השר נפתלי בנט
השר נפתלי בנט

צפו: שר החינוך בנט מברך את באי ועידת החינוך של ירושלים

במיוחד לוועידת החינוך של ירושלים: שר החינוך נפתלי בנט מצביע על שתי מטרות עיקריות - הרחבת האוטונומיה למנהלים: "השנה אני מציב את זה כדגל עיקרי; ולדרוש יותר מהנוער: "בסוף אנחנו צריכים לדרוש אחריות מהנוער שלנו. לראות מי צריך עזרה, להירתם"

פורסם בתאריך: 21.8.18 10:14

"שלום לכל באי ועידת החינוך של רשת שוקן ירושלים", כך פתח שר החינוך נפתלי בנט את דברי הברכה שלו, בסרטון שהוקרן לבאי ועידת החינוך של ירושלים. "אני מתרגש מאוד לפתוח עוד שנת הלימודים למעל שני מיליון תלמידי ישראל בכל המגזרים, בכל הערים, בכל רחבי הארץ. זה מרגש מאוד לעשות את זה גם בפעם הרביעית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בירושלים?

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



"אנחנו רואים תנופה אדירה במערכת החינוך – כיתות קטנות יותר, סייעות שניות, צמצום פערים ועוד ועוד", אמר השר בנט, "אבל אני רוצה לשים דגש אתכם הפעם על שתי נקודות. האחת זו הסוגיה של יותר אוטונומיה למנהלים, יותר חופש למנהלים, פה אני מרגיש שלא עשינו מספיק והשנה אני מציב את זה כדגל עיקרי – לתת לכם המנהלים, מנהלי בתי הספר גם כלים וגם שעות וגמישות בהמון ממדים, אתם תראו את זה בשבועות הקרובים, כדי שאתם תוכלו להצליח במשימה הכל כך חשובה, כי אתם המנהלים – מנהיגי בתי הספר".

"הדבר השני – מרבים לדבר על זכויות התלמיד. אני רוצה להדגיש יותר את החובות ואת האחריות שאנחנו צריכים לדרוש מתלמידים. אנחנו בעידן שהנוער צריך כל הזמן להרגיש שהוא זכאי להכל, והכל טוב ויפה ומגילות זכויות התלמיד, אבל בסוף אנחנו צריכים לדרוש אחריות מהנוער שלנו. לדרוש מהם להסתכל ימינה ושמאלה, לראות מי צריך עזרה, להירתם, כי החיים זה לא רק לקבל אלא גם לתת ואני חושב שכמסר עיקרי האחריות זה מסר מאוד מאוד חשוב שננחיל לנוער".

לסיכום סיפר השר בנט: "יחד אתכם אני מאוד מתרגש לקראת השנה. כל ארבעת ילדיי יהיו תלמידי בית ספר – מכיתה א' ועד כיתה ח'. אני שולח אותם בביטחון רב, שהם בידיים טובות, בידיים שלכם, שלנו, של כל מערכת החינוך במדינת ישראל. שנה טובה לכולם".


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר