אורט רמות (צילום: עידו צימרמן)
אורט רמות (צילום: עידו צימרמן)

מאבק אורט רמות נגד המעבר לגבעת רם: מחר, רביעי, הלימודים יושבתו לשעה

ועד ההורים והתלמידים יחד עם התעוררות מחריפים את המאבק נגד העתקת אורט רמות לגבעת רם: מחר, רביעי, הלימודים יושבתו בשעה הראשונה ותתתקיים הפגנה בכניסה לבית הספר

פורסם בתאריך: 30.1.18 17:35

המאבק נגד העתקת תיכון אורט רמות לגבעת רם, לטובת הקמת מוסד לימודים חרדי במקום, עולה מדרגה. ועד ההורים בבית הספר החליט להשבית את הלימודים מחר, רביעי, 31.1, למשך שעה. בין השעות 8:00 ל-9:00 תתקיים הפגנת מחאה בכניסה לבית הספר. ראשי המחאה מציינים כי "הדרישות לא השתנו – לשמור על המבנה הנוכחי שימשיך לשמש כתיכון ממלכתי, לשמור על תלמידי אורט רמות הנוכחיים, לא להפקיר את שכונת רמות, לשמור על רמות ציונית".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ועד ההורים של בית הספר אורט רמות, שפועל בשכונת רמות למעלה מ-30 שנה, נאבק נגד החלטת העירייה להעתיק את המוסד הלימודי לגבעת רם. במקומו של בית הספר מתוכנן לפעול מוסד לימוד חרדי. בעירייה טענו בין השאר כי "בית הספר אורט רמות יועבר למכללת אורט כדי לאפשר לתלמידים המעוניינים במגמת 'שוחרות' מכל רחבי העיר לימודים ברמה הגבוהה ביותר בבית ספר מתקדם".

הפגנת תלמידי אורט רמות מחוץ לישיבת המועצה (צילום: התעוררות)

הפגנת תלמידי אורט רמות מחוץ לישיבת המועצה, חמישי שעבר (צילום: התעוררות)

ביום חמישי שעבר, עשרות תלמידי אורט רמות ופעילים בשכונת רמות הפגינו מחוץ לישיבת מועצת העירייה, לאחר שלא הורשו להיכנס לאולם. ישיבת המועצה הועברה בשידור חי והוקרנה על מסך ענק בלובי של בניין עיריית ירושלים, זאת בעקבות החלטת ראש העיר ניר ברקת לסגור את הישיבה לתושבים. התלמידים הניפו שלטים וקראו בין השאר "רמות השכונה של כולנו", "שומרים על רמות ציונית", "ניר, ראש העיר, את רמות אתה מפקיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אלי

    מדובר במבנה המסוגל להכיל כ-1000 תלמידים ויש כמה עשרות בלבד! זה מיותר!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    על פי נתוני העירייה, יש ברמות כ-17 אלף תלמידים כולל גני ילדים. מתוכם 456 חילוניים, כ-1600 דתיים לאומיים. והיתר- כ-15,000 (!!!) חרדים. אנחנו מדברים על ילדים מגיל גן, חרדים, שנוסעים בהסעות לצומת בר אילן, בית וגן, הר נוף, גבעת שאול, רמת שלמה. מדובר בסה"כ ב-30 נערים תושבי רמות (נתונים בדוקים) שלומדים באורט יחד עם עוד כ-200 תלמידים נוספים (כן, זהו…) שמגיעים מחוץ לרמות כדי ללמוד בשטח בנוי של כ-35 דונם (כך לפי התב"ע) וזה בלי לקחת בחשבון את בית ספר אופק. ומי שיגיד שהחרדים לא ציונים ולא תרמו למדינה, יתפלא לשמוע כי ביניהם יש לוחמים רבים (לא רק אבל גם בעלי תשובה). מה הם "כושים"? וחוץ מזה, אולי כדאי לעבור לגבעת רם ממילא, הרי 200 תלמידים מתלמידים אורט כלל אינם מתגוררים בשכונת רמות. בטח יהיה להם יותר קל להגיע מבית הכרם, קרית מנחם, קרית יובל, גונן ועוד שכונות, לגבעת רם מאשר להגיע מכל המקומות הללו לשכונת רמות שהיא השכונה הכי צפונית בעיר.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קול העיר היקרים. האם בדקתם את הנתונים לפני שפרסמתם את הכתבה? למה סתם לזרוע שנאה לא מוצדקת כלפי חרדים? הרי קרוב לוודאי שיש לכם במשפחה כמה חרדים (אני לא חושב שיש משפחה יהודית בארץ שאין איזה קרוב משפחה חרדי ולפעמים אפילו אח חרדי). קומץ תושבי רמות חילוניים עושים רעש גדול וכל יפי הנפש (תנועת התעוררות) מגבים אותם מבלי לבדוק את הנתונים. איזו שטחיות!!! העובדה שרמות היא שכונה חרדית שייכת לחדשות של לפני 10 שנים אם לא יותר… אם מישהו חושב שהפרויקט המיועד לשוטרים במתחם הקאנטרי ישנה את התמונה- טועה ובגדול. מדובר בכמאתיים יחידות דיור. תוספת של 1000 אנשים לכל היותר לשכונה של 51,000 תושבים כיום, מתוכם (ילדים מגיל גן) כ-88% חרדים, כ-9% דתיים לאומיים ו-2.7% חילוניים (תבדקו באתר עיריית ירושלים את הנתונים הדמוגרפיים של השכונה). ואל תשכחו שיש גם שוטרים חרדים. אני מכיר כמה… בקיצור- כתבה דמגוגית, מאבק לא צודק של קומץ "לבנים". גזענות כלפי חרדים!!!…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר