוכן העדכני ביותר בתחומים המדעיים והטכנולוגיים. המורים מעורבים עמוקות בפיתוח תוכניות הלימודים, עוברים סדנאות צוות עיתיות המשלבות מחקר, תצפית וניסויים, אשר מיושמים בהמשך כשיעורים ופעילויות בגן. העיצוב של הגן מהווה גם הוא מרכיב מפתח של תוכנית "מדעקידס". במרחב הפנים והחוץ של הגן מוקמות תחנות מדע וטכנולוגיה לטיפוח יצירתיות וחשיבה מדעית בקרב הילדים.

בחברת לוקהיד מרטין מסבירים כי מטרתה של היוזמה הינה לפתח את האוריינות ויכולות החשיבה הטכנולוגיות והמדעיות של הילדים ולהגדיל את הביטחון הלימודי שלהם, כמו גם את מיצוב התוכנית כמודל לחינוך טכנולוגי עבור תלמידים בגילאי טרום בית הספר היסודי בישראל ובכך לסייע ביצירת דור חדש של אזרחים בעלי אוריינטציה טכנולוגיות גבוהה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר