ילד נחנק מחבל (צילום: אביו של הילד)
(צילום: אביו של הילד)

אבא לילד בן 5 בגבעת משואה: "ילדים חנקו את הבן שלי עם חבל בחצר הגן"

"עוד כמה שניות ויכולתי להפסיד את הדבר הכי יקר לי בעולם", כך לדברי האב שהגיש תלונה והמשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 14.6.18 22:52

אבא לילד בן 5, שלומד בגן בגבעת משואה, מספר כי ביום רביעי, 13.6, חבריו לגן חנקו את בנו עם חבל בחצר הגן, וכל זאת לטענתו מבלי שצוות הגן הבחין בכך.

בשיחה עם "כל העיר" מתאר האבא: "ביום רביעי בשעה 13:45 קיבלתי שיחת טלפון. סיפרו לי ששלושה מילדי הגן חנקו את הבן שלי עם חבל בחצר הגן. הוא היה קשור לבימבה ואז גררו אותו. קרעו לו את כל הצוואר, יש לו סימנים של נימים שהתפוצצו. באזור לא היתה נוכחת גננת", טוען האבא. "הילד צרח מכאבים. אחיו התאום שנמצא בגן, ועוד שני חברים, רצו אליו לעזור לו ושיחררו את החבל מהגרון שלו ורק אחרי זה הגננת באה בגלל הצרחות. עוד כמה שניות ויכולתי להפסיד את הדבר הכי יקר לי בעולם".




אילו צעדים ננקטו בגן כתוצאה מהמקרה?

"הגננת אמרה לנו שהיא תדווח למפקחת. אנחנו כמובן לא היינו בשקט – לחצנו מידית לקבל שיחה עם גורם מקצועי. לקחנו את הילד לבדיקה רפואית והגשנו תלונה במשטרה. יום לאחר מכן, בחמישי, היתה לנו שיחה עם המפקחת בגן. הילד מפוחד, אני ואמא שלו מפורקים מזה, אנחנו מרוסקים, זאת טראומה".

"אנחנו נעשה את הכל עד שימצו את הדין עם הגן, ושמישהו יבוא וייקח אחריות על הכמעט אסון שקרה", מדגיש האבא. "אנחנו מבקשים שצוות הגן הזה יעזוב מידית את הגן, ושייכנס צוות מקצועי אחר במקומו".


ילד נחנק מחבל (צילום: אביו של הילד)

(צילום: אביו של הילד)


הילד הלך לגן לאחר המקרה?

"כן, בליווי של יועצת ומפקחת. גם אישתי וגם אני לקחנו אותו. הוא שאל אותנו ערב לפני: 'אני לא יכול ללכת לגן?' אנחנו לא רוצים שהילד שלנו ירגיש שהוא בעונש".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בעקבות התלונה שהוגשה נפתחה חקירה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מינהל החינוך מגנה מכל וכל אלימות מכל סוג שהיא במוסדות החינוך. עם היוודע המקרה לאנשי מינהל החינוך, פנו הגורמים המקצועיים להורים ולצוות המקצועי על מנת לברר את פרטי האירוע. בשל העובדה כי הוגשה תלונה אנו מנועים מלהתייחס לפרטי המקרה, אולם מטפלים ומסייעים ככל הנדרש. נמשיך ללוות את הגן לשגרת לימודים נעימה ובטוחה".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. ביל היקס

    לקחת את הילדים המבצעים ולהכניס אותם לכבשן,
    יחד עם הוריהם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בטח לא יעלו את הגובה: אבל הכתבה חד צדדית אין שום דיווח של ההורים האחרים אין שום מילה של הגננות אני אישית מכיר את הגן והוא גן טוב.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גן טוב מאד ואין לי בעיה שילדי יהיו בו, הצוות כל היום סביב לילדים.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין קשר להכרות הגננת… או גן טוב פחות טוב!! מדובר במקרה לא פשוט שמעיד שלא תמיד הצוות מסביב הילדים אחרת זה לא היה קורה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מבינה את התגובות פה לא שאלו את ההורים.. קשה לי להאמין שאבא שקרה לבנו דבר כזה ישאר עדיש. להורים אין זכות לגונן על גננת במקרה כזה.. אני מאמין שזה גן מעולה וטוב אחרי מקרה כזה אני יחשוב פעמיים לגביי ילדיי

  6. לא הייתי שולח את ילדי לגן זה.

    לא הייתי שולח את ילדי לגן הזה."גן טוב"

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר