אורט רמות (צילום: עידו צימרמן)
אורט רמות (צילום: עידו צימרמן)

העתקת אורט רמות לגבעת רם – ועד ההורים ממשיך את ההתנגדות למהלך

לטענת ההורים, העבודות להעברת בית הספר למבנה החדש לא החלו וטרם הוסדר מערך הסעות. מנח"י: להורים מתוכננת פגישה עם הנהלת מנח"י ואנו בטוחים שלאחריה כלל הצדדים יביעו את שביעות רצונם"

פורסם בתאריך: 10.6.18 17:39

המאבק נגד העתקת אורט רמות לגבעת רם נמשכך – ועד ההורים טוען בשיחה עם "כל העיר" כי העבודות להעברת בית הספר טרם התחילו, כמו כן, לטענתם ההסעות שהובטחו לתלמידים שמתגוררים ברמות והסביבה לגבעת רם בוטלו.



כזכור, בית הספר אורט רמות, עומד מזה זמן במרכזו של מאבק יצרי, חוצה מגזרים. כפי שכבר פורסם בעבר ב"כל העיר", בעבר, עיריית ירושלים, פתחה במהלך להעביר את תלמידי בית הספר למבנה של בית ספר אורט גבעת רם, ולתת את המבנה הנוכחי למוסד חינוך חרדי. ההורים ניסו לבטל את המהלך בעזרת שביתה והפגנות מחוץ למועצת העירייה, ונעזרו במועמד לראשות העיר מטעם התעוררות עופר ברקוביץ.

בשיחה עם "כל העיר" מספרת גלית ידיד, מועד ההורים באורט רמות, כי "עוד לא התחילו העבודות לאכלוס המבנה החדש בגבעת רם, לא התחילו לבנות ולא לעשות שום דבר ואנחנו כבר באמצע יוני. ביקשנו לבקר במקום, פנינו לעירייה ולרשת אורט, אבל אף אחד לא מדבר איתנו ולא מראה לנו איפה הילדים שלנו יהיו. רוצים להעביר את אורט רמות לאורט גבעת רם, ולהקצות לאורט רמות קומה אחת מתוך המבנה".

עוד טוענת ידיד כי "הבטיחו לנו הסעות לתלמידי רמות מגעת רם, אבל יצא מכתב שמבטל את ההבטחה. אנחנו אמורים לנסוע באוטובוסים. בנוסף לזה, הובטח שיפתחו לנו כיתה ז' חדשה במקום באורט רמות, שיהיה בית ס]ר צומח. בפועל זה נותן מענה רק לשכבת ז'. ואז אמרו שלא מצליחים לפתוח לנו בית ספר חדש, אלא שייקחו כיתות מבית הספר היסודי, מופת. הוצאנו מכתב לעיריית ירושלים, שאנחנו מתנגדים לחלוטין למהלך. עיריית ירושלים, גורמת לציבור כל כך גדול לעזוב את ירושלים. הם הופכים את ירושלים לבני ברק בצורה מהירה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מנח"י מצר על העברת המידע הכוזב. לגב' ידיד מתוכננת פגישה עם הנהלת מינהל החינוך בשבוע הבא ואנו בטוחים שלאחריה כלל הצדדים יביעו את שביעות רצונם מפרטי המהלך. העברת תיכון אורט רמות לגבעת רם ופתיחת חטיבת ביניים חדשה ממלכתית ברמות הינה מהלך היסטורי בשכונה, שמטרתו חיזוק הציבור הציוני ויצירת רצף חינוכי לתלמידי בית הספר היסודי רמות אלון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ההגון שבינהם

    אורט רמות – בושה של תיכון. ניסיתי ומהר מאוד עזבתי, יפה שעה אחת קודם לסגירתו. חבל על המאמץ להעביר. מורים הזוים והנהלה עוד יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר